Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Rzeczywistość wirtualna - Gry PC Windows

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry o tematyce rzeczywistość wirtualna na platformę PC Windows ułożone według popularności.

Po premierze 180 Przed premierą 50
PC
rzeczywistość wirtualna
Czas
Euro Truck Simulator 2
Euro Truck Simulator 2

Symulacje 19 października 2012

Sequel cieszącego się dużą popularnością symulatora jazdy ciężarówkami. Podobnie jak pierwowzór z 2008 roku, grę przygotowało czeskie studio SCS Software. Euro Truck Simulator 2 pozwala wcielić się w rolę kierowcy ciężarówki i zarazem właściciela firmy transportowej. Zabawa polega na przewożeniu ładunków pomiędzy różnymi miejscowościami. Mapa gry obejmuje teren całej Europy, przy czym w większości krajów znajduje się co najmniej kilka miast, które można odwiedzić. Pieniądze, zarabiane dzięki terminowemu wykonywaniu zleceń, pozwalają na zakup nowych modeli ciężarówek lub modyfikację już posiadanych pojazdów. Euro Truck Simulator 2 odznacza się atrakcyjną oprawą wizualną oraz realistycznym modelem jazdy, uwzględniającym nie tylko podstawowe prawa fizyki, ale również najczęstsze sytuacje drogowe.

Star Citizen
Star Citizen

Symulacje jeszcze nie ogłoszona (wczesny dostęp od 4 czerwca 2014)

Kosmiczny symulator (space-sim) autorstwa Chrisa Robertsa i ekipy deweloperskiej Cloud Imperium Games. Akcja Star Citizen osadzona została w XXX wieku. Zjednoczona pod sztandarem United Earth Empire ludzkość rozpoczęła kolonizację Kosmosu, napotykając na swej drodze wiele obcych ras. Dla żądnych przygód pilotów to niepowtarzalna okazja, by zdobyć sławę i bogactwo, a także zyskać status obywatela międzygalaktycznego imperium. Rozgrywka łączy elementy symulacji lotu statkiem kosmicznym, strzelaniny, cRPG, a nawet strategii ekonomicznej. Gra oferuje dwa tryby zabawy. Squadron 42 to kampania offline, w której kreowany przez gracza bohater dołącza do elitarnej eskadry gwiezdnych myśliwców. Dla miłośników MMO deweloperzy przygotowali natomiast Tryb Galaktyki, pozwalający na wspólną zabawę z tysiącami graczy. Widowiskowa oprawa wizualna Star Citizen generowana jest przez silnik CryEngine 3.

The Forest
The Forest

Akcji 30 kwietnia 2018

Sandboksowy survival horror z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP). The Forest jest dziełem niezależnego studia SKS Games, znanego głównie za sprawą smartfonowego hitu End Night. Gracz wciela się w rolę mężczyzny, który jako jedyny przeżył katastrofę samolotu pasażerskiego. Bohater trafia na odizolowaną od cywilizacji wyspę, zamieszkałą przez kanibalistyczne plemię mutantów. Rozgrywka koncentruje się na eksploracji terenu (las, jaskinie itp.), umiejętnościach survivalowych (budowanie bezpiecznego schronienia, poszukiwanie żywności, zastawianie pułapek i inne) oraz walce lub unikaniu konfrontacji z przeciwnikami. Twórcy zadbali o żywy, dynamicznie zmieniający się świat, pozwalający na dużą swobodę działań. Od strony technicznej The Forest wykorzystuje możliwości silnika Unity 4.

Euro Truck Simulator 2: Going East! Ekspansja Polska
Euro Truck Simulator 2: Going East! Ekspansja Polska

Symulacje 19 września 2013

Pierwsze duże rozszerzenie do cieszącej się sporą popularnością gry symulacyjnej Euro Truck Simulator 2. Dodatek przygotowany został przez czeskie studio SCS Software jako odpowiedź na prośby kierowane przez społeczność fanowską. Euro Truck Simulator 2: Going East! wzbogaca bazową wersję gry o nowe lokacje na terenie krajów Europy Środkowej - Polski, Czech i Słowacji. Deweloperzy zadbali o staranne odwzorowanie topografii każdego z miast (m.in. charakterystyczne budynki, jak Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, zamek na Wawelu w Krakowie czy Stocznia Gdańska), a także realistycznie wytyczoną, gęstą sieć połączeń drogowych pomiędzy nimi. Drobne zmiany objęły również warstwę wizualną, ze szczególnym uwzględnieniem krajobrazów rozciągających się wzdłuż tras przelotowych.

