„Przyłapałeś nas.” Gracz znalazł błędy w prezentacji Wiedźmina 4, a mogą być tylko pozostałością po śmieszniejszych problemach

Żadna gra nie jest idealna – zwłaszcza na wczesnych etapach. Fan przyłapał CD Projekt RED na gorącym uczynku.

„Przyłapałeś nas.” Gracz znalazł błędy w prezentacji Wiedźmina 4, a mogą być tylko pozostałością po śmieszniejszych problemach
Źródło fot. CD Projekt RED
i

Wiedźmin 4 co prawda nie trafi prędko na rynek, jednak fani już teraz mogą cieszyć się przedsmakiem przygód Ciri dzięki technicznemu demo z tegorocznego Unreal Fest. O ile grudniowa zapowiedź przyniosła mieszane opinie w niektórych kręgach, tak fragmentem rozgrywki zachwyceni są wszyscy: zwłaszcza ze względu na dbałość o szczegóły.

Nic jednak nie może być idealne. Uważny gracz wyłapał kilka niedociągnięć w nowym materiale, a co najlepsze, ktoś jeszcze przyznał mu rację.

Drobny clipping nikomu nie szkodzi

Uważnym graczem jest jeden z użytkowników Reddita, który podzielił się kilka dni temu szybkim zbiorem wszystkich wyłapanych błędów w tech demo Wiedźmina 4. Uprzedzamy: nie mówimy tu o jakichkolwiek poważnych bugach, a jedynie drobnych graficznych glitchach, które wkradły się do gry.

W komentarzach oczywiście nie zabrakło dowcipów o „niegrywalności” tytułu, niemniej najwięcej uwagi zebrała wypowiedź osoby, która ponoć przyłożyła rękę do tworzenia materiału. Rzekomo pracujący nad tech demem Wiedźmina 4 twórca posługujący się nickiem Epic-Richard stwierdził, że autor wpisu przyłapał ich na gorącym uczynku – a wręcz dodał, że to prawdopodobnie nie wszystkie bugi.

Kiedy dostajemy niemożliwy do przełożenia deadline pokroju wydarzenia na żywo, musimy zrobić wszystko, co w naszej mocy, ale zawsze znajdą się rzeczy do poprawienia. Pamiętajmy, że częścią pracy nad grami nie jest osiąganie ciągłej perfekcji, ale stworzenie czegoś jej bliskiego tak, by nasze oko nie wy łapało tych drobnych mankamentów, ponieważ zbyt wiele dzieje się na ekranie. Drobne błędy pokroju klipowania (które szczególnie często zdarza się przy ubraniach) często uchodzą nam płazem.

- Epic-Richard

Richard podzielił się przy okazji ciekawą anegdotką na temat pracy. Według niego, twórcy zbierają najzabawniejsze bugi znalezione podczas grania w „czwórkę”. Jego ulubionym jest Ciri schodząca z konia przed wejściem na rynek tylko po to, by wystrzelić sto stóp w powietrze. My z oczywistych względów takich błędów nie ujrzymy, ale dobrze wiedzieć, że niektórzy mają ubaw ze swojej pracy.

Więcej na temat:   cRPG   Wiedźmin

W biurze twórców Kingdom Come wisi nawiązanie do słynnych twórców cracków do gier. „Hołd” jest związany z historią sprzed lat

Niektóre studia wiedzą, jak zachować pozytywny dystans. Warhorse do tej pory wspomina sytuację z czasów premiery pierwszego Kingdoma.

W biurze twórców Kingdom Come wisi nawiązanie do słynnych twórców cracków do gier. „Hołd” jest związany z historią sprzed lat

W Baldur's Gate 3 miała pojawić się jeszcze jedna postać, choć twórcy o niej nie wspominali. Do naszej drużyny dołączyłaby wilkołaczka

Ekipa głównych postaci w Baldur’s Gate 3 mogła być jeszcze bardziej zróżnicowana. Skoro mamy już wampira, to co powiecie na wilkołaka?

W Baldur's Gate 3 miała pojawić się jeszcze jedna postać, choć twórcy o niej nie wspominali. Do naszej drużyny dołączyłaby wilkołaczka

Porzucony pomysł z Cyberpunka 2077 idealnie pasuje do tego świata, lecz jest aż przerażający. „Jest bardziej niepokojąca niż Maelstromowcy”

CD Projekt Red przygotowało wiele pomysłów, które ostatecznie nie trafiły do Cyberpunka 2077. Taka postać zdecydowanie zmieniłaby ton gry.

Porzucony pomysł z Cyberpunka 2077 idealnie pasuje do tego świata, lecz jest aż przerażający. „Jest bardziej niepokojąca niż Maelstromowcy”