

Najciekawsze materiały do: Tomb Raider (1996)

Tomb Raider (1996) - Unofficial Patch v.26022023
modrozmiar pliku: 228,5 MB
Unofficial Patch to modyfikacja do Tomb Raider, której autorem jest FatWombat55

Tomb Raider a archeologia, czyli fikcja kontra rzeczywistość
wiadomość14 marca 2024
W jakim stopniu przedstawiony w Tomb Raider obraz pracy archeologa pokrywa się z rzeczywistością? Czym tak naprawdę zajmuje się archeolog i jakie trzeba mieć kwalifikacje, aby podjąć pracę na tym stanowisku? Niekoniecznie będzie to pozwolenie na broń.

Zobacz, jak AI przechodzi Tomb Raidera i komentuje swoje poczynania, udając Larę Croft
wiadomość3 września 2023
Eksperyment pewnego internauty pokazuje, jak mogłyby wyglądać gry przyszłości, gdyby ich bohaterowie byli świadomi siebie, otoczenia oraz sytuacji, w której się znajdują.

Klasyczny Tomb Raider nigdy nie wyglądał tak dobrze i nie wymagał tyle od naszego sprzętu
wiadomość8 sierpnia 2023
Oryginalny Tomb Raider to produkcja, której oprawa graficzna mocno się zestarzała, ale dzięki narzędziu Nvidii kanciaste modele wyglądają teraz doprawdy obłędnie.
- Wyciekł skasowany remake Tomb Raidera 2021.01.07
- Remastery pierwszych trzech Tomb Raiderów skasowane 2018.03.22
- Trylogia Tomb Raider zostanie zremasterowana przez studio Realtech VR 2018.03.11
- Wieści ze świata (Days Gone / Bend Studio, id Tech, Tomb Raider) 25/4/2017 2017.04.25
- Tomb Raider zadebiutował na urządzeniach z Androidem 2015.04.03
- Wieści ze świata (Batman: Arkham City, Star Wars: The Old Republic, Tomb Raider) 5/10/11 2011.10.05
- Tydzień ze Square Enix i Eidos na Steamie - dzień trzeci 2010.03.11

Tomb Raider (1996) - Ultimate Edition patch
patchrozmiar pliku: 5,5 MB
wersja: Ultimate Edition patch Poprawka przeznaczona do gry Tomb Raider 1 GOLD wchodzącej w skład zestawu gier Tomb Raider: Ultimate Edition.

Lara i Duke wstrząśnięci, nie zmieszani - 10 najlepszych gier 1996 roku
artykuł22 stycznia 2024
Kontynuujemy naszą podróż w czasie po latach 90. Tym razem wracamy do roku 1996 – czasów, w których rządzili Quake, Lara Croft i Duke Nukem, a wszystkie te gry razem wzięte i tak rozstawiał po kątach Mario.

na ps1 nikt nie dał swej opinii. hmm dziwne.Gra podczas premiery miażdżyła wersje dla blacharzy haha Kappa.

Najpierw zobacz kiedy powstał serwis i będziesz miał odpowiedź, dlaczego tak mało lub w ogóle jest komentarzy przy tak starych grach.
To nie jest argument. Powód leży gdzieś indziej.

Nie w tym rzecz. Konsola Psx została dodana do bazy gry-online dość niedawno. Z tego co kojarzę nie było jej przez pierwsze kilkanaście lat istnienia portalu. Większość komputerów i konsol prawdopodobnie nigdy już nie uwzględnią.
Playstation ma fory, bo skoro dodali w ostatnich latach dopiero psx z połowy lat 90' czemu nie ma również Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo 64.
W zeszłym roku kupiłem PSXa głównie dla tej gry. Dlaczego? Ano dlatego, że jest to najlepsza z dostępnych wersja gry - PCtowa (zarówno z GOG, jak i ze Steama) cierpi na zapętlony soundtrack, a wersja na Saturna ma oprawę już zbyt archaiczną. W samą grę gra się bez problemu i z przyjemnością, choć dziś, kiedy oprawa nie stanowi już głównego atutu, dostrzegam główną wadę gry: powtarzalność rozgrywki - rozpięta na 4 poziomy, nie oferuje wielkiego zróżnicowania. Aż dziw, że Core Design sprzedało jeszcze wiele kolejnych części opartych na tym samym silniku i sposobie gry. Niemniej - warto poznać od czego się zaczął cały szał Laro-raiderowy i dać "jedynce" szansę. Polecam.

Mylisz się. Najlepsza wersja to Pc na modach:
1) Tekstury HD mocno poprawiające wygląd gry
2) Wysokie rozdzielczości ekranu łącznie do 4K
3) Akceleracja sprzętowa (kiedyś tylko pod Voodoo + pliczek, a później cyfrowe wersje)
4) Pełny soundtrack zgrany z wersji psx1
5) Przerywniki filmowe w dużo lepszej jakości
6) Plik startowy pod windows bez Dos czy Dosbox (wersje cyfrowe)
Oczywiście chodzi o paczkę TombATI
Do TR2 i TR3 też idzie dograć tekstury HD, które mocno poprawiają wygląd gry, a zwłaszcza trójki.
TR1-4 dlatego sprzedawały się tak dobrze, bo grywalnością, klimatem, wyzwaniem (brak znaczników, wymagająca wspinaczka, zagadki, pułapki) wciągają nosem odsłony z lat 2006-2018, które są zbyt proste i nie dają żadnej satysfakcji. Dlatego pierwsze części przechodziłem po 10 razy, a środkową trylogię po 3 razy, gdy najnowszą raz. Kiedyś wrócę pewnie znów do pierwszych części.