Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Anno 2205
Anno 2205
Anno 2205 Game Box

Najciekawsze materiały do: Anno 2205

Anno 2205 - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.17112023
Anno 2205 - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.17112023

modrozmiar pliku: 1 KB

Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Anno 2205. Autorem moda jest N3rveMods.

Wieści ze świata (Forza Horizon 3, Rocket League, Kerbal Space Program, FNaF Sister Location, Anno 2205, Necropolis) 5/10/2016
Wieści ze świata (Forza Horizon 3, Rocket League, Kerbal Space Program, FNaF Sister Location, Anno 2205, Necropolis) 5/10/2016

wiadomość5 października 2016

Dziś piszemy o pierwszym patchu do gry Forza Horizon 3, wypuszczeniu aktualizacji AquaDome do Rocket League, dużych zwolnieniach w studiu Squad (twórcy Kerbal Space Program), możliwym opóźnieniu Five Nights at Freddy’s: Sister Location, trzecim dużym DLC do Anno 2205 (Frontiers) oraz o premierze Necropolis na PS4 i XOne. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Jay Wilson / Blizzard, Anno 2205, World of Final Fantasy) 7/6/2016 [Aktualizacja: PES 2015]
Wieści ze świata (Jay Wilson / Blizzard, Anno 2205, World of Final Fantasy) 7/6/2016 [Aktualizacja: PES 2015]

wiadomość7 czerwca 2016

Dziś piszemy o odejściu Jaya Wilsona z firmy Blizzard Entertainment, darmowym DLC Big Five Pack do Anno 2205 (wypuszczonym z patchem 1.6) i o dacie premiery gry World of Final Fantasy. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości. [Aktualizacja: dodaliśmy wzmiankę o bliskim wyłączeniu serwerów Pro Evolution Soccer 2015]

Wieści ze świata (Anno 2205, Destiny) 14/4/2016
Wieści ze świata (Anno 2205, Destiny) 14/4/2016

wiadomość14 kwietnia 2016

Dziś piszemy o darmowym DLC Veteran Pack do gry Anno 2205 (wypuszczonym wraz z nowym patchem) i o dużej aktualizacji 2.2.0 do Destiny. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs

artykuł2 listopada 2015

Tegoroczny okres przedświąteczny zapowiada się naprawdę gorąco. Fani nastawionych na akcję erpegów mocno trzymają kciuki za czwartego Fallouta, w odwodzie - jak co roku - czeka Call of Duty, a pazur zamierza także pozostać Need for Speed.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
08.11.2015 17:20
odpowiedz
marcin0218
90
Pretorianin

NO ja nie grałem tak jak pisałem tylko gamepley oglądałem. I co? Puste mapy z tego co zauważyłem w sensie my i nikt więcej, jak jest inaczej to mnie poprawcie. Na czym polega gra? Jaki jest jej sens? Rozwój rozwój i co dalej? Można tu kogoś podbić w ogóle? Jak wygląda walka? Na gamepleyu cienko. 3 statki na całkiem innym ekranie/regionie.

Czy na ksiezycu jest tak samo jak na ziemi w sensie, że udujemy budynki jakie potrzeba i tyle? Coś tam się dzieje? Odkrywa? Bada? Jak już zrobili księżyc mogli pójśc dalej. Podbój kosmosu itp. Jak wygląda przejście między ziemią a księżycem?

09.11.2015 09:47
2
odpowiedz
subzero83
4
Legionista

Anno z gry strategiczno-ekonomicznej stało się grą logiczno-ekonomiczną, więc nic dziwnego, że część osób będzie zawiedziona. Mnie najbardziej brakuje integracji z miastem, nie ma możliwości regulacji podatków, nie ma pożarów, powodzi, chorób, tornad czy kwaśnych deszczy, nie ma katastrof w fabrykach. Jeśli jakiś obszar nie obejmuje działań policji to nic się tam nie dzieje, nie ma napadów, śledztwa itd.
Bardzo podobało mi się to w poprzednich częściach, gdzie po pożarze trzeba było uruchomić warsztat naprawczy albo dla zadowolenia mieszkańców zorganizować mistrzostwa. W mieście było co robić, można było zająć się "porządkami" co dawało więcej zabawy. Tutaj po prostu stawiamy domki i nie mamy wpływu za bardzo na nic oprócz dostarczanie dóbr.
Już o takich elementach jak szpiegowanie czy kupowanie miast nie będę się rozpisywał.

