Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Science fiction - Gry Zręcznościowe Xbox 360 po premierze - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry po premierze z gatunku zręcznościowe o tematyce science fiction na platformę XBOX 360 ułożone według daty premiery.

Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.

X360

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry zręcznościowe
science fiction
Goat Simulator: Waste of Space
Goat Simulator: Waste of Space

Zręcznościowe 21 marca 2017

Kolejny dodatek DLC do zwariowanej gry zręcznościowej Symulator Kozy studia Coffee Stain. Rozszerzenie o nazwie Waste of Space wprowadza do rozgrywki całkiem nową mapę, której rozmiary przewyższają wszystko, co dotychczas oferował Goat Simulator i jego dodatki. W jej skład wchodzi bowiem zarówno sporej wielkości kosmos, jak i obca planeta z kolonią na jej powierzchni.

Mighty No. 9
Mighty No. 9

Zręcznościowe 22 czerwca 2016

Opracowana przez doświadczone japońskie studio Comcept zręcznościowa platformówka 2.5D, czerpiąca inspiracje z kultowej serii Mega Man. Fabuła gry skupia się na postaci robota imieniem Becku, który jako jedyny oparł się groźnemu wirusowi wzbudzającemu agresję wśród mechanicznych istot. Zadaniem naszego protagonisty jest oczywiście powstrzymanie zagrożenia i ocalenie świata robotów przed upadkiem. Mechanika rozgrywki w Mighty No.

LEGO Dimensions
LEGO Dimensions

Zręcznościowe 27 września 2015

Kolejna odsłona bestsellerowej serii gier z klockami LEGO, rozwijanej od lat niezmiennie przez studio Traveller’s Tales. Tytuł stanowi swoistą odpowiedź firmy Warner Bros na popularność takich gier jak Skylanders czy Disney Infinity i jest pierwszą produkcją cyklu, w której wykorzystano figurki LEGO przenoszone do wirtualnego świata za pomocą specjalnego portu.

Disney Infinity 3.0
Disney Infinity 3.0

Zręcznościowe 28 sierpnia 2015

Trzecia edycja popularnej serii gier zręcznościowych dla dzieci, rozgrywającej się w rozległym uniwersum filmów i kreskówek wytwórni Walta Disneya. W przygotowaniu gry uczestniczyło tym razem aż 5 studiów deweloperskich: Avalanche Software, Ninja Theory, Sumo Digital, Studio Gobo i United Front Games.

Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved

Zręcznościowe 26 listopada 2014

Zręcznościowa strzelanina zakorzeniona w stylistyce retro – tak w zakresie wyglądu, jak i mechaniki rozgrywki. Grę stworzyło studio Lucid Games, które zostało powołane do życia przez byłych członków zespołu Bizzare Creations, czyli autorów dwóch pierwszych odsłon serii.

Titan Attacks!
Titan Attacks!

Zręcznościowe 17 grudnia 2013

Klasyczna zręcznościówka 2D typu shoot ‘em up. Obejmujemy dowodzenie nad czołgiem i staramy się zestrzelić pojawiające się w kolejnych falach statki obcych dążące do unicestwienia naszej planety. Gra nawiązuje do kultowego Space Invaders.

Ben 10: Omniverse 2
Ben 10: Omniverse 2

Zręcznościowe 5 listopada 2013

Gra oparta na popularnym serialu animowanym Ben 10, emitowanym przez stację telewizyjną Cartoon Network. Jest to kontynuacja produkcji z listopada 2012 roku, która opowiada kolejną przygodę Bena – chłopaka potrafiącego zamieniać się w kosmiczne istoty.

Flashback
Flashback

Zręcznościowe 21 sierpnia 2013

Flashback to remake klasycznej gry platformowej w klimatach science fiction. Głównym bohaterem jest Conrad B. Hart - agent Galaktycznego Biura Śledzczego starający się odzyskać pamięć i powstrzymać inwazję kosmitów. Za grę odpowiedzialne jest studio VectorCell znane z horroru Amy.

Capsized
Capsized

Zręcznościowe 5 lipca 2013

Przyjemna dla oka platformówka, w której eksplorujemy tajemniczą planetę. Bohater gry, kosmiczny podróżnik, trafia do obcego świata pełnego zagrożeń i skarbów. Każdy z poziomów przynosi pewne niespodzianki i zmiany w rozgrywce: w produkcji nie brakuje walk z dziwacznymi istotami oraz coraz bardziej złożonych elementów platformowych.

Constant C
Constant C

Zręcznościowe 13 marca 2013

Wyprodukowana przez studio International Games System platformówka 2D z elementami gry logicznej. W orbitalnej stacji kosmicznej prowadzone są badania nad czasem i przestrzenią. Niestety, eksperyment wymyka się spod kontroli, stwarzając poważne zagrożenie dla całego Wszechświata. Na miejsce wysłany zostaje robot, którego zadaniem jest zapobiec katastrofie i przywrócić porządek.

ToeJam & Earl in Panic on Funkotron
ToeJam & Earl in Panic on Funkotron

Zręcznościowe 7 listopada 2012

Wznowienie drugiej odsłony serii humorystycznych gier z parą kosmitów-raperów w rolach głównych, stworzonej pierwotnie na konsolę Sega Mega Drive. W konwencji klasycznej scrollowanej platformówki staramy się wyłapać wszystkie ziemskie istoty, które po kryjomu przedostały się na rodzimą planetę dwójki bohaterów.

