Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Nar Shaddaa] Nar Shaddaa Docks | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Nar Shaddaa Docks

Przed knajpą zaczepieni zostaniemy przez Mirę (postać po Jasnej Stronie) lub Hanharra (Ciemna Strona). Po tym akcja przeniesie się do innej kantyny, gdzie Atton postanowił nieco inaczej spędzić czas. Zostanie on zaczepiony przez dwie łowczynie nagród. Polecam dać mu do rąk jakiś miecz, gdyż korzystając z blastera możemy mieć trudności z zabiciem oponentek. Gdy już nam się to uda, Atton wróci na statek.

My zaś wracamy do naszej postaci. Spróbujmy wejść do The Jekk'Jekk Tarr. Niezależnie od strony, Mira bierze skafander próżniowy i udaje nas.

Z kolei nasza postać nie wiadomo jakim cudem znajduje się raptownie w jednym pomieszczeniu z poszukiwanym mistrzem Jedi. Rozmawiamy z nim, a gdy odejdzie idziemy wreszcie do kantyny. Na początku zacznie działać na nas trucizna, jednak za naukami Krei nauczymy się kontrolować nasz oddech.

Visquis naśle na nas większość osób, które przebywają obecnie w barze. W tym miejscu dobrze jest używać mocy działających obszarowo, np. piorunów. Obcy, którego szukamy, ucieknie. Musimy podążać za nim, więc wejdźmy do tunelu.

Znajdujemy się w punkcie [22A] - [Nar Shaddaa] Nar Shaddaa Docks | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Znajdujemy się w punkcie [22A] . Musimy dojść przez tunele aż do [22B] . Jako, że mapa w grze nie działa, musicie patrzeć na powyższą i zaufać własnej intuicji. Miejsca zaznaczone na czerwono to pomieszczenia z minami. Można je rozbroić (jeśli jesteśmy w stanie), aby zyskać nieco doświadczenia. Gdy już dojdziemy, nastąpi zmiana na inną postać.