09.11.2015 10:54
odpowiedz
vandal
8
Legionista

Okropnie się zawiodłem na tej grze, wszystko zostało okrojone ekonomia, handel, brak AI, nie ma w ogóle rywalizacji bo ciągły rozwój technologiczno-ekonomiczny jest nudny na dłuższy okres czasu. Do tego brak zwykłej gry (skirmish) tylko niby kampania która jest jak długi tutorial, 0 fabuły. Kupiłem bo po trailerach itp. gra wyglądała miodnie i myślałem ze dostane to samo co w Anno 2070 a tutaj taka kicha.
Nie polecam kupna gra jest na 1 przejście i unistall niestety.

09.11.2015 13:49
odpowiedz
Mr.Lee
1
Junior

Słabo to wyszło, bardzo słabo. Po kilku godzinach grania jest zwyczajnie nudno. Brak fabuły, brak konkurencji. Więc po co ten cały rozwój i produkcja dóbr? O walkach na innych mapach i zbieraniu diamencików nawet nie napisze bo i nie ma o czym. Jak to ma się do takiego Anno 1404? A cena z kosmosu albo raczej z Księżyca. Istna kpina!!! Moja ocena? 5/10. Trzeba chyba pograć w Anno 1404.

09.11.2015 19:27
Memodestruktor
1
odpowiedz
Memodestruktor
34
Ręka Imperatora
8.5

Przy pierwszym podejściu miałem dokładnie takie same odczucia jak większość. Byłem zawiedziony, ale dałem grze kolejną szansę i gra zaczęła mnie wciągać. Nie jest taka zła jak się wydaje po pierwszych kilku/kilkunastu minutach grania. Nie jestem jakimś fanem serii i starym wyjadaczem w grach strategicznych i może dlatego nie mam aż tak wygórowanych wymagań jak inni. Gra mi się po prostu podoba. Ładna grafika, ładna muzyka, fajny klimat, uwielbiam gatunek sci-fi. Budowa miasta jest przyjemna, chociaż daje się odczuć lekką monotonię. Wszystkie budynki są bardzo do siebie podobne, co zresztą widać na screenach. Po paru godzinach pojawiają się różne trudności, a to brakuje surowców, a to pracowników, a to tego i owego. Tych trudności nie ma na samym początku, stąd może się wydawać, że gra jest banalna. Nie wiem jak to się ma do poprzednich części, może ekonomia jest okrojona, może nie, na razie mnie zadowala w stopniu dostatecznym. Są różne poboczne misje i zapychacze, dzięki czemu (jak na razie) zawsze możemy znaleźć sobie coś do roboty. Walka pojawia się sporadycznie, jesteśmy przenoszeni do innej lokacji i toczymy morskie bitwy (takie tylko miałem póki co). Na łatwym poziomie nie jest to wielkim wyzwaniem, ale jak odblokujemy wyższy poziom trudności to robi się trochę ciekawiej.
Podsumowując, gra robi fatalne pierwsze wrażenie, ale po dłuższym zapoznaniu się z tytułem staje się coraz bardziej ciekawa i mam nadzieję, że nadal tak będzie.

09.11.2015 19:46
odpowiedz
subzero83
4
Legionista
7.5

Memodestruktor - gra się miodnie, jest to jedna z lepszych gier w jakie grałem w ostatnim czasie ale seria Anno trzymała zawsze bardzo wysoki poziom dlatego wymagania co do gry są jakie są a niestety tej części brakuje sporo. To wszystko co opisujesz zgadza się w 100% jednak jest to za mało patrząc na chociażby Anno 1404, miejmy nadzieję że przyszłe DLC rozbudują grę, Tundra zapowiada się ciekawie a co będzie dalej zobaczymy.
Anno 1404 nie miało DLC było od razu grą kompletną i dostało pełnoprawny dodatek, 2070 dostało kilka dlc ale mało znaczących, w tej części wydaje się, że dodatki urozmaicą znacząco rozgrywkę. Można powiedzieć, że jak na razie ta część jest grą dobrą ale nie wyróżnia się jakoś znacząco.
Co do samej gry to muzyka miażdży, tak klimatycznego soundtrack'a już dawno nie uświadczyłem.