Ashlands: Retribution
Ashlands: Retribution

Zręcznościowe 17 kwietnia 2012

Zręcznościowa strzelanka w stylu Super Stardust, w której celem graczy jest jak najdłużej przetrwać na planszy i osiągnąć jak najwyższy wynik punktowy. Od podobnych gier produkcję Inland Studios wyróżniają elementy RPG i wysoki poziom trudności.

Fusion: Genesis
Fusion: Genesis

Zręcznościowe 9 listopada 2011

Strzelanka science-fiction z elementami MMO, w której siadamy za sterami statku kosmicznego. Wykonujemy samodzielnie liczne misje lub korzystając z trybu kooperacji tworzymy maksymalnie czteroosobowe szwadrony. W trakcie zabawy gromadzimy coraz lepsze uzbrojenie i toczymy starcia zarówno ze sterowaną przez komputer flotą, jak i z żywymi graczami.

The War of the Worlds
The War of the Worlds

Zręcznościowe 26 października 2011

Platformowa gra akcji rzucająca nas do Londynu w czasie inwazji obcych. The War of the Worlds czerpie garściami z powieści H.G. Wellsa pod tym samym tytułem. Akcja ukazana jest z boku, zaś rozgrywka przypomina starsze platformówki w rodzaju Prince of Persia czy Flashback.

Solar 2
Solar 2

Zręcznościowe 19 czerwca 2011

Bardziej rozbudowana wersja gry Solar wydanej w 2009 roku w ramach usługi Xbox LIVE Indie Games. Mechanika tego tytułu stanowi odwrotność założeń produkcji Asteroids. Obejmujemy kontrolę nad ciałem niebieskim i siejemy chaos w przestrzeni kosmicznej niszcząc pojazdy oraz przyciągając inne planety i obiekty.

Bullet Soul
Bullet Soul

Zręcznościowe 7 kwietnia 2011

Dwuwymiarowy shoot'em up wydany pierwotnie na konsoli Xbox 360, a w późniejszym czasie wypuszczony także na PC-tach. Podczas zabawy kierujemy jednym z kilku dostępnych statków bojowych i walczymy z niezliczoną liczbą wrogów.

Antipole
Antipole

Zręcznościowe 21 stycznia 2011

Platformówka 2D z elementami gry akcji. W odległej przyszłości inteligentne maszyny stały się zagrożeniem dla ludzi. Rząd zatrudnia najemnika Johnny'ego Hurricane'a, który musi przedostać się na statek-matkę robotów i odkryć ich słabości. Tytuł wyprodukowany został przez niezależne studio Saturnine Games.

Star Trek: D.A.C.
Star Trek: D.A.C.

Zręcznościowe 13 maja 2009

Star Trek: D.A.C. to kosmiczna strzelanina stworzona przez ekipę studia Naked Sky Entertainment. Pod względem fabularnym gra częściowo nawiązuje do filmu w reżyserii J. J. Abramsa. Gracze mają możliwość przejąć kontrolę nad U.S.S. Enterprise oraz wieloma innymi statkami znanymi fanom uniwersum Star Trek i wziąć udział w dynamicznych potyczkach toczonych w przestrzeni kosmicznej.

Space Invaders Extreme
Space Invaders Extreme

Zręcznościowe 6 maja 2009

Remake kultowego shoot’em upa z 1978 roku, w którym gracz wciela się w pilota statku kosmicznego i stawia czoła tytułowym najeźdźcom z kosmosu. Rozgrywka w opracowanym przez firmę Taito Space Invaders Extreme czerpie garściami ze schematu wypracowanego na potrzeby oryginału, aczkolwiek autorzy wzbogacili całość o kilka nowych rozwiązań.

R-Type Dimensions
R-Type Dimensions

Zręcznościowe 4 lutego 2009

Dwie klasyczne strzelanki znane z salonów gier (R-Type i R-Type II) w zupełnie nowej i odświeżonej wersji. Dobrą zabawę gwarantuje: kilkanaście poziomów, rozbudowany system modyfikacji uzbrojenia i tryb kooperatywny.

Weapon of Choice
Weapon of Choice

Zręcznościowe 19 listopada 2008

Weapon od Choice jest zwariowaną, side-scrollową platformówką 2D niezależnego studia deweloperskiego Mommy's Best Games. Akcja gry osadzona została w roku 2188, a gracz wciela się w żołnierza oddziału Solus, który ma za zadanie unicestwić wrogo nastawionych kosmitów. Twórcy przewidzieli m.in. dużą ilość mocno zakręconych broni oraz kilka wariantów zakończenia gry.

Raiden IV
Raiden IV

Zręcznościowe 2 października 2008

Shoot'em up, w którym zasiadamy za sterami futurystycznego myśliwca i eliminujemy hordy przeciwników, robiąc użytek z rozbudowanego arsenału. Pierwotnie Raiden IV zadebiutował na automatach arcade, aby później pojawić się również na urządzeniach służących do domowej rozrywki.

Battlezone (2008)
Battlezone (2008)

Zręcznościowe 16 kwietnia 2008

Battlezone to remake klasycznej gry akcji z 1980 roku, która została wyprodukowana przez Atari. Po 26 latach od tamtego wydarzenia, ta sama firma postanowiła przenieść potyczki futurystycznych czołgów na platformę PlayStation Portale. Tym razem jednak za produkcję programu odpowiada inne studio – Paradigm Entertainment.

TriggerHeart Exelica
TriggerHeart Exelica

Zręcznościowe 27 lutego 2008

TriggerHeart Exelica to strzelanina typu arcade. Lądujemy na ruchomej planszy, a na ekranie pojawiają się nieskończone zastępy wrogów, których musimy eksterminować.