Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Porady ogólne] Klasy prestiżowe | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Co jest całkowitą innowacją w porównaniu z poprzednią częścią Knights of the Old Republic, w tej części możemy wybrać tzw. klasę prestiżową. Następuje to w chwili, gdy osiągniemy 15 poziom klasy podstawowej i rozpoczniemy rozmowę z Kreią. Stwierdzi ona wtedy, że czas zacząć nasz dalszy trening. Oto opisy wszystkich sześciu klas prestiżowych:

Jedi Weapon Master

Statystyki:

10 punktów życia / level

1 skill / level

6 punktów Mocy / level

Skille klasowe:

Awareness

Demolitions

Persuade

Treat Injury

Featy bonusowe:

Greater Prestige Sense

Deflect

Increase Melee Damage 1

Klasa ta daje dostęp do zaawansowanych zdolności bojowych, takich jak np. Superior Two Weapon Fighting. Każdy wyższy poziom to także dodatkowe bonusy do obrażeń zadawanych mieczami świetlnymi i inną bronią białą.

Jedi Watchman

Statystyki:

8 punktów życia / level

3 skille / level

8 punktów Mocy / level

Dodatkowe moce:

Force Camouflage

Skille klasowe:

Awareness

Computer Use

Persuade

Security

Stealth

Treat Injury

Featy bonusowe:

Sneak Attack I

Greater Prestige Sense

Klasa ta jest bardzo zbliżona do Jedi Sentinela. Jedi Watchman zyskuje zdolność Sneak Attack. Dzięki niej, w przypadku gdy zaatakujemy w Stealth mode, zadajemy dodatkowe obrażenia. Dzięki Greater Prestige Sense Watchman ma najlepszą obronę w grze.

Jedi Master

Statystyki:

6 punktów życia / level

2 skille / level

10 punktów Mocy / level

Dodatkowe moce:

Inspire Followers 1

Skille klasowe:

Awareness

Persuade

Repair

Treat Injury

Featy bonusowe:

Prestige Sense

Regenerate Force Points

Light Side Enlightenment

Klasa uważana za najgorszą ze wszystkich prestiżowych. Mimo, że ma moce, które pozytywnie wpływają zarówno na nas, jak i na resztę drużyny, to jeśli chodzi o zyskiwanie zdolności odpada. Przykładem jest tu obrona, która u Jedi Consulara zwiększa się o 2 co sześć leveli. W przypadku Jedi Mastera zwiększa się o tyle samo, ale co osiem leveli.

Sith Marauder

Statystyki:

10 punktów życia / level

1 skill / level

6 punktów Mocy / level

Dodatkowe moce:

Fury

Skille klasowe:

Awareness

Persuade

Demolitions

Treat Injury

Featy bonusowe:

Weapon Focus: Lightsaber

Greater Prestige Sense

Increase Combat Damage

Zdecydowanie odradzam grę tą klasą, ponieważ dodatkowa moc Fury, mająca dawać dodatkowe ataki na wyższych levelach, zwyczajnie NIE DZIAŁA.

Sith Assassin

Statystyki:

8 punktów życia / level

3 skille / level

8 punktów Mocy / level

Dodatkowe moce:

Force Camouflage

Skille klasowe:

Awareness

Computer Use

Persuade

Security

Stealth

Treat Injury

Featy bonusowe:

Weapon Focus: Lightsaber

Sneak Attack I

Greater Prestige Sense

Wystarczy przeczytać opis Jedi Watchmana. Klasy są niemal identyczne, różnice widać powyżej.

Sith Lord

Statystyki:

6 punktów życia / level

2 skille / level

10 punktów Mocy / level

Dodatkowe moce:

Crush Opposition

Skille klasowe:

Awareness

Persuade

Repair

Treat Injury

Featy bonusowe:

Weapon Focus: Lightsaber

Prestige Sense

Regenerate Force Points

Dark Side Corruption

Klasa podobna do Jedi Mastera. Zbliżone zalety i niemal identyczne wady. Moc Crush Opposition pozwala na to, by przeciwnicy mieli negatywne rzuty na siłę woli i atak.

I to tyle moich porad. Zapraszam do gry, a w razie problemów do dalszej części poradnika - czyli walktrough :)