Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Misja 11 - Red Revolution

CEL:

  • Zniszcz kwaterę główną Juriego - Kremlin

POZIOM TRUDNOŚCI: wysoki

OPIS: Posiadane jednostki wysyłamy na złoże kruszcu obok Szybko przygotowujemy obronę. Dwa sentry guns i cewkę Tesli. Reszta obrońców to czołgi, przeciwnik będzie atakował falami, ale z taką obroną wytrzymasz. Co pewien czas Juri będzie używał Żelaznej Kurtyny, wtedy jego jednostki będą niezniszczalne (na krótki okres czasu). Kiedy ataki wroga nie będą sprawiać problemu, zaatakuj bazę na wprost twojej, po jej zniszczeniu masz dwa rozwiązania. Prostsze, wybuduj, w sumie 8 sterowców Kirowa i zaatakuj Kremlin. Podzas lotu kilka ze sterowców zostanie strącona, ale misję wykonają i Kremlin padnie. Drugi sposób to powolne przedzieranie się do kwatery Jurjiego. Tutaj także przydadzą się sterowce, ażeby zabić jednostki psi. Bo przebiciu się przez pierwszą linię obrony, większych problemów nie będzie. Pamiętaj tylko o jednostkach psi. Eliminuj je na odległość.

1 - Misja 11 | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 2 - Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
DODATKOWE INFORMACJE: Cały czas możesz wybudować broń atomową, ale jedna głowica nie zniszczy Kremla - Misja 11 | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 2 - Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

DODATKOWE INFORMACJE: Cały czas możesz wybudować broń atomową, ale jedna głowica nie zniszczy Kremla. W tej misji możesz wybudować Psychic Sensor, dzięki któremu poznasz rozkazy wydawane wojską Jurjiego (nie polecam w kampanii, bo komputer działa schematycznie). Niebieska strzałka pokazuje lokalizacje kwatery maszego przeciwnika.