Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 kwietnia 2013, 10:48

autor: Góral

Afterfall: Pearl of the Wasteland tworzone jest przez dwa zespoły - IntoXicate Studios i Anshar Studios

Afterfall: Pearl of the Wasteland tworzone jest przez IntoXicate Studios i Anshar Studios - poinformowano w nadesłanej wiadomości prasowej. Połączenie sił z deweloperem mobilnej produkcji The Path of Kara ma zaowocować lepszą jakością gry.

Firmy IntoXicate Studios i Anshar Studios podpisały umowę, na mocy której zostaną przygotowane trzy epizody Afterfall: Pearl of the Wasteland. Decyzja ta ma na celu zapewnienie lepszej jakości produkcji, mającej ukazać się w cyfrowej dystrybucji na komputerach PC.

Epizody Afterfall: Pearl of the Wasteland tworzone są przez IntoXicate Studios i Anshar Studios. - Afterfall: Pearl of the Wasteland tworzone jest przez dwa zespoły - IntoXicate Studios i Anshar Studios - wiadomość - 2013-04-02
Epizody Afterfall: Pearl of the Wasteland tworzone są przez IntoXicate Studios i Anshar Studios.

O Perle Pustkowi informowaliśmy w połowie stycznia. Tytuł ma być strzelanką z rozbudowaną fabułą, opartą na technologii Unreal Engine. Trzy epizody przedstawią losy trzech różnych bohaterów, którzy w postnuklearnym świecie poszukują mitycznego miejsca, tytułowej Perły Pustkowi.

Pomimo tego, iż produkcja zapowiada się całkiem ciekawie, to chyba każdy, kto grał w Afterfall: InSanity, ma wątpliwości czy IntoXicate Studios podoła zadaniu i spłodzi twór godny uwagi. Te postanowiono rozwiać, rozpoczynając współpracę z Anshar Studios, które znane jest tylko z The Path of Kara (gra logiczna na Windows Phone). Oto, co do powiedzenia w tej sprawie mają sami zainteresowani:

To nie była łatwa decyzja, ale projekt przygotowany przez projektantów z IntoXicate Studios, jest po prostu w naszej ocenie dobry i chcemy w nim brać udział i jako studio i jako developerzy. Kreatywność projektantów z IS, nasza wiedza i doświadczenie to mieszanka, która ma duże szanse powodzenia inaczej nie podjęlibyśmy się tego zadania zwłaszcza że terminy nie są najłatwiejsze – powiedział Łukasz Hacura szef Anshar Studios.

Brakowało nam doświadczenia przy produkcji InSanity – teraz to doświadczenie już zdobyliśmy, a jego efektem jest to że do współpracy zaprosiliśmy ludzi z wiedzą zarówno organizacyjną jak i praktyczną developerską. Anshar Studios ma wszystko czego potrzebowaliśmy, a nam w zespole brakowało, żeby zrobić dobrą grę – podsumował Tomasz Majka, prezes Nicolas Games.

Afterfall: Pearl of the Wasteland ukaże się na komputerach PC. - Afterfall: Pearl of the Wasteland tworzone jest przez dwa zespoły - IntoXicate Studios i Anshar Studios - wiadomość - 2013-04-02
Afterfall: Pearl of the Wasteland ukaże się na komputerach PC.

Czy faktycznie połączenie sił z deweloperem gry logicznej na urządzenia mobilne przyniesie pożądane skutki? Osobiście śmiem wątpić, ale nie ma co wieszać psów na projekcie, którego nawet jeszcze nie pokazano. Czekamy zatem na kolejne doniesienia.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.