10.11.2015 15:55
Kajdorf
odpowiedz
Kajdorf
88
Konsul

Memodestruktor - rozwój polega głównie na rozbudowie obszaru umiarkowanego, pozostałe służą tylko i wyłącznie jako środek transportu brakujących surowców. Podoba mi się pomysł z budową domów tylko w konkretnych miejscach, ale na arktyce i księżycu nie dorobisz się kokosów, no chyba że handel rzadkimi surowcami. W umiarkowanym na mapie głównej mam ok 70tys, w arktyce to jest minus 30tys. i -15k na księżycu. Na podatki nie licz, z tego powodu że tam domy mają tylko 10 pojemności, czyli o połowę mniej niż w umiarkowanym. Druga sprawa, utrzymanie tych wszystkich obszarów to bardzo duży koszt, zwłaszcza sprowadzanie surowców na i z księżyca. Niby misje bojowe są opcjonalne, ale bez modułów fabryki nie mają istnienia bytu. Raz że dają potężnego kopa do produkcji, dwa że są moduły zmniejszające zużycie prądu, a tutaj bez tego nie da rady. Same elektrownie mają duże koszty utrzymania i bez modułu zmniejszenia kosztów to zżerają kasę jak diabli. Więc chcąc, nie chcąc jesteśmy zmuszeni do robienia misji bojowych, a to nudzi po pewnym czasie. Druga sprawa, każdy moduł zajmuje miejsce prawie takie jak podstawowa fabryka, dlatego rozumiem dlaczego dali możliwość przenoszenia budynków. Dalej, to co już kilka osób pisało: bardzo mały wpływ naszej negatywnej działalności na mieszkańców, brak podglądu miasta pod kątem konkretnych celów (bardzo mi brakuje podglądu logistyki - o czym już pisałem wcześniej). Więc po dłuższej grze, gra jest nużąca. Ocena spada na 7.0.

11.11.2015 13:37
odpowiedz
subzero83
4
Legionista

Nawiązują jeszcze od mojego poprzedniego postu, po ograniu jakiś 20h stwierdzam, że gra oddaje o wiele za mało. Nasze wielkie metropolie nie oddają ogromu problemów jakie niesie za sobą zarządzanie z poprzednich części. Nie ma zdarzeń losowych, nie ma zamieszek i innych podobnych problemów. W Anno 1404 nasze poczynania często odzwierciedlały się w późniejszej grze a to nie wykonanie zadania, a to przyjęcie bezdomnych do miasta itp. Zacząłem grę na najwyższym poziomie trudności co mnie całkiem satysfakcjonowało do momentu kiedy rozbudowałem dwa regiony umiarkowane ze wszystkimi budynkami. Mogę rozbudować kolejne regiony i kolejne ale ciągle robie to samo. Oczywiście to jest sedno Anno ale mimo wszystko brakuje tego "odskoku", "tu zrobie jakieś zadanko", "tam popłyne po surowce", "zawre pakt z sąsiadem" czy "wykupie za punty sławy dodatkowe ulepszacze dla miasta lub statków".

13.11.2015 23:18
odpowiedz
Novalogic
10
Legionista
8.0

Nie rozumiem tak niskiej oceny. Mnie osobiście gra bardzo się spodobała. Grając na wysokim poziomie trudności trzeba się sporo namęczyć aby wykonać niektóre cele. Jedna rzecz która mnie bardzo boli to brak dobrej optymalizacji :/ z tego co wiem gywalność wygląda słabo nawet na najlepszych kartach graficznych, na domiar złego nvidia nie stworzyła jeszcze profilu SLI dla Anno 2205 ( sam posiadam gt650m SLI w moim laptopie i zmuszony jestem grać przy użyciu tylko jednej karty graficznej ). Mimo to ocena 6,6 jest moim zdaniem sporo zaniżona.

15.11.2015 17:46
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul
6.5

Eh znów to samo już nie mam zamiaru pisać na temat tej gry jeszcze raz kolejna nowa odsłona .

21.11.2015 11:04
1
odpowiedz
kowalsky_
1
Junior

Pograłem w to trochę i ta gra to istny syf, od razu odinstalowałem i wróciłem do Anno 1404 Wenecja, to jest prawdziwe Anno!