Team Fortress 2
Team Fortress 2

Akcji 10 października 2007

Kontynuacja popularnej sieciowej strzelaniny FPP z elementami strategii, będącej rozwinięciem freeware’owej modyfikacji legendarnego Quake’a z 1996 roku. Po wykupieniu przez Valve Corporation praw do tytułu, kolejne wersje gry pracowały na silniku Half-Life’a czy wreszcie na wykorzystanym w tej odsłonie nowoczesnym enginie Source. Mechanika rozgrywki w pewnym stopniu przypomina oryginalny Team Fortess i bazuje na wykonywaniu kolejnych zlecanych misji, w czym stara się nam przeszkodzić konkurencyjna drużyna. Swoją postać wybieramy spośród 9 zbalansowanych klas, cechujących się unikalnymi zdolnościami. Kluczem do sukcesu jest więc ścisła współpraca pomiędzy członkami drużyny, polegająca na wzajemnym wykorzystywaniu uzupełniających się umiejętności. Najbardziej charakterystycznym elementem gry są mocno przerysowane postacie bohaterów i sprzeczna z najnowszymi trendami, humorystyczna oprawa graficzna, wykorzystująca stylistykę filmu rysunkowego.

Half-Life 2
Half-Life 2

Akcji 16 listopada 2004

Kontynuacja bestsellerowej produkcji studia Valve Software, która w 1998 roku wyznaczyła nowe standardy w gatunku strzelanin FPS. Akcja gry toczy się kilka lat po wydarzeniach ukazanych w pierwowzorze, a gracze wcielają się ponownie w postać Gordona Freemana – fizyka z laboratoriów Black Mesa, gdzie w wyniku nieudanego eksperymentu sprowadzono na Ziemię obce formy życia. Tym razem fabułę umiejscowiono w fikcyjnym mieście City 17 oraz w jego bezpośredniej okolicy. Nasz protagonista pracuje dla tajnej rządowej organizacji, a jego zadaniem jest przeciwstawienie się agresorom z innego wymiaru, w czym wspomaga go przedstawicielka ziemskiego ruchu oporu – Alyx Vance. Druga część gry wprowadza prawdziwą rewolucję w kwestiach technicznych, wykorzystując autorski silnik studia Valve o nazwie Source. Jego atutem jest przede wszystkim doskonała fizyka, pozwalająca m.in. na zniszczenie praktycznie każdego elementu otoczenia i wykorzystanie rozmaitych przedmiotów w charakterze osłony czy też broni.

Hellblade: Senua's Sacrifice
Hellblade: Senua's Sacrifice

Akcji 8 sierpnia 2017

Trzecioosobowa gra akcji osadzona w fantastycznym świecie zainspirowanym mitologią nordycką. Za powstanie produkcji odpowiada brytyjskie studio Ninja Theory, znane z Heavenly Sword, Enslaved oraz DMC: Devil May Cry. W Hellblade: Senua’s Sacrifice przenosimy się do mrocznej krainy Hel, znajdując szereg odniesień do popularnych historii, postaci oraz potworów zrodzonych w wyobraźni skandynawskich ludów północy. Protagonistką gry jest celtycka wojowniczka imieniem Senua, która wyrusza w niebezpieczną podróż przez krainę umarłych, aby uratować duszę swego ukochanego, zabitego podczas jednego z wikińskich rajdów na Orkady. Podczas wędrówki bohaterka trafia na liczne zagadki środowiskowe, najczęściej polegające na odnajdywaniu konkretnych kształtów wśród elementów otoczenia. Stawia też czoła zastępom groźnych przeciwników, a jej jedynym orężem jest miecz. Za pomocą combosów, rozmaitych zdolności specjalnych, wewnętrznych głosów i wielu innych omamów będących objawami choroby psychicznej toczącej protagonistkę Senua toruje sobie drogę do władczyni krainy umarłych. Mimo że Hellblade jest produkcją w pełni niezależną, oprawa gry stoi na wysokim poziomie, a system walki wnosi kilka innowacji do gatunku slasherów, w którym przez lata wyspecjalizowali się deweloperzy z Ninja Theory.

