

Najciekawsze materiały do: Quake Champions

Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku
przed premierą15 maja 2017
Światowa premiera jeszcze nie ogłoszona. Studio id Software nie popisało się multiplayerem w Doomie, ale dostało szansę naprawienia błędów w Quake Champions. Czy zrobiło prawdziwie oldskulową sieciową strzelankę, godną postawienia jej obok klasyki? Owszem – o ile połata grę do premiery.
przed premierą
Quake Champions - strzelanka sieciowa zbyt elitarna dla konsolowców? 2016.08.12

Październikowa aktualizacja Quake Champions – nowe tryby i czempionka Athena
wiadomość11 października 2018
Ekipa id Software przygotowała październikową aktualizację do gry Quake Champions. Twórcy nie tylko deptają szereg bugów i wprowadzają sporo poprawek, lecz także oddają w nasze ręce nowe tryby gry oraz czempionkę Athenę.

Quake Champions przechodzi na model free-to-play
wiadomość10 sierpnia 2018
Od dziś sieciowa strzelanka Quake Champions dostępna jest zupełnie za darmo. Studio id Software ogłosiło bowiem na imprezie QuakeCon 2018, że gra przechodzi kompletnie na model zabawy free-to-play.

Quake Champions za darmo przez najbliższy tydzień
wiadomość11 czerwca 2018
W trakcie konferencji poprzedzającej E3 Bethesda ogłosiła darmowy okres testowy dla gry Quake Champions. Do 17 czerwca otrzymacie szansę bezpłatnego dołączenia do testów, co pozwoli Wam na zabawę we Wczesnym dostępie nawet po zakończeniu promocji.
- Quake Champions dostępne odpłatnie w Steam Early Access 2017.08.23
- AMD - nowe sterowniki ze wsparciem dla Quake Champions i Agents of Mayhem 2017.08.22
- Quake Champions niebawem trafi do Wczesnego Dostępu 2017.08.17
- Zwiastun Quake Champions z B.J. Blazkowiczem 2017.06.12
- Quake Champions - rozpoczęto otwarte testy techniczne 2017.05.13
- Otwarte testy techniczne Quake Champions ruszą 12 maja 2017.05.09
- Nowe sterowniki Nvidii ze wsparciem dla Quake Champions oraz Windows 10 Creators Update 2017.04.07

Nie warto było. 9 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
artykuł7 listopada 2020
Na powrót niektórych kultowych marek czekaliśmy całymi latami. Tylko po to, żeby na końcu poczuć rozczarowanie, złość i żal. Oto dziewięć takich przykładów.
- Darmowe strzelanki – 14 najlepszych strzelanin za darmo wszech czasów
- Quake na emeryturze – czemu nie gramy już w arena shootery?
- Warto było czekać - 10 serii gier, które wróciły z niebytu
- Rebooty i kontynuacje, na które już bardzo długo czekamy
- Co zobaczymy na targach Gamescom 2016? 33 gry, które warto mieć na uwadze

Miałem negatywne nastawienie po zapowiedziach jako weteran Quake, ale sporo godzin w zamkniętej becie i teraz już kilka w otwartej na Steam przekonało mnie, że to zajebista gierka. Radość ze strzelania i biegania po mapie dla mnie jest niemal taka sama jak w starych częściach Quake.
Niemal każdy czempion ma inny sposób poruszania się co w połączeniu z ich unikatowymi umiejętnościami daje nowe możliwości taktyczne. Fizyka poruszania się ze wszystkich części Quake i modów do nich oraz innych arena shooterów jest obecna w jednej grze.
Chcesz się poczuć jak w modzie CPMA, wybierasz Anarkiego. Innym razem masz ochotę na klasyczny Quake 3 movement? Zagrasz Rangerem. Masz ochotę poslajdować jak w Quake 4? Wybierasz Slash. Jest sporo możliwości, także polecam spróbować.
Pewne rzeczy takie jak timing zostały uproszczone, więc jak ktoś miał problem z liczeniem czasu pojawiania się itemów, teraz ma ułatwione zadanie, bo red (big) armor i megahealth nie pojawia się co 25 i 35 sekund jak w starych częściach Quake, tylko co 30 sekund oba z nich. Można też wybierać spośród trzech broni startowych i zamiast machineguna wybrać nailguna lub shotguna.
Gierka jest w tej chwili w Early Access za 30 euro i dopiero po premierze będzie dostępna na Steam w modelu Free2Play. Jak ktoś chce grać za darmo teraz, to musi ją zainstalować przez Bethesda Launcher. Polecam spróbować czegoś znacznie szybszego niż Overwatch czy CS:GO, bo naprawdę warto.
Do dziś gram w Q3A. Rano zainstalowałem Quake Champions.
To jest dokładnie to czego oczekiwałem :)
Dynamiczna walka i świetny klimat w nowej oprawie.
To co mnie odrzuca od gry to: Brak konsoli a tym samym personalizacji ustawień. Brak botów. Zbyt mało map. Słaby balans obrażeń zadawanych od broni. No i chyba najgorsze są mikropłatności. Mam nadzieję, że zostanie to poprawione w finalnej wersji gry. Jak zarazie to tylko grafika jest lepsza niż w Quake III arena, nic poza tym.
Już mi działa, ale trzeba przyznać że gra bardzo trudna - pierwszy mecz miałem 3-24.
Wie ktoś może dlaczego nie mogę zmienić jakości tekstur na wysokie/ultra? Moja karta do gtx 1080
Ja mam komputer nowiuśki i działa mi płynnie tylko na niskich ustawieniach.
Od dwóch miesięcy gra wywala na ekranie łączenia z Bethesdą... Szkoda słów i pieniędzy

Dostałem od Bethesdy 2 klucze na steam i Bethesda.net za free plus 1100 platyny, ktoś jeszcze tak dostał, czy ja mam szczęście po prostu ?

To na bank będzie zajebista i godna kontynuacja Kłeja :)
Z CS'em kończę i wracam do Quake bo z taką odsłoną na pewno będzie warto. Gameplaye rozwalają, będzie dobrze. Oby była w tym roku to od razu kupuje. Cena nie gra roli :)
Mam nadzieję że kiedyś też będzie kampania single w jakimś nowym Quake(bo w tym ostatnim to trochę hujnia była na singlu).

Świetna zabawa
youtube.com/watch?v=jxHeae7P-x8&feature=youtu.be

Całkiem spoko im to wyszło. Grafika przyjemna, strzela się niebywale miło, troche przegięty domyślny POV ale do przyzwyczajenia. Co mi się za to nie podoba to konieczność odblokowywania postaci, a są one drogie. Nie ma listy serwerów, niby matchmaking działa poprawnie, ale czasami wrzuci nas na serwer gdzie mamy w porównaniu z innymi wyższy ping. Mamy narzucony tryb gry (gracze głosują jaki tryb gramy instagib lub deathmatch) co jest idiotyzmem, bo gdy mam ochote pograć w deathmatch to po prostu nie mogę i nic z tym nie zrobie. Umiejętności dodatkowe, choć fajne urozmaicenie to wprowadzają lekki dysbalans i powinna być możliwość ich wyłączenia.
Podsumowując sam rdzeń gry jest fajny, ale powinni to i owo po prostu zmienić.

Myslę że jeszcze będzie duzo zmian w stosunku do tej wersji, mnie też wkurza to co pizesz, do tego chciałbym np. móc zapisac jakoś swój config. Ale i tak jest nieźle!
Abilities są fajne jak je opanujesz, nie ma to jak zrobić telefraga Rangerem gościowi na drugim końcu mapy, ja sie popłakałem ze smiechu jak mi to wyszło ;))) Niemniej obecnie walcze z pobindowaniem wszystkiego wygodnie a troche tego jest. Nie wiem gdzie zoom wygodnie wsadzić niestety, bo pod ppm mam skok a pod spacją rakiety...
Brakuje mi natomiast granatnika, zamiast tego jest jakiś dziwny tri-costam, który w zasadzie tylko na krótko-średnich dystansach sie sprawdza jako-tako.
Nic czekam na pełną wersje :)

Bezsprzecznie najlepszy shooter online który jest obecnie dostępny. Dodatkowo podstawowa wersja jest za darmo (chociaż warto wysupłać na Champions Pack podczas Steam Summer Sale). Z każdym patchem gra jest dodatkowo udoskonalana.
Do pobrania za darmo ze Steam lub Bethesda.net, oczywiście można kupić za prawie 400 zł.
Dodatek Pakiet Championów kosztuje teraz około 90 zł.
Odsyłam do https://quake.bethesda.net/pl/news/2EZEoTwy20C8g4MiCOUekC
Problemem tej gry jest fakt, ze nigdy nie miala pelnoprawnej premiery i duzego naplywu graczy w jednym momencie przez co 99% noobow szybko rezygnuje bo zwyczajnie nie ma z kim grac poza elita. Mechanicznie gra jest bardzo trudna jak na standardy obecnego pokolenia casualowych cieniasow co tez nie pomaga w zdobyciu popularnosci. Obawiam sie, ze gra mimo wielkiego potencjalu nigdy nie zdobedzie wielkiej popularnosci.
Panowie dlaczego po ja wiem 15 minutach grania zwiesza sie wszystko czyli ludzik chodzi sam przeciwnicy w miejscu stoja mam karte 1060 6gb i procek i 7 16 gb ram stale 60 fps i temp w normie moze to byc przyczyna wolnego neta czy od serwera?


Dzisiaj doświadczyłem czegoś takiego i nie mogłem w to uwierzyć. :) Na szczęście po chwili doleciało błyskawicznie do końca.
Dobra gra i dobrze zoptymalizowana. Można pograć nawet na leciwym sprzęcie. Nigdy nie grałem w Quake ale ta najnowsza odsłona przypadła mi do gustu.
Nie rozumiem tylko zdobywania nowych skórek itp. To coś daje do obrażeń/odporności ?
Z tego co widzę to gra utrzymuje się ze sprzedaży tych skrzynek. Jakim cudem ludzie chcą płacić za takie pierdoły jak kolor ? Przecież na to nikt nawet uwagi nie zwraca.
W grze siedzi około 1200 graczy więc chyba gra nie zarabia na siebie. Dziwi mnie że tak popularny tytuł ma tak mało graczy.
lepiej by było zrobić quaka fabularnego , ciekawe jakby wyglądała nowsza rozwałka strogów bo DOOM z 2016 jest świetny eternal również zapowiada się bardzo dobrze nowsze wolfensteiny również są świetne pomimo że świat gry jest zmieniony
Daje 4,5 (3,5+1 z sentymentu) ale to nie jest quake....Z gry zrobiono jeden wielki sklep...Kilka mapek na krzyż-żadnych nie dodają,rozgrywka jest za wolna,brak jakiś dashy żeby odskoczyć przed rakietą,brak jakiegokolwiek wsparcia moddingu (custom mapek itd.),bronie mają jeden tryb strzelania(po latach należałoby coś zmienić - tu dalej UT króluje),i co najbardziej wkurzające (podobnie jak w Doomie 2016) mnóstwo bezsensownego czekania przed meczami tj...Loading,lobby,głosowanie,czekanie minutę,loading,sparing i krótki mecz > repeat...Cienko UT3 wciąż lepszy,szkoda ze epic porzucił nowego UT...
Wciąż uważam, że gdyby ID nie wyłożyło lachy na tę produkcję i nie zatrudniła Saber Interactive do tej produkcji mogło być na prawdę fajnie. Rdzeń zaprojektowali ludzie z ID i to widać, resztę spartoliło ukraińskie studio, które pozszywało ich gównosilnik IdTech5 z Saber3D. Uśmiercili Halo Online, uśmiercą niestety też QC choć wciąż trzymam kciuki za tę produkcję.