Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 grudnia 2008, 11:13

autor: Piotr Doroń

CD Projekt RED pracuje nad kolejnymi grami

CD Projekt RED ma dla nas kilka dobrych informacji. W wywiadzie dla serwisu Videogaming247 Tom Ohle, specjalista ds. PR i marketingu, oświadczył, że producent Wiedźmina pracuje jeszcze nad dwoma pozycjami. Nie zrezygnuje przy tym ze wsparcia dla pecetowej wersji swojego najgłośniejszego tytułu, co w obliczu oficjalnej zapowiedzi konsolowych edycji gry mogłoby być bardzo prawdopodobne.

CD Projekt RED ma dla nas kilka dobrych informacji. W wywiadzie dla serwisu Videogaming247 Tom Ohle, specjalista ds. PR i marketingu, oświadczył, że producent Wiedźmina pracuje jeszcze nad dwoma pozycjami. Nie zrezygnuje przy tym ze wsparcia dla pecetowej wersji swojego najgłośniejszego tytułu, co w obliczu oficjalnej zapowiedzi konsolowych edycji gry mogłoby być bardzo prawdopodobne.

CD Projekt RED pracuje nad kolejnymi grami - ilustracja #1

Mamy w produkcji jeszcze dwie inne gry ” – oznajmił Ohle. „Mając na względzie fakt, że zaczynaliśmy na pecetach, wielce prawdopodobnym jest, że oba te tytuły ukażą się na komputerach osobistych ”, dodał. Nie pokusił się jednak przy tym o zdradzenie jakichkolwiek istotnych szczegółów, co jednak nie dziwi, ponieważ jest na to zwyczajnie zbyt wcześnie. Nie był to jednak jedyny temat podjęty w wywiadzie.

W związku z ujawnieniem oficjalnych informacji o konsolowych odsłonach Wiedźmina, wielu fanów wydanej już pecetowej wersji gry zaczęło dopytywać się o jej przyszłość.Ohle uspokaja ich, stwierdzając w rozmowie, że będą mogli liczyć na nieustające wsparcie techniczne. Aktualnie firma pracuje nad kolejną łatką, mającą usunąć szereg błędów, które wykryto w Edycji Rozszerzonej gry. W niedalekiej przyszłości opublikowane zostaną także nowe przygody, które powstają przy współpracy firmy z aktywną społecznością zorganizowaną wokół przygód Geralta.

Wróćmy tymczasem do konsolowego Wiedźmina. Od czasu oficjalnej zapowiedzi wiemy, że będzie się ona charakteryzować zupełnie nowym, bardziej dynamicznym systemem walki, usprawnioną w stosunku do wersji pecetowej grafiką oraz poprawioną animacją postaci. Według Ohle, twórcy tak naprawdę zdecydowali się na przygotowanie zupełnie nowego silnika. Zaznaczył przy tym, że obie edycje gry – na Xboxa 360 i PlayStation 3 – nie będą się pomiędzy sobą jakoś szczególnie różnić. Być może znajdzie w nich kilka innych opcji, jednakże nie wpłyną one poważnie na odbiór gry.

Przypominamy, że nad Powrotem Białego Wilka CD Projekt RED pracuje wspólnie z francuskim studiem WideScreen Games (do którego należy zastosowany silnik graficzny DaVinci). Konsolowym fanom Wiedźmina przyjdzie jednak jeszcze trochę poczekać, ponieważ premiera produkcji nastąpi dopiero jesienią 2009 roku.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej