Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 kwietnia 2014, 11:00

autor: Bartosz Woldański

Borderlands: The Pre-Sequel! będzie mniejsze i prawdopodobnie tańsze niż Borderlands 2

Studia Gearbox Software oraz 2K Australia zaczynają dzielić się kolejnymi informacjami na temat ogłoszonego niedawno projektu - Borderlands: The Pre-Sequel! Z wywiadu przeprowadzonego przez serwis PC Gamer dowiedzieliśmy się, że skala gry nadal stoi pod (małym) znakiem zapytania, ale najprawdopodobniej tytuł nie będzie tak obszerny jak druga część cyklu.

Borderlands: The Pre-Sequel! umili nam czas oczekiwania na „trójkę” - Borderlands: The Pre-Sequel! będzie mniejsze i prawdopodobnie tańsze niż Borderlands 2 - wiadomość - 2014-04-16
Borderlands: The Pre-Sequel! umili nam czas oczekiwania na „trójkę”

Jak poinformował Randy Pitchford, prezes studia Gearbox Software, zapowiedziana dość niespodziewanie gra Borderlands: The Pre-Sequel! nie będzie tak rozbudowana jak druga część serii, ale jednocześnie zaoferuje więcej niż pierwowzór z 2009 roku albo przynajmniej tyle samo. Zdaniem przedstawiciela firmy nie jest to więc bardziej rozbudowane DLC, tylko pełnoprawna odsłona, której akcja zostanie umiejscowiona pomiędzy „jedynką” a „dwójką”. Nowe postacie, nowa opowieść i niejako nowe doświadczenie – w takich słowach wypowiadają się na temat kolejnego Borderlands autorzy gry. Bardzo możliwe, że za Borderlands: The Pre-Sequel! zapłacimy nieco mniej niż za standardową produkcję klasy AAA, ale jako że trwają prace nad tytułem i jego wielkość nie została jeszcze ustalona w stu procentach, ostateczna decyzja, którą podejmie wydawca, firma 2K Games, jeszcze nie zapadła.

Ponadto twórcy zapowiedzieli, że w grze będzie całkiem dużo humoru amerykańskiego, brytyjskiego i australijskiego, a co za tym idzie – ma być on bardziej zróżnicowany niż w Borderlands 2, którego dobrze wspominamy między innymi właśnie za zabawne dialogi i zadania. Chociaż fani serii poczują się w Borderlands: The Pre-Sequel! jak w domu, to deweloperzy szykują wiele zmian, w tym mających przełożenie na rozgrywkę. Po więcej informacji odsyłamy do naszej encyklopedii oraz poprzedniego newsa.

Borderlands: The Pre-Sequel! powstaje we współpracy studia Gearbox, autorów poprzednich odsłon cyklu, oraz australijskiego oddziału firmy 2K Games, który został wchłonięty w 2010 roku przez zespół 2K Marin (BioShock 2,The Bureau: XCOM Declassified), a rok później – ponownie wydzielony. Termin premiery tytułu ustalono na jesień 2014 roku, a docelowymi platformami sprzętowymi są PC, PlayStation 3 i Xbox 360. Wybór starszych konsol był podyktowany liczniejszą grupą odbiorców, do jakich trafi nadchodząca produkcja. Najprawdopodobniej posiadacze PlayStation 4 i Xboksa One muszą poczekać na Borderlands 3.