Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Telos] Entertainment Module | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Entertainment Module

Po wyjściu z promu udajemy się w lewo i schodzimy nieco w dół i znowu w lewo - [Telos] Entertainment Module | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Po wyjściu z promu udajemy się w lewo i schodzimy nieco w dół i znowu w lewo. Po naszej prawej stronie znajduje się sklep, gdzie handluje dwóch braci: Dendis [12C] i Samhan [12B] . Ten pierwszy nie ma nic ciekawego do zaoferowania - same karty do Pazaaka i trochę ubrań. Asortyment drugiego prezentuje się już lepiej, poza tym nieopodal jego stoiska znajduje się warsztat (Workbench). Wrócimy do nich później, bo i tak nie mamy żadnych przedmiotów do sprzedaży czy ulepszania. Zaraz za sklepem znajduje się pierwsze wejście do kantyny [12D] i Sullustan , molestowany przez dwóch najemników Czerka Corp. Wpadliśmy w "najlepszym momencie", bo zaraz zacznie się bójka, a raczej rzeź niewiniątka. Zapewne kandydaci na Sithów z rozbawieniem będą przyglądać się jak dwóch osiłków wykańcza tego biedaka (otrzymując punkty ciemnej strony mocy), natomiast przyszli rycerze Jedi z pewnością rzucą się na pomoc (punkty jasnej strony mocy, dodatkowo nie przyjęcie nagrody też jest nagradzane punktami).

Zostawiamy sobie jednak kantynę na później, mijamy drugie wejście [12E] , prom do doków [12J] i docieramy do Recepcji Biura TSF [12G] . Rozmawiając z droidem za biurkiem dowiadujemy się, że Ebon Hawk został porwany! Jak widać kłopotów ciągle mało... Nie jest jednak tak tragicznie - nasze rzeczy zostały wcześniej przeniesione do szafek znajdujących się w pomieszczeniu naprzeciwko recepcji [12F] . Zabieramy wszystko, co znajduje się w szafkach i przechodzimy do następnego pokoju, w którym stoi porucznik Grenn . Rozmawiając z nim pytamy o przyszłość Stacji bez Peragusa II (pojawia się quest: New Fuel Source), ponadto pytamy o pracę i bierzemy wszystkie zadania dotyczące Batu Rema , Batono i pozostałych złoczyńców. Możemy zapytać porucznika o każdego z nich, dostaniemy wtedy więcej wskazówek.

Zadania główne:

Praca dla Ithorian

Jeśli planujemy zostać rycerzami Jedi oczywistym stanie się, że zaczniemy pomagać pokojowo nastawionym do życia Ithorianom, a nie bezdusznej Korporacji Czerka.