Resident Evil VII: Biohazard
Resident Evil VII: Biohazard

Akcji 24 stycznia 2017

Siódma pełnoprawna odsłona kultowego cyklu survival horrorów firmy Capcom, zapoczątkowanego w 1996 roku na konsoli PlayStation. Kolejne części tej liczącej sobie już dwie dekady serii koncentrują się wokół walki ludzkości ze śmiercionośnym wirusem, zamieniającym zainfekowanych w krwiożercze potwory. Gracze towarzyszą zaś kilku bohaterom, którzy na przestrzeni lat naprzemiennie pojawiają się w kolejnych odsłonach Resident Evil oraz całej masie produkcji pobocznych. Akcja gry ukazana została w perspektywie pierwszoosobowej, a rozgrywka polega na eksploracji i walce z przeciwnikami oraz rozwiązywaniu okazjonalnych zagadek logicznych. Całość podszyta jest atmosferą horroru, która w porównaniu z pierwszymi częściami cyklu stopniowo ustąpiła pola elementom gier akcji. Resident Evil 7 łączy najlepsze elementy starszych oraz nowszych odsłon serii i jest pierwszą pełnoprawną częścią cyklu stworzoną od podstaw z myślą o konsolach ósmej generacji.

Elite: Dangerous
Elite: Dangerous

Symulacje 16 grudnia 2014

Kosmiczny symulator, będący czwartą odsłoną cyklu Elite. Za produkcję Elite: Dangerous ponownie odpowiada David Braben i ekipa deweloperska studia Frontier. Akcja gry toczy się w odległej przyszłości. Po tym jak ludzkość zdołała skolonizować niezliczone systemy gwiezdne dominującą rolę we Wszechświecie odgrywają trzy supermocarstwa: Imperium, Federacja oraz Niezależni. Odważni piloci zapuszczają się jednak także poza kontrolowane przez nie terytoria, szukając okazji do łatwego zarobku. Sandboksowy model rozgrywki pozwala graczom na dużą swobodę w eksplorowaniu kosmicznego uniwersum, prowadzeniu handlu czy wykonywaniu misji militarnych. Twórcy Elite: Dangerous zrezygnowali ze standardowego podziału na tryb solowy i wieloosobowy, pozwalając w dowolnym momencie dołączyć do gry ze znajomymi lub zrezygnować z niej.

War Thunder
War Thunder

Symulacje 20 grudnia 2016

Symulacja lotnicza w konwencji darmowego (free-to-play) MMO. Gra wyprodukowana została przez rosyjskie studio Gajin Entertainment, którego dorobek twórczy obejmuje takie tytuły jak Wings of Prey, Birds of Steel oraz Apache: Air Assault. Gracze mają okazję wcielić się w role pilotów myśliwców i zasiąść w kokpitach kilkuset starannie odwzorowanych maszyn z okresu II wojny światowej. Deweloperzy postarali się o wierne odtworzenie realiów pola walki nie tylko w powietrzu, ale również na lądzie i morzu (piechota, artyleria, marynarka). Postępy w rozgrywce pozwalają na modyfikowanie posiadanych samolotów, a także zakup nowych rodzajów uzbrojenia oraz nabywanie nowych umiejętności pilotażu. Na tle konkurencyjnych produkcji War Thunder wyróżnia się wysokiej jakości oprawą wizualną i realistyczną fizyką lotu.

Assetto Corsa
Assetto Corsa

Wyścigi 19 grudnia 2014

Niezwykle realistyczna symulacja wyścigów samochodowych, stworzona przez specjalizujące się w tym gatunku niezależne studio Kunos Simulazioni (netKar Pro, Ferrari Virtual Academy i inne). Assetto Corsa pozwala graczom wcielić się w role profesjonalnych kierowców wyścigowych i wziąć udział w emocjonujących wyścigach samochodów różnych klas – od aut produkcyjnych, poprzez prototypowe, aż po legendy GT i F1. Gra wyróżnia się zaawansowanym modelem jazdy, w którego opracowaniu uczestniczyli inżynierowie oraz doświadczeni kierowcy wyścigowi. Uwzględnia on wiele czynników związanych z zachowaniem samochodów na torze, w tym chociażby przyczepnością czy działaniem przeciążeń. Wysokiej jakości oprawa wizualna Assetto Corsa wykorzystuje potencjał bibliotek DirectX 11 oraz konsol ósmej generacji, w tym takich technologii jak HDR, motion blur, dynamiczne oświetlenie oraz miękkie cieniowanie.

