Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Prolog] Prolog | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Prolog

 

1 - [Prolog] Prolog | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gryZaczynamy w kokpicie [1A] - [Prolog] Prolog | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Zadanie podstawowe: Save the Ebon Hawk

Zadanie dodatkowe: Heal the main character

Zaczynamy w kokpicie [1A] . Kierujemy się przed siebie i wjeżdżamy do pomieszczenia po lewej. Z pobliskiego kontenera bierzemy Spike , a następnie korzystamy z komputera obok, by otworzyć drzwi prowadzące do kolejnej części Ebon Hawka [1B] . Patrzymy w prawo i dobieramy się do kontenera. Jest on zamknięty, więc używamy siły. Wewnątrz znajdujemy 2 x Spike . Tuż obok zauważamy robota, od którego bierzemy trochę części. Kilka kroków na lewo znajdujemy jeszcze jednego robota z garstką części, a także ciało kobiety imieniem Kreia . Z jej ubrania wyciągamy Locker Key . Podchodzimy do komputera w centrum pomieszczenia i wkradamy się do systemu. Jednak na razie nic to nam nie daje. Później włamujemy się do drzwi po prawej i przechodzimy przez nie. Skręcamy w prawo i wchodzimy do Medbay [1C] . Podchodzimy do leżącego obok bohatera. Aby go uleczyć, potrzebujemy środków leczniczych. W kontenerze obok znajdujemy 3 x Medpac . Dzięki nim pomagamy pacjentowi.

Zadanie dodatkowe: Heal the main character - wykonane

Następnie wychodzimy z powrotem na korytarz i kierujemy się do Cargo Hold [1D] . Od razu w oczy rzuca nam się inny droid - 3C-FD . Reperujemy go, po czym dołącza on do naszej ekipy. W widocznych w pobliżu kontenerach (jednego z trzech nie zdołamy otworzyć) znajdujemy trochę części, a także Droid Impact Armor Mark I oraz Field Survivor Pistol . Kiedy weźmiemy ten ostatni, z pobliskiej skrytki wylecą cztery obiekty ćwiczebne. Rozwalamy wszystkie i wracamy na korytarz. Kierujemy się do windy prowadzącej na górną część Ebon Hawka i korzystamy z niej [1E] . Po prawej stronie [2A] znajdujemy trochę części, które niedługo wykorzystamy do naprawy napędu hiperprzestrzennego. Po drugiej stronie [2B] znajdujemy miny, które albo wyłączamy, albo odzyskujemy. Tuż za nimi zauważamy skrytkę z częściami i miną - niedługo się nam ona przyda. Przeszukujemy całą okolicę w poszukiwaniu części. Kiedy zbierzemy je wszystkie, wracamy windą na pokład statku. Aby dostać się do garażu [1F] , wykorzystujemy oba droidy. 3C-FD jedziemy w stronę centralnego pomieszczenia i korzystamy z komputera. Włamujemy się do systemu, po czym zamykamy zewnętrzne drzwi garażu i otwieramy wewnętrzne. Dzięki temu dostajemy się T3-M4 do środka. Znajdujemy tam warsztat (Workbench ). Potrzebujemy stworzyć jedną sztukę Repair Kit . W tym celu niszczymy jeden ze zbędnych przedmiotów i otrzymaną część zamieniamy na pożądaną przez nas rzecz. Przełączamy się na 3C-FD i w odwrotny sposób jak przedtem wracamy na główny korytarz. Udajemy się w stronę pomieszczenia z napędem [1G] . Drzwi są zamknięte i aby je otworzyć - podkładamy znalezioną na górnej części statku minę. Odchodzimy na bok, czekamy na wybuch, po czym wchodzimy do środka. Podchodzimy do napędu i naprawiamy go (opcja "Rig the Hyperdrive").

Wracamy do kokpitu [1A] i korzystamy z mapy galaktyki. Wybieramy kierunek (Peragus II ) i oglądamy filmik.