Zapowiedziano nowe DLC do Stellaris - Apocalypse
Stworzona przez firmę Paradox strategia 4X Stellaris doczeka się kolejnego dodatku. Dzięki DLC Apocalypse w grze pojawią się m.in. nowe ścieżki rozwoju i zdolności do wykupienia, olbrzymie statki flagowe klasy Titan, a także Colossus – gigantyczna broń niszcząca planety wrogów.
Bartosz Świątek

Stellaris – ciekawa (i dobrze oceniana) strategia 4X autorstwa Paradox Interactive, doczeka się w tym roku kolejnego dodatku. DLC zatytułowane Apocalypse doda do gry szereg nowych opcji, które powinny ucieszyć zarówno graczy nastawionych bojowo, jak i tych, którzy swoją galaktykę wolą podbijać w relatywnym pokoju.
Ta pierwsza grupa z pewnością uraduje się z powodu nowych, olbrzymich statków flagowych klasy Titan, posiadających potencjał siania gigantycznego zniszczenia we flocie przeciwnika. Radosny uśmiech na ustach wywołać może także Colossus – nasza własna „gwiazda śmierci”, która pozwoli zniszczyć wyjątkowo nielubiane przez nas planety, kontrolowane przez rywali. Z kolei kosmiczni pacyfiści otrzymają nowe sposoby na wydawanie Jedności (ang. Unity) – w postaci tzw. Ambicji Jedności (ang. Unity Ambitions). Rozgrywkę ułatwią również nowe perki i ścieżki rozwoju. Dodatkowo, dzięki aktualizacji w grze pojawią się gwiezdni piraci.
Uwaga na maruderów – gwiezdnych nomadów, którzy najeżdżają osiadłe imperia i budują swoje życia na granicach cywilizacji. Zatrudniaj ich jako najemników w swoich własnych konfliktach, ale uważaj – jeśli się zjednoczą, mogą wywołać zupełnie nowego rodzaju kryzys w późnej fazie gry – czytamy na oficjalnej stronie dodatku.
Stellaris: Apocalypse wyląduje na rynku w pierwszym kwartale bieżącego roku. Twórcy gry udostępnili także pierwszy, widowiskowy zwiastun.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gry strategiczne
- DLC i dodatki
- strategie 4X
- Paradox Interactive
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany779578 Generał
Powiem tak to dlc to zbiórka modów wydana przez nich tak to daje statki klasy titan tytany były już dawno modach np jedna z opcji zniszczenia planety była w modzie titanic wepons and apocalypse weapons mod.
UbaBuba Generał
@Nerka - zobacz kiedy gra wyszla a mimo to dalej ja wspierdaja. Pokaz mi inna gre single player ktora ma tak dlugie wsparcie i dodatki wychodza lata po premierze. No wlasnie. Trzeba chwalic a nie gonic paradox za to ze w innych grach wydaje co chwile DLC.
W przypadku stellaris robia kawal dobrej roboty i warto wracac do tej gry.
zanonimizowany1074990 Generał
Grze przydałoby się może najbardziej drastyczne pogłębienie taktyczne aspektu bitew i systemów powiązanych, jak projektowanie statków. Bitwy w swej chaotycznej prostocie to na mój gust obecnie najsłabszy element tej doskonałej gry. Owszem, wojna to chaos, ale jednak zorganizowany. Tutaj bitwy to jedno wielkie huzia na Józia.
Też, mimo pewnych prób zapobiegnięcia temu, koniec końców jednostki małe idą w odstawkę jako nieprzydatne do niczego, liczy się, by mieć jak najwięcej jak najcięższych jednostek.
erhaminus75 Junior
Zamiast pierdół powinni zmienić infantylne zarządzanie planetami, kompletnie przedefiniować system armii i inwazji, bardziej zróżnicować rasy i rozgrywkę. Mam tą grę od początku i niestety kolejne DLC wprowadzają nowe funkcjonalności, nie poprawiają jednak kluczowych błędów koncepcyjnych. Gra, wbrew pozorom, jest dość schematyczna.