Catwoman: Hedare Factory (1)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Wykorzystaj bat do odrzucenia pokrywy zasłaniającej przejście do dalszego etapu, a następnie przejdź nim dalej.
| Zacznij iść w lewo, aż dojdziesz do pomieszczenia kontrolnego. Będziesz się tutaj musieć rozprawić z dwójką oponentów. Do ich pokonania wykorzystaj leżące tu i ówdzie przedmioty.
|
![]() | ![]() |
Teraz musisz uruchomić maszynerię w sąsiednim pomieszczeniu. Najpierw pociągnij batem za pierwszą od wejścia dźwignię.
| Teraz podejdź do panelu na środku pomieszczenia i skorzystaj z dwóch przełączników, najpierw z tego po lewej, później z drugiego.
|
![]() | ![]() |
Na końcu skorzystaj z przycisku na maszynie w rogu po lewej stronie.
| Właśnie wprawiłeś w ruch kontenery w sąsiednim pomieszczeniu. Podejdź w miejsce pokazane na obrazku i przeskocz na najbliższy obiekt.
|
![]() | ![]() |
Później skieruj się na drugą stronę, przeskakuj po kolejnych kontenerach. Po drodze możesz zebrać dwie nagrody.
| Będąc na drugiej stronie, skorzystaj z przycisku i przejdź przez otwarte właśnie drzwi.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator

Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.