Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Telos] Residential Module West cz.2 | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Zadania poboczne:

False Batu

Według wskazówek Grenna udajemy się do doków [12J] , by wybadać sytuację. Po wyjściu z promu wychodzimy na długi korytarz i skręcamy w prawo, idąc do samego końca. Pytamy urzędnika za biurkiem o informację na temat pasażerów, naturalnie nie chce nam jej udzielić. Najlepiej w tym przypadku posłużyć się łapówką (25 kredytów) i zapytać o Batu Rema . Dowiadujemy się, że przybył on aż z Nar Shadaa. Wracamy do Grenna , opowiadamy mu co zaszło, by dostać nagrodę (Armorply Plating Mark II ).

TSF Bounty: Escaped Criminals

(Uwaga: jeśli zaczęliśmy wcześniej pracować dla Ithorian, tego zadania nie będzie można wykonać!)

Udajemy się do biura Czerka Corp. [11E] , a przy biurku dyrektor Lorso zobaczymy dwóch opryszków. Niestety nie da się ich zatrzymać - uciekają na powierzchnię planety, musimy jednak próbować ich zatrzymać, inaczej nie będzie możliwości dokończenia tego zadania na powierzchni planety. W momencie gdy już na nią dotrzemy, poszukiwanych przez nas złoczyńców znajdziemy po pokonaniu pierwszej grupy najemników. Nagrodę będziemy mogli odebrać jednak bardzo późno - dopiero po znalezieniu Ebon Hawka i powrocie na Citadel Station.

TSF Bounty: Batono has vanished

Udajemy się w stronę doków, idziemy do samego końca w prawo i nawiązujemy rozmowę z oficerem przy wejściu. Pytamy go o Batono (kandydaci na Sithów mogą w tym momencie posłużyć się zastraszeniem, by zdobyć dodatkowe punkty ciemnej strony mocy), a ten kieruje nas do Czerka Corp. Jana Lorso zapytana o niego powie nam, że spędzał dużo czasu z Ithorianami, a po odejściu z pracy wykradł mnóstwo ważnych schematów i dokumentacji. Kierujemy się zatem do Ithorian Compound, znajdującego się w części zachodniej. Rozmawiamy z Chodo i pytamy o Batono, po czym dodajemy, iż Lorso wspominała że tu powinien się znajdować. Używamy opcji przekonywania [Persuade], by powiedział nam gdzie on jest. Jeszcze tylko wspominamy o Grennie , a wyda nam złoczyńcę. W końcu otrzymujemy również klucz do pokoju C1 [11C] i jesteśmy proszeni, by tam się udać - jeśli skłamiemy (Lie ), otrzymamy dodatkowe punkty ciemnej strony mocy.

W tym momencie mamy do wyboru dwa rozwiązania tej sprawy. Przyszli rycerze Jedi będą musieli przekonać Batono , by udał się na posterunek (co jest dość proste). Po drodze napotkamy jednak najemników z Czerka Corp. i będziemy musieli ich powstrzymać. Możemy też udać się prosto do Lorso i powiedzieć, że Batono ukrywa się w apartamencie C1, za co zostaniemy wynagrodzeni i zapominamy o całej sprawie.

Suspicious Goods

Jeśli pokażemy zmodyfikowany blaster, z którego nas zaatakowano porucznikowi Grennowi, to dostaniemy zadanie odszukania czarnego rynku na Stacji. Pierwsze ślady prowadzą do kantyny [12D lub 12E] . Grenn radzi nam dyskretnie pomachać spluwą najlepiej w kantynie, może będzie jakiś odzew. Lepiej zrobimy, gdy udamy się od razu do jedynego sprzedawcy broni w tym regionie, czyli Samhana [12B] . Dowiadujemy się od niego co nieco o broni, następnie pytamy o istnienie czarnego rynku na Stacji. Naturalnie zapewniamy, że chcemy dołączyć do interesu... W tym miejscu mamy znowu dwa podejścia do sprawy.

