futurebeat.pl News Tech Mobile Gaming Nauka Moto Rozrywka Promocje
Wiadomość sprzęt i soft 21 listopada 2007, 20:20

autor: Marek Grochowski

Quake 4 z obsługą technologii amBX

Koncern Philips podał do wiadomości, że na mocy umowy podpisanej przezeń ze studiem id Software, będzie on uprawniony do dostarczenia graczom specjalnej modyfikacji dla FPS-a Quake 4. Nakładka ta pozwoli użytkownikom cieszyć się nowoczesną technologią Ambient Intelligent Environment (amBX), multimedialnym patentem, którego możliwości zaprezentowano ostatnio z sukcesem podczas sierpniowego konwentu

Koncern Philips podał do wiadomości, że na mocy umowy podpisanej przezeń ze studiem id Software, będzie on uprawniony do dostarczenia graczom specjalnej modyfikacji dla FPS-a Quake 4. Nakładka ta pozwoli użytkownikom cieszyć się nowoczesną technologią Ambient Intelligent Environment (amBX), multimedialnym patentem, którego możliwości zaprezentowano ostatnio z sukcesem podczas sierpniowego konwentu QuakeCon.

Quake 4 z obsługą technologii amBX - ilustracja #1

Dzięki połączeniu shootera z nowym programem fani FPS-ów będą mogli odczuć na własnej skórze, jak wykonywane przez ich postacie skoki, biegi i inne czynności przełożą się na podmuchy wiatru z wentylatorów marki Philips; oddawane strzały zostaną odzwierciedlone jako dynamiczne zmiany oświetlenia, a prezentowane w grze eksplozje spowodują wstrząsy wykorzystywanych do gry kontrolerów. Wszystko to przyczyni się w szczególności do spotęgowania wrażeń płynących z obcowania z quake’owym trybem multiplayer.

Mod powstały na potrzeby strzelanki jest już dostępny w ramach beta-testów. Chętni do jego sprawdzenia, przed pobraniem pliku, powinni zaznajomić się z informacjami zamieszczonymi na oficjalnej stronie amBX.