Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Nar Shaddaa] Main Area | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Main Area

Od tego miejsca musicie się nastawić na wiele wyborów, w których określamy dokładnie, po której stronie barykady stoimy - [Nar Shaddaa] Main Area | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Od tego miejsca musicie się nastawić na wiele wyborów, w których określamy dokładnie, po której stronie "barykady" stoimy. Już za pierwszym zakrętem natrafia się sposobność - wmieszać się w porachunki Exchange czy też nie. Wybór należy do Was, następstwa proste do przewidzenia. Idąc dalej zaczepi nas mężczyzna proszący o kilka kredytów. Znów decyzja zależy tylko od Waszego "galaktykopoglądu". Stoi tu jeszcze jeden facet, jednak aby zmusić go do rozmowy, trzeba tłumaczyć mu wszystko "kredytologicznie". Odpowie po tym na kilka pytań. Gdy od niego odejdziemy, zostanie zaczepiony przez śledzącą nas Mirę .

W pewnym momencie zaczepi nas człowiek twierdzący, że Ebon Hawk to jego własność. Kolejna decyzja i kolejne punkty Ciemnej/Jasnej Strony. Gdy dojdziemy do kantyny (czerwone drzwi), Kreia skontaktuje się z nami telepatycznie. Przypomni ona o naszym wyczuleniu na Moc, co (niezależnie od wybranych linii dialogowych) da nam 6 dodatkowych punktów Mocy.

Idąc dalej dookoła przepaści na środku mapy [21C] , zobaczymy kolejnego mężczyznę i opryszków z Exchange. Zaczepi on nas, twierdząc że jesteśmy jego znajomym i posiadamy jego pieniądze. Kolejny wybór.

W tym miejscu warto zajrzeć do Tiena Tubba [21A] . Nie trudno będzie nam dogadać się z nim, aby po dostarczeniu potrzebnych rzeczy, zrobił nam fałszywe "numery rejestracyjne" dla naszego statku. Przeszukajmy też kontener niedaleko mechanika [21B] .

Po chwili powinny się pojawić filmiki przerywające. Śledzą nas łowcy nagród, i to w dość imponującej liczbie. Idziemy do Refugee Sector [21F] .