Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Onderon - Dxun] Dxun Jungle, Mandalorians Hidden Base | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Dxun Jungle, Mandalorians Hidden Base

Dowódca Mandalorian to, nomen omen, Mandalore . Oferuje on nam, że zabierze nas promem na Onderon. Musimy jednak zyskać jego zaufanie, a to następuje tylko wtedy, gdy wykonamy choć kilka z poniższych zadań pobocznych:

Repair the Navigational Telemetry

Porozmawiajcie z Zuką, stojącym niedaleko wejścia do obozu. Ma on nieco kłopotów z urządzeniami i pozwoli nam się nimi zająć. Na początku naprawmy kable leżące koło niego (Broken Wires ). Następnie idziemy do górnej części obozu, do budynku zwanego "Telemetry room". Musimy przeprogramować komputer i po sprawie. Teraz możemy wrócić do Zuki i odebrać pierwszą nagrodę.

Gdy będziemy przemierzać dżunglę Dxunu, zabijajmy wszystkie Cannoki. W ich ciałach powiniśmy znaleźć trzy sztuki Phase Pulse (dziennik będzie nas powiadamiał, kiedy znajdziemy właściwe elementy). Po ich odnalezieniu wracamy jeszcze raz do Zuki. Zyskaliśmy sobie jego poparcie.

Kill the Zakkeg

Przy wyjściu z obozu stoi ubrany na czerwono dowódca (Red Mandalorian Guard Captain ). Gdy zapytamy go o stworzenia żyjące w dżungli, napomni o bestii zwanej Zakkeg. Nic prostszego, idziemy do punktu [25C] i wykańczamy gada. Zabieramy jego ucho i wracamy by je pokazać.

Find the Missing Mandalorian

Porozmawiajmy z Xargą . Wspomni on nam, że jeden z mandalorian, Kumus , udał się jakiś czas temu na patrol i do tej pory nie wrócił. Marne nadzieje, że troszczy się on o kamrata. Ważniejsze są dla niego rzeczy, które tamten ma.

Idziemy do miejsca oznaczonego jako [25D] i rozmawiamy z Kumusem . Jeżeli każemy mu natychmiast zejść, zaatakują go bestie, a my dostaniemy punkty Ciemnej Strony. Możemy też wybić wpierw te stworzenia, dostając punkty Jasnej Strony. Po wszystkim wracamy do Xargi i informujemy co się wydarzyło.

Help Kelborn Wipe Out the Intruders

Udajmy się do punktu [25E] . Spotkamy tam Kelborna , który zabił zwiadowcę z Onderona. Ma on przeczucie, że jest ich więcej. Idziemy przed siebie, natrafiając na dwie grupy zwiadowców. Po ich wyeliminowaniu, wracamy do Kelborna i kończymy zadanie. Dostaniemy nieco doświadczenia, a sam wojownik zgodzi się zmierzyć z nami w Kole Walk (Battle Circle ).

Win in the Battle Circle

Aby móc walczyć w Kole, musimy zagadać z sierżantem (Mandalorian Sergeant ). Odbędą się najpierw trzy pojedynki ze zwykłymi wojownikami: Davrelem (bez broni), Kexem (na zwykłe miecze, nie świetlny!) oraz Tagrenem (znów bez broni). Po nich dopiero, o ile wykonaliśmy zadanie Help Kelborn Wipe Out the Intruders, możemy walczyć z mistrzami - Kelbornem , a na samym końcu Bralorem .

Blow the Weapon's Cache

Od samego Mandalore'a otrzymaliśmy zadanie wysadzenia drzwi w jednym z bunkrów. Udajemy się do niego [25F] i robimy co trzeba. Ze względu na hałas, przybiegnie stado zwierząt, które następnie nas zaatakuje. Wyeliminujmy je. W bunkrze znajdziecie nieco skrzyń oraz droidy. Radzę na samym początku rozbroić miny, następnie spróbować zaatakować jednego z robotów (uaktywnią się wszystkie). Wybijmy je i przeszukajmy skrzynie. Po tym wracamy do obozu.

Jeżeli wykonamy zadania, Mandalore zgodzi się na to, by zabrać nas na Onderon. Przed odlotem obóz zostanie zaatakowany przez zabójców Sith, jednak po zabiciu kilku z nich będziemy mogli ruszyć.