Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Onderon - Dxun] Onderon Port | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Onderon Port

Jak tylko wylądujemy, dołącza do nas przywódca Mandalorian:

Nowa postać w drużynie: Mandalore (Soldier, poziom 5)

Mandalore nie może stać się Jedi. Nie ma też żadnych specjalnych ulepszeń, dlatego też nie przejmujmy się, jeśli stracimy na niego wpływ.

1 - [Onderon - Dxun] Onderon Port | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry
Statystyki - [Onderon - Dxun] Onderon Port | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Statystyki

Siła: 15

Zręczność: 12

Kondycja: 15

Inteligencja: 12

Mądrość: 12

Charyzma: 12

Umiejętności

Stealth: 2

Awareness: 5

Treat Injury: 9

Moce

brak

Cechy

Improved Power Blast

Weapon Focus & Specialization: Blaster Rifle

Toughness

Close Combat

Mandalorian Courage

Impant Switching

Po rozmowie ze strażą portową, idziemy dalej. Jeżeli odpowiemy na pytania normalnie, nic się nie stanie. Jeżeli zaś użyjemy zdolności [Persuade] lub [Force persuade] będziemy mogli zyskać wpływ na Kreię. Ruszamy dalej, do Iziz Merchant Quarter.