22.11.2015 15:52
odpowiedz
wisien91
33
Chorąży
8.5

Gierka jest fajna. Przez 20h bawiłem się świetnie, a to dobry wynik jak na dzisiejsze gry. O wiele lepsza niż anno 2070. Przyjemniej się buduje. Wszystko przejrzyste i wiadomo czego i ile nam potrzeba. Misje dodatkowe trochę nudne. Znajdź, przewieź i w sumie tyle, ale nie ma konieczności ich robienia. Misje wojenne też jakieś niespecjalne... Mogłoby tego nie być

23.11.2015 10:00
elathir
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

Ciekaw jestem czy możemy liczyć w przyszłości na kolejna odsłonę w stylu anno 1503. By nie było, z 1404 jestem zadowolony, tylko gra ma dla mnie jedną wadę. Za krótki rozwój miasta w stosunku do 1505, czyli jeden poziom cywilizacyjny mniej i dużo mniejsza liczba koniecznych budynków (brak teatru czy łaźni choćby). Oczywiście ma też wiele zalet, jak świetna rozbudowa nabrzeży portowych itd.

26.11.2015 23:32
odpowiedz
pisz
168
nihilista

A gdzie recenzja, zapomnieliście o Annoholikach?

20.12.2015 15:44
odpowiedz
GROS
1
Junior

Przeszedłem gra na poziomie normal w 16h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Teraz idę na hardzie i mam nadzieje że dłużej pogram. Gra wciąga ale 16h to kpina.

02.02.2016 15:50
👎
odpowiedz
szopen469
80
Pretorianin

Nuuuda tyle powiem. Po 0.5h zaczałęm się zastanawiać "Ale po co ja się tak buduje" brak konkurencji, walka na osobnych mapach. Czekam na stare dobre anno z podboju nowego świata. Coś jak 1701. Nie mam nic do 1404 tylko obowiązek dbania o dwie frakcje po pewnym czasie męczy.

09.02.2016 10:07
Vermin83
odpowiedz
Vermin83
19
Legionista
4.0

Mnie ta odsłona serii Anno strasznie zawiodła. Jest do bólu uproszczona, nie wymagająca i zdecydowanie za prosta. Tak naprawdę jej największą zaletą jest grafika i oprawa dźwiękowa. Wracam do 2070.
Dla zainteresowanych więcej w recenzji:
http://wpajeczejsieci.blogspot.com/2016/02/anno-2205.html

18.02.2016 08:20
Gronki
odpowiedz
Gronki
24
Chorąży

Dziwnie trochę zachowują się sklepy. Gra wyszła prawie 5 miesięcy temu, nie zebrała zbyt dobrych ocen od graczy, a ceny nadal wynoszą 100-130zł nawet na allegro. :/

17.03.2016 16:37
odpowiedz
patryk83
44
Chorąży

Na łatwym poziomie to ta gra jest debilnie prosta, aż za bardzo, na średnim jest zwyczajnie prosta, trzeba tylko rozgryźć co i jak budować a później nie ma w tej grze żadnego problemu. Tak jak by ktoś sobie zakpił z Anno i zrobił to coś...

20.03.2016 13:46
odpowiedz
maker
8
Junior

Witam , swoją opinię przedstawię króciutko :) Jestem wielkim fanem serii Anno , od samych początków . Każda część od 1602 aż po 2070 wciskała mnie fotel na dziesiątki a nawet setki godzin . Niestety w najnowsze Anno przegrałem około 6 godzin i odstawiłem , grafika świetna ale brakuje tu niestety samego ''Anno ''. Każdy aspekt gry został uproszczony i stał się zwyczajnie nudny . Ubolewam nad tym bo wyczekiwałem 2205.... :(

post wyedytowany przez maker 2016-03-20 13:47:49
05.10.2016 21:18
odpowiedz
zanonimizowany528762
44
Centurion

Najnowsza aktualizacja wprowadziła pewne zmiany w związku DLC o nazwie Frontier. Zmiany te polegają na możliwości ściągnięcia floty do sektorów "pokojowych". Być może ten dodatek oferuje namiastkę obrony przed wrogimi siłami jak w Anno 2070. Tylko że bez dodatku ta zmiana nie ma żadnego sensu, a na DLC szkoda kasy :P

28.11.2016 14:55
odpowiedz
1 odpowiedź
Germez
8
Legionista

Witam, mam problem z tą grą, mianowicie nie mam możliwości ustawienia jakości tekstur na wyższą niż poziom "wysoki" pomimo że posiadam kartę graficzną Geforce GTX 950, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć czemu tak się dzieje?

04.12.2016 13:26
Franusss
odpowiedz
Franusss
130
Generał
8.5

Gra wciągnęła mnie okrutnie, do tego stopnia, że po przejściu gry było mi mało i kupiłem od razu starszą wersję Anno 2070 :). Liczę, że wciągnie mnie jeszcze bardziej i na jeszcze dłużej !

