Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikRPGPS3X360
Okładka The Witcher: Rise of the White Wolf (PS3)
OkładkaThe Witcher: Rise of the White Wolf (PS3)

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

The Witcher: Rise of the White Wolf

Jedna z najbardziej oczekiwanych rodzimych produkcji, która jednak nigdy się nie ukazała.

RPG | TPP | fantasy | książki | polskie | RPG akcji

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka Premiera

anulowana

X360 PS3

Gry podobne do Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

Assassin's Creed

Heavenly Sword

Viking: Battle for Asgard

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka to konsolowa adaptacja przygód wiedźmina Geralta z Rivii, głównego bohatera książek i opowiadań fantasy autorstwa Andrzeja Sapkowskiego. Gra została przygotowana przez twórców pecetowego pierwowzoru z rodzimego studia CD Projekt RED, we współpracy z francuskim WideScreen Games.

Fabuła gry opowiada tę samą historię, co wersja pecetowa Wiedźmina i osadzona została w roku 1270, pięć lat po zakończeniu wojny Królestw Północnych. Powracający do wiedźmińskiej twierdzy Kaer Mohren Geralt wplątuje się w zawiłą intrygę, związaną z tajemniczymi działaniami Zakonu Płonącej Róży. Całą sytuację komplikuje fakt, że wiedźmin utracił pamięć, zaś kluczem do rozwiązania zagadki może okazać się sięgnięcie do faktów z jego własnej przeszłości. Zgodnie z zapewnieniami twórców, czas potrzebny na ukończenie głównego wątku oscyluje w granicach czterdziestu godzin, ale jeżeli zdecydujemy się zajrzeć w każdy zakamarek świata przedstawionego i wykonywać wszystkie misje poboczne, może on wydłużyć się nawet do osiemdziesięciu godzin.

Powrót Białego Wilka stworzony został na zupełnie nowym silniku DaVinci, opracowanym przez WideScreen Games. Pozwolił on na przystosowanie mechaniki rozgrywki do wymagań i możliwości konsol, oferując jednocześnie wiele współczesnych efektów graficznych, takich jak dynamiczne oświetlenie oraz cienie. Dzięki temu zmianie uległ też trójwymiarowy model naszego protagonisty, składający się teraz z większej ilości polygonów, a co za tym idzie jest znacznie bardziej szczegółowy, niż w wersji pecetowej. Identyczny zabieg spotkał także pozostałe modele potworów i postaci, napotykanych w toku rozgrywki. Na potrzeby gry zaprojektowano również zupełnie nowy system walki, składający się z sześciu różnych styli i pięciu znaków wiedźmińskiej magii. Ponadto w grze pojawia się olbrzymia porcja dodatkowych animacji, stworzonych przy użyciu technologii motion capture.

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 8,2 / 10 na podstawie 1646 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Wiedźmin: Powrót Białego Wilka: 18+

X360
PS3