Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Dantooine] Enclave Sublevel | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Enclave Sublevel

Za samo wejście do tego miejsca dostajemy już 150 punktów doświadczenia - [Dantooine] Enclave Sublevel | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Za samo wejście do tego miejsca dostajemy już 150 punktów doświadczenia. Na początku można przeszukać pomieszczenia na wprost od wejścia. Potem, patrząc także od miejsca startu na tej mapie, idziemy na lewo, tak aby dojść do punktu [20A] . Po drodze radzę uważać na stworzonka zwane Laigreks. Są małe, ale cholernie złośliwe. Jeżeli mamy zdolność korzystania z piorunów Mocy, będą one bardzo użyteczne.

W pomieszczeniu siedzi zamknięty Jorran . Nie możemy otworzyć drzwi, musi zrobić to on. W wypadku gdy jesteśmy po Ciemnej Stronie Mocy, wystarczy użyć kłamstwa - [Lie] i powiedzieć, że wszystkie Laigreki są wybite. Wyjdzie on wtedy, a bestie zabiją go. Co ciekawe, dzięki temu zyskamy nieco wpływu na Kreię . Jeżeli jednak wybiliśmy wszystkie stworzenia w pobliżu, nie mamy tej opcji. Informujemy go, że jest bezpieczny. W przypadku śmierci Jorrana przy jego ciele znajdziemy ostatnią brakującą część do miecza świetlnego (już widzę Wasze uśmiechy na twarzach :)). Jeśli zaś przeżyje, musimy udać się do obozu [19B] i porozmawiać z nim. W podzięce da nam 1000 kredytów i wyżej wspomnianą część.

Idziemy dalej. W jednej z bocznych komnat [20B] znajdziemy jedno z dwóch ciał, których poszukuje Deraala . Po minięciu półkolistego pomieszczenia trafimy na salę [20C] z ustawioną szóstką droidów protokolarnych. Na naprawienie każdego i wznowienie jego programu potrzeba 6 części (6 repair parts ). Warto je naprawić, gdyż w sumie możemy otrzymać prawie 1700 punktów doświadczenia! Po naprawieniu droidów, przeszukaniu skrzyń i popsutych robotów, możemy iść dalej.

Natrafimy wreszcie na bibliotekę [20D] , w której badania prowadzi Disciple . Od razu wywiąże się rozmowa z nim. Jeżeli gramy kobietą, dołączy do naszej drużyny. Jeżeli zaś gramy mężczyzną, mamy ładniejszą Handmaiden :P Oto jego statystyki:

Nowa postać w drużynie: Disciple (Soldier, poziom 6)

Disciple może stać się Jedi Consularem, jeżeli będziemy mieli na niego odpowiedni wpływ. Kłopoty mogą mieć osoby grające po Ciemnej Stronie, ponieważ każda "zła" odpowiedź to strata jego zaufania.

1 - [Dantooine] Enclave Sublevel | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry
Statystyki - [Dantooine] Enclave Sublevel | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Statystyki

Siła: 14

Zręczność: 16

Kondycja: 14

Inteligencja: 10

Mądrość: 10

Charyzma: 14

Umiejętności

Stealth: 5

Awareness: 8

Treat Injury: 8

Moce

brak

Cechy

Two Weapon Fighting

Improved Two Weapon Fighting

Close Combat

Toughness

Improved Toughness

Razem z nowym towarzyszem lub bez niego (zależnie od płci) wchodzimy w głąb biblioteki. Znajdziemy tam troje ludzi, którzy zginęli od cięć mieczem świetlnym. Z dziennika leżącego obok nich dowiadujemy się, że Vrook został pojmany przez Azkula , który chce dostać za niego nagrodę. Ostatnią rzeczą na tej mapce, jeżeli nie chcemy przeszukiwać pomieszczeń, jest dotarcie do punktu [20E] . Znajdziemy tam drugie poszukiwane ciało. Następnie możemy udać się w stronę wyjścia [20F] . I tu mała niespodzianka.

Na powitanie wyszła nam grupka opryszków. Niejaki Gerevick chce zabrać nam wszystko, co znaleźliśmy. Nauczmy go nie sięgać po nie swoje rzeczy. "Darksajdowcy" mogą użyć piorunów mocy, które załatwią praktycznie wszystkich zbirów. Po zabawie wychodzimy na zewnątrz. Możemy w tym momencie ukończyć zadania: Suulru's Vaporators, The Will oraz The Two Dead Bodies. Gdy załatwimy wszystkie sprawy, wracamy do jaskini [17D] .