Grając w celu zdobywania punktów jasnej strony mocy: przyjmujemy zlecenie i udajemy się z powrotem do Grenna . On załatwia nam rzeczy potrzebne Samhanowi i każe wplątać go w nielegalną transakcję. Wracamy do sklepu, dajemy kupcowi przedmioty, wtedy prosi on nas o eskortowanie go do doków. Zgadzamy się i akcja przenosi nas tam automatycznie. Oczywiście transakcja nie dochodzi do skutku, co doprowadza kupca do szału - przystępuje on do ataku. Jak tylko trochę od nas oberwie zacznie błagać o litość. Samhan idzie do więzienia, a Grenn złoży nam podziękowania. Prawdę mówiąc nie mamy z tego zadania zbyt wielkiego pożytku, poza tym że drugi z braci-kupców da nam upust na swoje towary - czyli karty do Pazaaka i ubrania...

Jeśli chcemy zdobyć punkty ciemnej strony mocy, musimy się nieco bardziej postarać. Musimy zaoferować swoją pomoc przy przeszmuglowaniu dla Samhana paru rzeczy, przy czym sami zadbamy o ich zdobycie. Pierwszą z nich będą liście z rośliny znajdującej się w Ithoriańskim Vivarium. Udajemy się zatem do zachodniej części mieszkalnej Stacji.

Kierujemy się w stronę terytorium Ithorian [13E] , a następnie skręcamy w lewo i korytarzem dostajemy się na teren Vivarium [13D] . Rozmawiamy z jednym z Ithorian w tym pomieszczeniu i używamy opcji [Persuade/Lie] , bezczelnie twierdząc, że porucznik Grenn potrzebuje próbki w postaci liścia z rośliny - wtedy osobnik ten zgodzi się i wyłączy na chwilę alarm. Poza tym zawsze możemy sami to zrobić, włamując się do systemu zabezpieczeń za pomocą konsoli (opcja [Computer] ).. Wracamy z liśćmi do Samhana , otrzymujemy 300 kredytów oraz punkty ciemnej strony mocy.

Kolejnym przedmiotem do zdobycia jest prototyp tarczy Ithorian . Aby ją pozyskać musimy się dostać do środkowego doku. Jeśli zaczęliśmy już zadanie główne (praca dla Ithorian lub Czerka Corp.), to nie powinno sprawić nam to większego problemu. Po wejściu do głównego pomieszczenia kierujemy się na wprost, mając stację kontrolną po lewej stronie, aż dojdziemy do ściany i ujrzymy drzwi. Po ich otwarciu zaczepi nas jeden z Ithorian. W rozmowie możemy powiedzieć mu co chcemy - bezczelnie przyznać się do napadu, zełgać, że Chodo potrzebuje zbadać tarczę, etc. Nie dostajemy za to punktów ciemnej strony mocy. Po zakończeniu rozmowy otwieramy szafkę, zabieramy tarczę i ewakuujemy się z powrotem do Samhana , który jest szczerze zdziwiony, że nam się udało - dostajemy 900 kredytów i punkty ciemnej strony mocy.

Po odebraniu nagrody pytamy ponownie o następne zlecenie i otrzymujemy je: ostatnia rzecz to leki znajdujące się w centrum medycznym [13F] . Sprawa jest prosta - używamy konsoli do otwarcia pojemnika (opcja [Computer] ) i zabieramy z niego całą zawartość (dodatkowo Medpac ). Przy wyjściu atakuje nas strażnik z TSF - trzeba go spacyfikować, nie da się tego zrobić poprzez dialog. Wracamy do Samhana , dostajemy 1000 kredytów i punkty ciemnej strony mocy.

To już prawie koniec, jeszcze tylko eskortujemy kupca do doków, ale pojawia się osoba z TSF. Niezależnie od dialogów, to spotkanie kończy się walką. Zaraz po tym odzywa się Samhan , twierdząc, że zamierza skończyć na jakiś czas z nielegalnym handlem. Otrzymujemy 200 kredytów i punkty ciemnej strony mocy.