Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Harbinger - Engine Deck

Zaraz po dotarciu na miejsce [10A] Atton ma tzw - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Zaraz po dotarciu na miejsce [10A] Atton ma tzw. "złe przeczucia" i nawiązuje z nami dialog. Rozmowa ta ma znaczenie w kontekście twojego wpływu na tą postać:

Atton - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Atton

Your "bad feeling" is going to be replaced by blinding pain if you don't be quiet.

Atton - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Atton

Just shut up and keep moving.

Atton - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Atton

We'll have to be careful, then. But we have to keep moving.

Atton - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Atton

Cowardly intuition?

Po tej krótkiej rozmowie udajemy się do drzwi na wprost, jako że oba końce [10B] przecinającego nam drogę korytarza są zastawione skrzyniami. W następnej sali znowu trafiamy na skrzyżowanie korytarzy - gdy do niego docieramy za naszymi plecami pojawia się ścigający nas Sith. Kreia każe nam uciekać i sama podejmuje z nim walkę, znikając za zamykającymi się drzwiami.

Wchodzimy do pomieszczenia na wprost [10C] , uruchamiamy konsolę i wybieramy jedną z akcji:

  • [Repair] Reroute the maintenance control system (1 part)
  • [Computer] Slice the maintenance control system (1 spike)

W tym momencie otwierają się dwie pary drzwi po obu końcach zakręcającego korytarza. Udajemy się najpierw na północ [10D] , otwieramy zamek w drzwiach i przeszukujemy szafkę. W tym pokoju znajduje się również warsztat, możemy więc ulepszyć posiadane bronie albo stworzyć z komponentów nowe przedmioty (patrz dodatek: tworzenie i ulepszanie przedmiotów).

Następnie wracamy do głównego korytarza i obieramy drogę na południe. Wnętrze statku nieco się zmienia i krętym korytarzem dochodzimy do pomieszczenia z silnikiem [10E] . Uruchamiamy procedurę konserwacji silnika i udajemy się do otwartego włazu. W tym momencie następuje pokazanie walki Krei z Sithem, jak się okazuje jej dawnym uczniem...

Zaraz potem rozmawiamy z Attonem , co może mieć wpływ na naszą przynależność:

Atton, you need to trust me - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Atton, you need to trust me. Come on.

Then stay here and die - [Harbinger] Engine Deck | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Then stay here and die.

W tym momencie następuje koniec rozmowy między Kreią a jej uczniem. Kończymy rozmowę z Attonem i kierujemy się do wyjścia [10F] .