Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Telos Planetside] Ebon Hawk | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ebon Hawk

Od tej chwili możemy wybierać na która planetę zamierzamy się udać. Zanim jednak dokonamy takiego wyboru - na statku rozegra się kilka ciekawych zwrotów akcji. Przede wszystkim T3 zdołał wykraść kopię przebiegu naszego procesu i wydalenia z kręgu Jedi. Możemy usłyszeć to, co zostało powiedziane za naszymi plecami i to, co my sami powiedzieliśmy (nie dostajemy jednak za to żadnych punktów przynależności). Następnie T3 pokazuje nam listę Mistrzów Jedi, którzy zasiadali w Radzie. Jako Rycerz Jedi będziemy chcieli zgromadzić ich na Dantooine, a jako Sith - wytropić i zgładzić...

W tym miejscu do drużyny każdego, kto gra postacią płci męskiej, dołączy Echani Handmaiden.

Nowa postać w drużynie: Echani Handmaiden (Soldier, poziom 6)

Echani Handmaiden dołącza do nas jako Soldier na szóstym poziomie. Jeżeli będziemy mieli na nią odpowiedni wpływ oraz odbędziemy trzy sparringi (musimy mieć różne poziomy doświadczenia!), to stanie się ona... Jedi Guardianem!

1 - [Telos Planetside] Ebon Hawk | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry
Statystyki - [Telos Planetside] Ebon Hawk | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Statystyki

Siła: 14

Zręczność: 16

Kondycja: 14

Inteligencja: 10

Mądrość: 10

Charyzma: 14

Umiejętności

Stealth: 5

Awareness: 8

Treat Injury: 8

Moce

brak

Cechy

Two Weapon Fighting

Improved Two Weapon Fighting

Improved Power Attack

Toughness

Improved Toughness

Conditioning

Echani Strike

Już na starcie można zyskać nieco wpływu na nią. Należy wypowiedzieć następujące kwestie:

I will take whatever help I can get - [Telos Planetside] Ebon Hawk | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

I will take whatever help I can get.

Look, forget Atton - [Telos Planetside] Ebon Hawk | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Look, forget Atton. Take the regular quarters, we have enough room.

Po wszystkim Bao-Dur zaoferuje nam pomoc przy stworzeniu nowego miecza świetlnego. Niestety, aby cokolwiek zrobić, potrzebne są nam części. A tych jak na razie nie mamy. Możliwe jest też, że nastąpi kilka rozmów między naszymi towarzyszami. I tak np. możemy pozwolić naszemu koledze Zabrakowi na naprawienie T3-M4 . Dzięki temu droid zyska dwa dodatkowe punkty do Kondycji.

Jeżeli nie mamy ochoty rozmawiać z resztą załogi, możemy udać się bezpośrednio do kokpitu [1A] i kliknąć na mapę galaktyki. Przed nami do wyboru stają cztery różne planety. W zasadzie jest to dowolne, na którą udamy się pierw. Zakładam jednak, że głównym celem każdego jest szybkie stworzenie miecza świetlnego, dlatego też najwłaściwszym wyborem jest udać się w pierwszej kolejności na Dantooine . Korriban zalecam zostawić na sam koniec, ponieważ jest na nim pewne miejsce, do którego można wejść tylko i wyłącznie, gdy ma się odpowiednio dużą ilość punktów Jasnej bądź Ciemnej Strony Mocy. Ja przybrałem kolejność: Dantooine , Nar Shaddaa , Onderon oraz Korriban . Tak więc, ruszamy w drogę...