Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Stellaris: Apocalypse
Stellaris: Apocalypse
Stellaris: Apocalypse Game Box

Stellaris: Apocalypse

Gra Strategiczna Paradox Interactive

Data premiery gry: 22 lutego 2018

Czwarte rozszerzenie do uznanej kosmicznej strategii studia Paradox Interactive. Główną atrakcją dodatku są ogromne jednostki, w tym potężne Kolosy zdolne niszczyć całe planety. Oprócz tego pojawiły się nowe bonusy i ścieżki rozwoju dla fanów bardziej pokojowych rozwiązań oraz kosmiczni piraci.

Więcej informacji o: Stellaris: Apocalypsestrategiczne4Xkosmicznemultiplayersandboxscience fiction .

Stellaris - 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy
Stellaris - 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy

wiadomość23 lutego 2018

Przy okazji premiery dodatku Apocalypse firma Paradox poinformowała, że Stellaris, ciepło przyjęta kosmiczna strategia 4X, sprzedała się już w 1,5 miliona kopii. Tytuł dostępny jest wyłącznie na PC.

Zapowiedziano nowe DLC do Stellaris - Apocalypse
Zapowiedziano nowe DLC do Stellaris - Apocalypse

wiadomość12 stycznia 2018

Stworzona przez firmę Paradox strategia 4X Stellaris doczeka się kolejnego dodatku. Dzięki DLC Apocalypse w grze pojawią się m.in. nowe ścieżki rozwoju i zdolności do wykupienia, olbrzymie statki flagowe klasy Titan, a także Colossus – gigantyczna broń niszcząca planety wrogów.

Stellaris: Apocalypse - screen - 2018-01-22 - 363702 Stellaris: Apocalypse - screen - 2018-01-22 - 363701 Stellaris: Apocalypse - screen - 2018-01-22 - 363700 Stellaris: Apocalypse - screen - 2018-01-22 - 363699 Stellaris: Apocalypse - screen - 2018-01-22 - 363698 Stellaris: Apocalypse - screen - 2018-01-22 - 363697

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.02.2018 23:44
Karysu
4
Junior
9.5

Mam nadzieję, ze ten dodatek będzie wart wydanej kasy. Poprzednie dodatki były spoko. Może ten też będzie.

22.02.2018 11:49
odpowiedz
1 odpowiedź
Dogmaticus
95
Konsul
9.5

Dość istotny dodatek, bo towarzyszący update'owi zmieniającemu podstawowy sposób poruszania się pomiędzy planetami. To ponoć ma ułatwić wprowadzanie kolejnych usprawnień i urozmaiceń.

Tak czy inaczej - ja z planet killera nie zrezygnuję, więc dodatek jest dla mnie obowiązkowy! :D

22.02.2018 11:57
VinniV
6
Pretorianin

Oby dali tym razem trudniejsze achievementy :) Poprzednie - oprócz Contingency - nie były ani trochę trudne.

22.02.2018 19:13
odpowiedz
2 odpowiedzi
<Rydygier>
28
Generał

Chciałem nabyć. Byłem przekonany, że nabędę. Ale 72 PLN? Hm, nie, dziękuję.

23.02.2018 22:39
marcin0218
53
Pretorianin

Za 62 juz mozesz kpic

23.02.2018 23:01
<Rydygier>
28
Generał

Dzięki, lepiej, ale poczekam na obniżkę <40, więcej nie chcę na to przeznaczać. Póki co ogrywam zmiany 2.0 podstawki.

22.02.2018 20:16
👎
1
odpowiedz
Rabbitss
14
Pretorianin

Kurdę trochę drogo jak na sam dodatek ?

22.02.2018 22:36
odpowiedz
Ryokosha
16
Pretorianin

Kupiłem. Pograłem parę godzin. Polecam. Zmienili wiele rzeczy i póki co podoba mi się

23.02.2018 07:13
odpowiedz
VinniV
6
Pretorianin

Dodatek wart każdej złotówki. Tyle i aż tyle mam do powiedzenia w tym temacie :)

23.02.2018 22:38
odpowiedz
1 odpowiedź
marcin0218
53
Pretorianin

Ja mam chyba jakiegos buga. Jak klikamw statku badawczym na trojkat innego sektora prawym przeciskiejm to mam dwa razy: ZBADAJ UKŁAD. Do tego gdzies wcielo rozbudowe kosmoportu. Mam tylko możliwość budowy statku kolonizacyjnego, badawczego i naukowego. Co zrobic

23.02.2018 23:03
<Rydygier>
28
Generał

Błąd z dublem też mam, prawdziwe "zbadaj" to jest to dolne. Reszta to wynik zmian 2.0 - poszukaj nowej stacji w układzie. Poważnych zmian jest więcej.

27.02.2018 09:49
odpowiedz
VinniV
6
Pretorianin

Jeżeli chodzi o spolszczenie Apocalypse - jest tragiczne i nie zalecam grać w języku polskim. Całość sprawia wrażenie, jakby nie zostało przetestowane - ot tłumacz dostał słówka / wyrażenia i tyle.

Dlatego powstają takie problemy jak przetłumaczenie Survey Speed i Research Speed jako "Szybkość badań". Wprowadza to w błąd straszny, jeżeli ktoś pokusi się na wybranie etyki "Map the stars". W polskiej wersji gra sugeruje, że zyska się 25% szybkość tempa badań. Problem w tym, że research jest też tak nazwane.

Dlatego - włączcie wersję angielską.

Jeżeli chodzi o min-max, to z ciekawości mogę powiedzieć, że monofleet nadal jest najlepszym rozwiązaniem. Skończyłem kampanię na największej mapie, z siłą kryzysu na x3, trzema fallen empire i dwoma rodami "maruderów".

Od startu - polecam rozwijać się w kierunku Distrupterów i Cloud Lightning (pamiętajcie - przy okryciu rasy obcych, wybieracie opcję ich eksterminacji - dopiero wtedy będzie można wynaleźć ten typ uzbrojenia).

Około roku 2350 zrobiłem switcha w endgame flotę. Battleshipy uzbrojone w Tachyon Lance, 3 x kinetic artilery i 1 x Neutron Torpedo. Nikt nie podskoczył. Kompletnie nikt. Niedobitków dojeżdżałem armią złożoną z Destroyerów, uzbrojonych w Distruptory.

Łatwo nie było, ale trudno również nie. Końcowy kryzys to Contigency. Napsuli mi trochę krwi, przydała się pomoc sojuszników. Koniec końców... jako przedstawiciel rodu maszyn.... z galaktyki zostało usunięte wszelkie organiczne życie.

Long live the CPU!

Rewelacyjny dodatek, rewelacyjne zmiany w 2.0. W końcu liczy się delikatnie strategiczne myślenie podczas wojny, zamiast typowy snowball efekt z jedną flotą.

PS. Trzy nowe kawałki muzyki są miodem dla duszy.
- https://www.youtube.com/watch?v=Mri-GrBT_KU
- https://www.youtube.com/watch?v=6hlm93T16n8
- https://www.youtube.com/watch?v=SZWMP1ZU1MA

post wyedytowany przez VinniV 2018-02-27 09:52:41
03.03.2018 03:52
odpowiedz
Ragn'or
156
mortificator minoris

Czy można dodać swoją muzykę, żeby było co posłuchać nowego?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
U