7 Days to Die
7 Days to Die

Akcji jeszcze nie ogłoszona (wczesny dostęp od 16 sierpnia 2013)

Osadzona w realiach postapokaliptycznych, sandboksowa produkcja z gatunku FPS, opracowana przez debiutujące, niezależne studio The Fun Pimps. Akcja gry przenosi nas w niedaleką przyszłość, kiedy to w następstwie wojny atomowej świat został opanowany przez groźnego wirusa. Zabija on swe ofiary w ciągu tytułowych siedmiu dni, przeobrażając je finalnie w krwiożercze zombie. Wcielamy się jednego z nielicznych już, zdrowych ludzi, którzy na terenie małego, amerykańskiego hrabstwa Navezgane próbują walczyć o przetrwanie. 7 Days to Die stawia na swobodę eksploracji otwartego świata, dopasowując elementy fabuły do naszych poczynań. W przetrwaniu pomaga nam zaś rozbudowany system rzemiosła, pozwalający na gromadzenie prowiantu oraz surowców, dzięki którym wytworzymy rozmaite przydatne narzędzia i naprawimy bądź ulepszymy naszą kryjówkę. Autorzy przygotowali zarówno tryb dla jednego gracza, jak i szereg wariantów gry sieciowej, opartych na kooperacji bądź rywalizacji z innymi graczami.

Beat Saber
Beat Saber

Zręcznościowe grudzień 2018 (wczesny dostęp od 1 maja 2018)

Beat Saber to niecodzienna gra rytmiczna przypominająca połączenie Guitar Hero z Fruit Ninja i Gwiezdnymi wojnami. Podczas zabawy w rytm muzyki kroimy kolorowe kostki mieczami świetlnymi. Gra wykorzystuje gogle VR.

Project CARS
Project CARS

Wyścigi 7 maja 2015

Rozbudowana symulacja wyścigów samochodowych, wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku studio deweloperskie Slightly Mad (Need for Speed Shift, Test Drive: Ferrari Racing Legends i inne) przy aktywnym udziale użytkowników platformy World of Mass Development. Project CARS pozwala spróbować swoich sił za kierownicą starannie odwzorowanych modeli samochodów różnych klas – od gokartów, poprzez auta sportowe, aż po wyścigowe bolidy Formuły 1. Twórcy położyli duży nacisk na autentyczność wrażeń, w tym realistyczny model jazdy i zaawansowany system kolizji, a także zadbali o niezwykle efektowną oprawę wizualną. Gra oferuje wiele wariantów rozgrywki zarówno dla jednego gracza, jak i w konfrontacji z żywymi oponentami za pośrednictwem sieci Internet.

Anamorphine
Anamorphine

Przygodowe 31 lipca 2018

Eksploracyjna gra przygodowa, w której wcielamy się w Tylera, czyli młodego mężczyznę zmagającego się z poczuciem winy. Muzyczna kariera jego żony legła bowiem w gruzach, a on w żaden sposób nie jest w stanie jej pomóc. Bohater ucieka więc w świat wspomnień, przeżywając na nowo najważniejsze momenty ze swojego życia.

The Witness
The Witness

Logiczne 26 stycznia 2016

Pierwszoosobowa gra przygodowa z elementami logicznymi, opracowana przez twórcę gry Braid Jonathana Blowa i jego niezależne studio Thekla. Akcja gry osadzona została na sporej wielkości zagadkowej wyspie, z której z niewyjaśnionych przyczyn nagle zniknęli wszyscy ludzie. Zabawa sprowadza się do eksploracji rozległego świata, rozwiązywania zagadek logicznych oraz odnajdywania rozmaitych tropów i wskazówek, które pozwolą nam wyjaśnić kolejne sekrety tego miejsca. Mechanika rozgrywki może budzić skojarzenia z kultową serią Myst, a podczas zabawy musimy wykazać się niezwykłą cierpliwością, spostrzegawczością oraz umiejętnością łączenia w całość różnych elementów fabularnej układanki. Wiele rzeczy ma tu bowiem swoje ukryte znaczenie, a kluczowe wskazówki, symbole i znaki zostały zmyślnie zakamuflowane w otaczającym nas środowisku. Całość zrealizowana została w prostej, lecz urokliwej grafice 3D i przystosowana do współpracy z zestawami rzeczywistości rozszerzonej np. Oculus Rift.

