Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2008, 12:31

autor: Piotr Doroń

Co dalej z Piłą?

Adaptacja Piły miała być w zamierzeniach twórców jedną z ciekawszych produkcji drugiej połowy 2009 roku. W związku z listopadową informacją o zamknięciu firmy wydawniczej Brash Entertainment, pragnącej wprowadzić na rynek kilkanaście pozycji opartych na licencjach filmowych, w tym Piłę, owe plany zostały brutalnie zweryfikowane i niemal zawieszone. Niemal, ponieważ z niepotwierdzonych informacji wynika, że gra ma szansę zostać przechwyconą przez jednego z większych światowych wydawców.

Adaptacja Piły miała być w zamierzeniach twórców jedną z ciekawszych produkcji drugiej połowy 2009 roku. W związku z listopadową informacją o zamknięciu firmy wydawniczej Brash Entertainment, pragnącej wprowadzić na rynek kilkanaście pozycji opartych na licencjach filmowych, w tym Piłę, owe plany zostały brutalnie zweryfikowane i niemal zawieszone. Niemal, ponieważ z niepotwierdzonych informacji wynika, że gra ma szansę zostać przechwyconą przez jednego z większych światowych wydawców.

W wiadomości zamieszczonej przez serwis Bloody-Disgusting nie padły co prawda żadne terminy oraz nazwy firm, jednakże anonimowi informatorzy przekazali kilka interesujących plotek. Wynika z nich, że w chwili zamknięcia Brash Entertainment gra studia Zombie (deweloper znany m.in. z takich gier, jak: America's Army, Shadow Ops czy Covert Ops) podobno była prawie ukończona, a twórcy zdołali już nawet przeprowadzić nagrania dubbingu. Jeśli podane wieści okażą się zgodne z prawdą, to znalezienie nowego wydawcy nie powinno być dla Zombie wielkim problemem. O ile oczywiście któryś z nich zainteresuje się tematyką gry oraz zechce wyłożyć pieniądze na dokończenie produkcji.

W chwili obecnej nie wiemy nic na temat pozostałych tytułów Brash Entertainment. Wydawca, nie otrzymawszy 400 milionów dolarów wsparcia finansowego (sponsorzy wycofali się w związku z pogłębieniem kryzysu ekonomicznego), zakończył działalność, pozostawiając szereg projektów, m.in. wirtualną adaptację Supermana produkowaną przez studio Factor 5.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej

gry