Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Onderon - Dxun] Onderon Finale - Jungle Tomb | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Jungle Tomb

Gdy ruszymy przed siebie, napotkamy po drodze kilka stworzeń zwanych Boma - [Onderon - Dxun] Onderon Finale - Jungle Tomb | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Gdy ruszymy przed siebie, napotkamy po drodze kilka stworzeń zwanych Boma. Zabijemy je bez problemu. W końcu dojdziemy do pola minowego [28A] . Tuż za nim stoi czujnik. Jeśli mamy kogoś z generatorem pola maskującego, możemy wyłączyć alarm. W innym wypadku rozbrójmy tyle min, ile damy radę, a gdy zobaczymy strażników Sith, biegnijmy "na desperata". Zabijmy ich. Za tunelem znajdziemy generator prądu dla działek [28B] . Wyłączmy go, jeśli jesteśmy w stanie. Idąc dalej natrafimy na obozowisko [28C] . Starosithowskim zwyczajem wytłuczmy wszystkich. Po przeciwnej stronie mapy jest generator zasilający droidy [28D] . Wyłączmy go, aby oszczędzić sobie roboty. Zabijamy następnych Sithów, aż dojdziemy do wejścia [28E] . Naturalnie wchodzimy do środka.