Szkoda tylko, że marsa nie ma :(.

11.10.2017 11:37
odpowiedz
Belciarski
14
Legionista
8.5

Mam z dodatkami wiec oceniam w całości. Dziwi mnie tak niska ocena. Jedyne co mnie nie pasuje to bitwy poboczne bo zupełnie zbędne wiec robię je gdy tylko potrzeba surowców na szczęści nie trzeba tego często robić :) pozatym dla mnie miodzio wczeniej jedynie grałem w anno 1503 była podobna jedynie inne potrzeby mają ludziska a tu mamy duże pole w każdym z regionów jest inaczej. Super grafika, miło patrzeć jak się robi kasę i wykupuje akcje "przeciwników" Myślę że warto podstawka na allegro po 39 zl nie wydatek a frajda.

13.11.2017 23:40
Rafusv2
👎
odpowiedz
Rafusv2
39
Wielce Czcigodny
2.0

Ta gra to mega crap.
-dużo głupawych cutscenek zamiast grania których nie idzie przewinąć
-optymalizcja: na 6x CPU 4.4Ghz i k.graf AMD RX z 4gb Vram gra chodzi tragicznie
-nuda totalna!
-rozgrywka bardzo schematyczna
-głupawe i powtarzające się misje poboczne typu zbieranie śmieci na morzu

17.02.2018 07:57
odpowiedz
zanonimizowany947190
62
Pretorianin
8.5

Jestem fanem serii. W Anno 1404 i 2270 - moje ulubione odsłony - grałem do bladego świtu kompletując kolejne tony cegieł do zbudowania cesarskiej katedry, czy moduły do kolejnych badań i usprawnień technologicznych. Dla mnie Anno nie zawiodło. Pewne uproszczenie rażą w porównaniu do poprzedniczek, ale ogólnie gra wypada bardzo dobrze.

Co wg mnie na minus:

- nie można wyciągnąć na górny pasek dowolnych materiałów i żywności, przez co nie można skontrolować ich stanu rzutem oka,
- magazynu na kolejnej wyspie nie budujemy już przewożąc na nią materiałów budowlanych, a po prostu płacimy za przejęcie sektora i stworzenie magazynu - takie uproszczenie
- nie musimy już tworzyć szlaków handlowych pomiędzy naszymi wyspami, aby wymieniać surowce potrzebne na poszczególnych etapach łańcuchów produkcyjnych - "dostarczają się same" - kolejne uproszczenie. Handel z obcymi nie wymaga już floty - podpływamy do magazynu, wybieramy co chcemy kupić/sprzedać i gotowe - kolejne uproszczenie,
- szlaki pomiędzy sektorami także nie wymagają floty - klikamy surowce, wybieramy sektory i gotowe - uproszczenie
- koszmarne przejścia pomiędzy sektorami i optymalizacja - nawet z małą ilością mieszkańców gra spowalnia i zaczynam tak kombinować ruchy, aby nie zmieniać widoku, a w starym dobrym Anno lubiłem sobie "poskakać" pomiędzy wyspami i zajrzeć to tu, to tam, aby "pańskim okiem" przypilnować produkcji i potrzeb mieszkańców

Gra ma też jednak parę plusów:

- koniec z zasięgiem magazynu - o ile w Anno 1404 miało to jeszcze sens, to już w Anno 2070 było to rozwiązanie archaiczne. Dla mnie plus nawet za dwa, bo uwalnia to wreszcie inwencję planowania budownictwa,
- wreszcie widzę bilans produkcyjny surowców, materiałów i produktów końcowych - ile jest zużywane, wymieniane, eksportowane i konsumowane - duży plus,
- świetne rozwiązanie z możliwością dostawiania modułów do zakładów produkcyjnych - nie musimy już stawiać kolejnych budynków tego samego typu, a możemy modyfikować na różne sposoby - to znacznie podnosi grywalność,
- grafika i muzyka - swoje lata już mam, ale gram także dla przyjemności oka i ucha, a Anno 2205 dostarcza tych wrażeń w zupełności

Ogólnie jest bardzo dobrze

19.10.2019 22:46
Persecuted
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Pograłem ostatnio kilkanaście godzin i naprawdę nie rozumiem skąd ten cały hejt. OK, ta odsłona upraszcza pewne elementy (co może drażnić wyjadaczy serii, zwłaszcza przy pierwszym kontakcie), ale wystarczy pograć trochę dłużej by zrozumieć, że nastąpiło tu nie tyle spłycenie rozgrywki (jak niektórzy jej zarzucają), co raczej inne rozłożenie akcentów.