Dreamfall Chapters
Dreamfall Chapters

Przygodowe 21 października 2014

Trzecia odsłona cyklu przygodówek zapoczątkowanego w 1999 roku grą Dreamfall: The Longest Journey (polski tytuł: Najdłuższa podróż). Produkcją Dreamfall: Chapters zajęło się studio Red Thread Games, pod kierunkiem Ragnara Tornquista. Fabuła gry przedstawia dalsze losy młodej dziewczyny – Zoe Castillo – która dzięki niecodziennym zdolnościom potrafi podróżować pomiędzy trzema światami: magiczną Arcadią, technologicznym Starkiem oraz tajemniczym Storytime'em. Jak przystało na przygodówkę w tradycyjnym wydaniu, rozgrywka skupiona została na takich elementach jak gromadzenie przedmiotów, prowadzenie rozmów z bohaterami niezależnymi i rozwiązywanie zagadek. Mimo relatywnie niewielkiego budżetu produkcji, twórcy Dreamfall: Chapters postarali się o atrakcyjną oprawę audiowizualną generowaną w oparciu o popularny silnik Unity Engine.

Gang Beasts
Gang Beasts

Bijatyki jeszcze nie ogłoszona (wczesny dostęp od 29 sierpnia 2014)

Dedykowana rozgrywce wieloosobowej, zabawna gra zręcznościowa autorstwa niezależnego brytyjskiego studia Boneloaf. Produkcja stanowi nietypowy rodzaj bijatyki, w którym szczególny nacisk położono na fizykę ruchu postaci. Przejmujemy kontrolę nad cechującymi się sporą bezwładnością ludzikami, przypominającymi kolorowe żelki, a celem zabawy jest rywalizacja z przeciwnikami poprzez walkę wręcz, zrzucanie ich z platform czy wpychanie na pułapki. Zabawa toczy się w kilku zróżnicowanych lokacjach, gdzie oprócz obszernego wachlarza ciosów możemy także wykorzystać elementy otoczenia, takie jak rusztowania czy pędzące ciężarówki. Oprawa gry ma bardzo minimalistyczny charakter, a wszystkie elementy otoczenia to proste nieteksturowane obiekty o skromnej liczbie detali. Rozgrywka dopuszcza kilka wariantów lokalnej i sieciowej rywalizacji multiplayer (w pojedynkę lub drużynowo). Przewidziano także opcję rywalizacji z komputerem oraz tryb sandboksowy.

Trackmania Turbo
Trackmania Turbo

Wyścigi 22 marca 2016

Kolejna odsłona zapoczątkowanej w 2003 roku serii zręcznościowych gier wyścigowych, rozwijanej od kilku lat pod skrzydłami koncernu Ubisoft przez ojców cyklu ze studia Nadeo. Ogólne założenia rozgrywki pozostały niezmienione, a celem zabawy jest pokonywanie zakręconych tras, wypełnionych różnego rodzaju przeszkodami, rampami, beczkami i zdradzieckimi zakrętami. Trackmania Turbo oferuje 4 zróżnicowane środowiska, takie jak tropikalny archipelag, wielki stadion, skalisty kanion oraz pagórkowata dolina, a każde z nich niesie ze sobą odmienne wrażenia i wymaga nieco innej techniki jazdy. W trybie kampanii do pokonania mamy ok. 200 torów, podzielonych na 5 kategorii wg stopnia trudności. Nie zapomniano także o trybie multiplayer, gdzie oprócz znanych trybów pojawia się także całkiem nowa opcja Double Driver, pozwalająca na kontrolowanie tego samego pojazdu przez dwóch różnych graczy. Całość uzupełnia tradycyjny dla serii edytor, który umożliwia projektowanie własnych tras.

Slender: The Arrival
Slender: The Arrival

Przygodowe 26 marca 2013

Zrealizowana w konwencji survival horroru gra przygodowa, stanowiąca komercyjne rozwinięcie darmowego hitu Slender: The Eight Pages. Mark Hadley oraz zespół deweloperski Blue Isle Studios pozostali wierni miejskiej legendzie o człowieku bez twarzy. Kreowany przez gracza bohater szuka swojej żony, która w niewyjaśnionych okolicznościach zniknęła z domu. Wypisane na ścianach słowa sugerują, że kobieta może znajdować się w poważnym niebezpieczeństwie. Podobnie jak w pierwowzorze z 2012 roku rozgrywka w Slender: The Arrival polega głównie na eksplorowaniu lokacji, odnajdywaniu rozmaitych przedmiotów oraz unikaniu bezpośredniej konfrontacji z tytułowym monstrum. Atmosfera grozy budowana jest poprzez pierwszoosobową perspektywę (FPP), spowite mrokiem lokacje oraz wzbudzający niepokój podkład muzyczny.

Visage
Visage

Przygodowe październik 2018

Horror psychologiczny będący debiutanckim projektem niezależnego zespołu SadSquare Studio. Opowiedziana w nim historia ma nieliniowy charakter, a koncentruje się na ponurym domostwie, jakie od lat jest świadkiem przerażających zdarzeń – zamieszkujące je rodziny popadały w obłęd, co zawsze kończyło się morderstwami i samobójstwami. Gracz wciela się w postać bohatera uwięzionego w jego wnętrzu, a zadaniem, jakie czeka na wykonanie, jest nie tylko ucieczka z posiadłości, lecz także rozwikłanie skrywanej przez nie tajemnicy. Rozgrywka w Visage opiera się na eksploracji otoczenia, rozwiązywaniu opartych na manipulacji przedmiotami zagadek i poszukiwaniu wskazówek dotyczących mrocznej przeszłości nawiedzonego domu. Istotny element zabawy stanowi unikanie bezpośredniej konfrontacji ze szwendającymi się po pomieszczeniach zjawami, z którymi nie mamy możliwości walki. Produkcja działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4, co zapewnia oprawę graficzną na wysokim poziomie. Ponadto, tytuł wspiera gogle wirtualnej rzeczywistości, choć nie są one obligatoryjne.

Das Boot: The VR Game
Das Boot: The VR Game

Symulacje październik 2018

Produkcja stworzona przez firmę Remote Control Productions, partnera Rovio, Chimera Entertainment i Deep Silver oraz właściciela dwóch studiów deweloperskich – Remote Control Productions Finland i Gamify now. Gra została oparta na słynnym niemieckim filmie w reżyserii Wolfganga Petersena Das Boot z 1981 roku, który doczekał się aż sześciu nominacji do Oscarów. Obraz opowiada o losach załogi jednego z okrętów podwodnych U-Boot, patrolującego wody Oceanu Atlantyckiego podczas II wojny światowej. Podczas rozgrywki trafiamy oczywiście na pokład tego typu maszyny i bierzemy udział w działaniach wojennych, wykonując rozmaite misje. Das Boot: The VR Game to, jak sama nazwa wskazuje, gra przeznaczona dla gogli wirtualnej rzeczywistości. Dzięki temu w trakcie rozgrywki możemy się poczuć, jakbyśmy faktycznie przebywali we wnętrzu okrętu. Tytuł powstał przy wsparciu FFF Bavaria (The Bavarian Film and Television Fund) oraz zewnętrznych inwestorów.

Wolfenstein Cyberpilot
Wolfenstein Cyberpilot

Akcji 2019

Wolfenstein Cyberpilot to opracowana z myślą o pecetach gra akcji korzystająca z urządzeń wirtualnej rzeczywistości. Gracz wciela się w hakera, który pomaga paryskiemu ruchowi oporu w walce z nazistami poprzez włamywanie się do niemieckich systemów i przejmowanie kontroli nad ich robotami bojowymi.

TrackMania 2: Stadium
TrackMania 2: Stadium

Wyścigi 21 czerwca 2013

TrackMania 2: Stadium to wyprodukowana przez studio Nadeo szalona gra wyścigowa, która przenosi na nowy silnik tory znane z TrackMania Nations Forever. Mechanizmy jazdy są bardzo zręcznościowe i kładą duży nacisk na zwariowane akrobacje wykonywane samochodami.