Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Rise of Nations

Twórcy Rise of Nations uratowani

Hed, 27 maja 2009, 19:24

Studio Big Huge Games, odpowiedzialne między innymi za świetną strategię Rise of Nations, zostało uratowane przed zamknięciem przez firmę 38 Studios, należącą do gwiazdy baseballa Curta Shillinga. Drugie przedsiębiorstwo przejęło wszystkie materiały, technologie i marki Big Huge Games, w tym nieukończone produkcje (God: The Game, Ascendant), o których pisaliśmy w kwietniu tego roku.

Studio odpowiedzialne za Rise of Nations na sprzedaż

Maciej Śliwiński, 18 marca 2009, 10:21

Problemów THQ ciąg dalszy. Firma ogłosiła wczoraj, że związane z nią studio Big Huge Games, odpowiedzialne między innymi za przygotowanie świetnej serii gier RTS – Rise of Nations, zostanie wystawione pod młotek.

Gry wpływają pozytywnie na kondycję starszych osób?

Hed, 21 grudnia 2008, 13:25

Wobec dużej popularności gier elektronicznych praktycznie na całym świecie, co jakiś czas raczeni jesteśmy bardziej lub mniej przekonywującymi badaniami na ich temat. Dzisiaj przykładowo, dowiedzieliśmy się, że wymagające skupienia i uwagi gry strategiczne prawdopodobnie wpływają pozytywnie na funkcjonowanie osób starszych, polepszając ich kondycję umysłową.

THQ przejmie kontrolę nad twórcami serii Rise of Nations

Krystian Smoszna, 15 stycznia 2008, 09:46

Już wkrótce studio Big Huge Games przestanie być niezależnym producentem gier komputerowych. Amerykańską firmę przejmie koncern THQ, z którym autorzy serii Rise of Nations aktualnie pracują nad nowym produktem z gatunku RPG.

Technologia i magia w nowym Rise of Nations - już oficjalnie

Krystian Smoszna, 11 maja 2005, 08:37

Wczoraj jeden z moich kolegów zaprezentował Wam ciekawe informacje na temat kolejnej odsłony Rise of Nations, która według plotek ma znacznie różnić się tematyką od pierwowzoru. Dziś wiemy na ten temat nieco więcej, w dodatku oficjalnie...

Rise of Nations II - inne niż myślimy?

Elrond, 10 maja 2005, 09:59

Na stronie Idle Forums pojawił się post, który dla fanów gry Rise of Nations może stanowić spore zaskoczenie. Dotyczy od sequela wspomnianej gry, który jak się okazuje będzie zupełnie inny, niż nam się to wydaje.

Rise of Nations - ponad milion sprzedanych kopii

Elrond, 2 listopada 2004, 09:00

Firma Microsoft Game Studios poinformowała, iż na półki sklepowe w USA trafiła właśnie złota edycja Rise of Nations. W pakiecie znajdziemy podstawową wersję gry oraz dodatek Thrones & Patriots. Jednocześnie przedstawiciele firmy podali do wiadomości, iż gra wraz z dodatkiem została już sprzedana w ponad milionie kopii na całym świecie.

Nowe łatki do Rise of Nations: Thrones and Patriots oraz Ground Control 2: Operation Exodus w drodze

Speed, 24 października 2004, 17:13

Producenci gier Rise of Nations: Thrones and Patriots oraz Ground Control 2: Operation Exodus, studia Big Huge Games i Massive Entertainment ogłosiły, że w przyszłym tygodniu globalną sieć powiększą dwa nowe patche do ich autorskich produkcji.

Złota edycja Rise of Nations na jesień

Calypso, 25 sierpnia 2004, 12:08

Microsoft na swojej stronie internetowej zapowiedział wydanie złotej edycji swojej sztandarowej strategii Rise of Nations. Owa specjalna edycja składać się będzie z oryginalnego Rise of Nations i z oficjalnego dodatku Thrones and Patriots. Przyszli amatorzy RoN: Gold Edition będą mogli stanąć na czele jednego z 24 narodów, z czego każdy odznacza się unikatowymi cechami oraz posiada specjalne jednostki. Oprócz tego gra oferuje 5 pełnych kampanii, ponad 130 pojedynczych scenariuszy (w tym mapy przeznaczone do rozgrywki wieloosobowej) oraz niemal 250 różnych jednostek.

Rise of Nations: Throne and Patriots w produkcji

Wojak, 21 listopada 2003, 08:02

Duet Microsoft – Big Huge Games ujawnił właśnie, że ciężko pracuje nad dodatkiem do swojej gry strategicznej Rise of Nations. Ów expansion pack, nazwany Throne and Patriots, na półki sklepowe powędruje co prawda dopiero na wiosnę przyszłego roku, ale już teraz dowiedzieliśmy się, jakie zmiany wprowadzi do oryginalnej gry.

Rise of Nations – aktualizacja w toku

ComCo, 16 czerwca 2003, 09:45

Rynkowy debiut gry Rise of Nations w zachodnich sklepach miał miejsce w połowie maja bieżącego roku, a jak to tradycyjnie bywa, autorom - zespołowi Big Huge Games - nie udało się ustrzec kilku mniejszych (lub większych) błędów i niedoróbek. Aby się ich pozbyć, w Sieci opublikowana została kolejna poprawka systemowa do tej popularnej strategii czasu rzeczywistego.

Hity maja wg. GameSpot

eLKaeR, 2 czerwca 2003, 07:44

Redaktorzy sieciowego serwisu o nazwie GameSpot opublikowali właśnie swoją listę najlepszych gier wirtualnych, które zostały wypuszczone na rynek w ubiegłym miesiącu. Podczas przygotowywania zestawienia brano pod uwagę zarówno pozycje PeCetowe, jak i tytuły dedykowane konsolom Microsoft Xbox, Sony PlayStation 2 oraz Nintendo GameCube i GameBoy Advance.

Rise of Nations w "złotym" statusie

eLKaeR, 23 kwietnia 2003, 13:44

W siedzibie firmy Big Huge Games zakończył się właśnie developing PeCetowej gry, zatytułowanej Rise of Nations. Program poddawany jest obecnie procesowi powielania w tłoczni.

Rise of Nations dopiero w maju

ComCo, 13 marca 2003, 14:35

Ponad tysiąc beta-testerów gry Rise of Nations ciągle „odwala” świetną robotę wyłapując kolejne błędy programu i podsuwając autorom nowe pomysły czy sugestie unowocześnień już zaimplementowanych cech gry - w końcu takie jest ich zadanie. Niestety, właśnie z tego powodu (tj. sporej ilości błędów i niedoróbek) wydawca gry - firma Big Huge Games - zdecydował się na opóźnienie premiery swojego tytułu do 20 maja.

Wygraj wersję beta Rise of Nations...

Łosiu, 11 lutego 2003, 08:52

Podobnie jak to miało miejsce w połowie stycznia w przypadku Freelancera, tak i teraz w przypadku Rise of Nations korporacja Microsoft zorganizowała konkurs tzw. „Rise of Nations Sneak Preview Beta Contest”, w wyniku którego wybrani gracze otrzymają przed premierą gry, jej wersję beta.

Zapowiedź: Rise of Nations

Fajek, 12 marca 2002, 10:35

Rise of Nations to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez studio Big Huge Games, założone przez Briana Reynoldsa, współtwórcę takich tytułów jak Civilization II oraz Alpha Centauri. Łączy ona epicki wymiar strategii turowych (np. Civilization) oraz dynamikę rozgrywki typową dla RTS-ów w stylu Age of Empires. Czy połączenie tych dwóch gatunków wyjdzie tej produkcji na dobre?