Kiedyś mieliśmy do dyspozycji jedną mapę z kilkoma wyspami, teraz kontrolujemy jednocześnie kilka takich map (można i trzeba się między nimi przełączać w czasie rzeczywistym), dodatkowo podzielonych na 4 różne biomy (tereny zielone, Arktykę, przestrzeń około-orbitalną Ziemi i Księżyc), wewnątrz których panują zupełnie inne warunki i reguły rozgrywki (np. w Arktyce trzeba zapewnić osadnikom źródło ciepła, co wymaga zupełnie innej planistyki miast), a do tego ich mieszańcy mają skomplikowane potrzeby, więc wewnętrzna wymiana dóbr między tymi biomami jest niezbędna. Nie wyobrażam sobie, by przy takiej skali gry wymuszała na mnie jeszcze mikrozarządzanie na poszczególnych mapach, polegające np. na przewożeniu towarów stateczkami między wyspami, czy dbanie o rozmieszczenie fabryk i magazynów, żeby łańcuchy produkcyjne działały jak należy (od tego można by dostać nerwicy ;d). Inna sprawa, że 2 z 4 biomów zostały dodane później, w płatnych DLC, więc gra w wersji premierowej była o połowę mniej złożona. W tym wypadku Ubisoft sam sobie winien...

Istotnym elementem, podnoszącym poziom wyzwania, jest też to, że ta gra nie ma osobnych trybów rozgrywki, jak np. kampania czy tryb dowolny (przynajmniej ja nie zauważyłem ich obecności). Zakładasz nowy profil (tworząc własną korporację) i od tego momentu wszystko co zrobisz, zostaje zapisane w ramach ogólnego stanu twojej korporacji. Wszystkie skolonizowane mapy wchodzą w skład naszego imperium i działają na jego korzyść... lub szkodę.
Można co prawda zacząć od zera (tworząc nową korporację), ale w grze dosyć mozolnie zdobywa się poziomy (tak samej korporacji, jak i wojska) i odblokowuje nowe rzeczy, że to raczej mało optymalne rozwiązanie i lepiej - cokolwiek by się nie działo - zacisnąć zęby i starać się wyjść na prostą. Ja sam na początku kampanii, gdy nie znałem jeszcze wszystkich zasad rozgrywki, popadłem w niezłe tarapaty finansowe, tracąc cały posiadany kapitał... a potem także pożyczkę, której udzieliła mi spółka - matka (wykonując misję militarną, nie zauważyłem, że jestem na sporym minusie ;s; 15 minut później byłem bankrutem). Mając jednak perspektywę robienia wszystkiego od początku, wziąłem się za załatanie ekonomii (przy okazji zrównując z ziemią całą kolonię w Arktyce ;p) i się udało! Żadne inne Anno nie dało mi takiego momentu satysfakcji :).

Jeżeli ktoś się waha (bo nasłuchał się niepochlebnych opinii o tej odsłonie), to ja bym radzi spróbować (zwłaszcza, jeżeli komuś nie podeszły wcześniejsze Anno, bo w tego gra się jak w bardziej klasycznego city buildera w stylu SimCity).

post wyedytowany przez Persecuted 2019-10-19 22:48:32
30.12.2019 18:25
😢
odpowiedz
Grajek
36
Centurion
1.0

Seria Anno umarła. Niech odpoczywa w spokoju.

28.11.2021 19:35
odpowiedz
fing
54
Chorąży
9.0

Bardzo niedoceniona produkcja

13.08.2023 09:00
odpowiedz
tomaszk258111417202326293235
2
Junior

Ubisoft dał tu trochę doopy, jedni narzekają na grę, ale fani kosmosu, jak ja, naprawdę poczuli, że Ubi puścił do nich oko, nie mniej zabrakło sporo kwestii. Dla tych, co narzekają na brak walk i podbijania, z gameplay'a może nie widać, ale są tzw. regiony konfliktu, ulepszanie okrętów itd. tu jest cześć wydana ku uciesze fanów eksploracji kosmosu, ale fakt, trochę niedosyt. No i oczywiście miał być dodatek z Marsem, myślę, że Ubi powinno go już TERAZ zrobić i się wstrzelić w moment, bo zaraz polecą tam ludzie i tu naprawdę jest fajne pole manewru.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze