Wystarczył dzień od wydania REDkit do Wiedźmina 3, by fani przenieśli do gry największą mapę z jedynki

Gdybyście tęsknili za klimatem z pierwszej odsłony historii Geralta, kreatywni fani jak zawsze służą pomocą.

Wystarczył dzień od wydania REDkit do Wiedźmina 3, by fani przenieśli do gry największą mapę z jedynki
Źródło fot. AngryCatster / NexusMods
i

Wczorajsza premiera narzędzia REDkit do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu spotkała się z wyjątkowo ciepłym przyjęciem przez graczy. Od teraz fani wiedźmińskiego uniwersum mogą korzystać z zaawansowanych narzędzi, by tworzyć własne modyfikacje i tym samym jeszcze bardziej wzbogacać świat przedstawiony.

Niektórzy nie potrzebują przy tym do szczęścia nowych misji czy stworów do ubijania. Czasami wystarczy… powrócić do korzeni w odświeżonej wersji.

Stolica Temerii w nowym wydaniu

Niektórzy gracze przeszli przy tym samych siebie, tworząc projekty na ogromną salę w ciągu pierwszej doby od wydania REDkitu. Jednym z nich jest użytkownik NexusMods znany jako AngryCatster, który wprowadził do Dzikiego Gonu ogromną lokację znaną z pierwszej części growego Wiedźmina.

Mowa tu oczywiście o Wyzimie, czyli stolicy Temerii, w której spędzamy lwią część fabuły Wiedźmina z 2007 roku, polując na Salamandrę i rozwiązując kryminalne zagadki. Moder przeniósł oryginalną mapę do REDkitu działającego na silniku trójki, wprowadzając przy tym drobne poprawki wizualne.

Do Dzikiego Gonu trafiły wszystkie zwiedzone przez Geralta dzielnice Wyzimy, włączając w to obskurną Wyzimę Klasztorną, urokliwą Wyzimę Handlową, a także groblę. Autor zaznacza przy tym, że całość będzie wymagała większych poprawek – w dużej mierze ze względu na niedostosowaną geometrię oraz tekstury.

Gracze sami zajmą się remake’m

Chociaż Wyzima w wizualiach najnowszego Wiedźmina wciąż raczkuje, to gracze już teraz są nią zachwyceni. Mapa z jedynki prezentuje się zaskakująco dobrze, a w przyszłości może być tylko lepiej. Komentarze zadowolonych znajdziemy między innymi na Reddicie oraz pod powyższym filmem.

Źródło: AngryCatster / NexusMods - Wystarczył dzień od wydania REDkit do Wiedźmina 3, by fani przenieśli do gry największą mapę z jedynki - wiadomość - 2024-05-22
Źródło: AngryCatster / NexusMods

Niektórzy zaznaczają przy tym, że Redzi powinni pośpieszyć się z wydaniem długo zapowiadanego remake’u swojej pierwszej gry. Inaczej mogą zostać uprzedzeni przez społeczność, która otrzymała właśnie idealne narzędzie do prac.

Mój coroczny replay Wiedźmina 3 wygląda nieco inaczej.

- DarkFite

Super, nadchodzi remaster Wiedźmina 1 zrobiony przez społeczność. Mam nadzieję, że doczekamy się moda, który łączy wszystkie trzy gry w jedną.

- TriRIK

Jeżeli ciekawi was jak wygląda jedynkowa Wyzima w nieco odnowionej oprawie, zachęcamy was do pobrania modyfikacji. Warto zaznaczyć, że skorzystanie z niej wymaga posiadania REDkitu.

Więcej na temat:   Wiedźmin   Mody

Nie przegapicie już żadnej ukrytej aktywności w Wiedźminie 3. Moder zmienił je w pełnoprawne questy

Nie chcecie przegapić żadnego zadania pobocznego w trzecim Wiedźminie? Jeden z moderów stworzył narzędzie, dzięki któremu bez problemu wykonacie 15 dodatkowych questów.

Nie przegapicie już żadnej ukrytej aktywności w Wiedźminie 3. Moder zmienił je w pełnoprawne questy

Wiedźmina 3 możecie teraz zmienić w rasowego RPG-a z systemem reputacji. Moder przywrócił mechanikę, z której zrezygnowali twórcy

Czy dało się jeszcze lepiej zrobić Wiedźmina? Być może. Moder postanowił sprawdzić, jak w Wiedźminie wyglądałby system reputacji.

Wiedźmina 3 możecie teraz zmienić w rasowego RPG-a z systemem reputacji. Moder przywrócił mechanikę, z której zrezygnowali twórcy

CD Projekt RED motywuje do tworzenia fabularnych modów do Wiedźmina 3. Autorzy najlepszych questów mogą liczyć na nagrody

Studio CD Projekt RED ogłasza konkurs na fabularne modyfikacje. Dla najlepszych twórców czekają nagrody od czołowych firm związanych z branżą gier wideo.

CD Projekt RED motywuje do tworzenia fabularnych modów do Wiedźmina 3. Autorzy najlepszych questów mogą liczyć na nagrody