Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

W grze Crash Bandicoot 4, na każdej planszy znajdziesz ukryty diament. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, które możesz zdobyć w grze, na poziomach Na odwrót.

Niegrzeczna pobudka

Na mapie Niegrzeczna pobudka ukryty diament znajdziesz już na samym starcie - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Niegrzeczna pobudka ukryty diament znajdziesz już na samym starcie. Musisz po prostu cofnąć się do brzegu i skręcić w prawo. W kącie mapy czeka na Ciebie skarb. Jest bardzo widoczny z uwagi na ciemne otoczenie.

Szczyt Obłędu

Na mapie Szczyt Obłędu ukryty diament znajdziesz podczas ucieczki przed potworem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Szczyt Obłędu ukryty diament znajdziesz podczas ucieczki przed potworem. W pewnym momencie musisz wskoczyć na sznur, który umożliwi Ci przejście dalej. Postaraj się wciągnąć na samą górę, aby dostać się do skarbu.

Niezły Młyn

Ukryty diament znajduje się wysoko nad zajęciem Twojego wzroku - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się wysoko nad zajęciem Twojego wzroku. Musisz odbić się od skrzynki i wyskoczyć w powietrze tak, aby zdobyć diament.

Najlepiej będzie jeśli przeskoczysz ze skrzyni znajdujących się po lewej stronie i wskoczysz na drewnianą skrzynię - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Najlepiej będzie jeśli przeskoczysz ze skrzyni znajdujących się po lewej stronie i wskoczysz na drewnianą skrzynię. W ten sposób najbezpieczniej dostaniesz się na górę.

W drogę!

Ukryty diament znajdziesz zaraz za wejściem na bonusowy poziom, musisz po prostu wślizgnąć się pod metalową kratę - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz zaraz za wejściem na bonusowy poziom, musisz po prostu wślizgnąć się pod metalową kratę.

Gaz do dechy

Ukryty diament znajdziesz na niewielkiej platformie, znajdującej się na wieży, z której zdobywasz skrzynki - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na niewielkiej platformie, znajdującej się na wieży, z której zdobywasz skrzynki. Musisz po prostu spuścić się z dachu i umożliwić postaci zdobycie diamentu.

Zew łupów

Ukryty diament jest poza główną drogą - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament jest poza główną drogą. Musisz zeskoczyć z platformy na skrzynie, a następnie spaść na niższy element, tam czeka na Ciebie diament.

Hak, linka i kotwica

Ukryty diament czeka na drugim statku - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament czeka na drugim statku. Wystarczy, że odbijesz się od przeciwników, a trafisz do skarbu.

Jetboard

Ukryty diament znajdziesz przed sekwencją z łódką - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz przed sekwencją z łódką. Po prostu skręć w lewo i przeszukaj teren.

Morska bryza

Ukryty diament znajduje się na początku etapu Crashem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się na początku etapu Crashem. Musisz po prostu wejść na kolumnę znajdującą się po lewej stronie.

Kręcioł

Ukryty diament znajdziesz przed pierwszym spotkaniem z lwem, musisz po prostu się wybić i wyskoczyć w prawą stronę - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz przed pierwszym spotkaniem z lwem, musisz po prostu się wybić i wyskoczyć w prawą stronę.

Magiczna mieszanka

1 - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajduje się na kamiennym wzniesieniu - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się na kamiennym wzniesieniu. Aby się do niego dostać musisz po prostu zeskoczyć z stabilnej półki i spaść na niższy poziom

Na spokojnie

Ukryty diament znajdziesz na górze budynku, musisz do niego dolecieć korzystając z fioletowej maski - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na górze budynku, musisz do niego dolecieć korzystając z fioletowej maski.

Bez balansu

2 - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ten diament znajduje się pod mostem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ten diament znajduje się pod mostem. Musisz wbiec na niego i zniszczyć deski, aby dostać się niżej. Możesz po prostu skoczyć w przepaść, aby zdobyć klejnot.

Poza rytmem

Ukryty diament znajdziesz za śmietnikiem, przed zdobyciem maski - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz za śmietnikiem, przed zdobyciem maski.

Domowa kuchnia

Ukryty diament znajdziesz na drewnianym mostku - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na drewnianym mostku. Musisz do niego wyskoczyć zbaczając z głównej drogi, a następnie skręcić w lewo.

Rozlewisko

Diament znajdziesz na samym początku lokacji - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Diament znajdziesz na samym początku lokacji. Zamiast wskakiwać w motorówkę dostań się na antresolę, a z niej wskocz na balkon. Ułatwi Ci to wykonanie ślizgu, a następnie podwójnego skoku.

Bez ociągania się!

Zaraz po sekwencji z motorówką odwróć się, wykonaj ślizg i podwójny skok i dostań się do małego fragmentu znajdującego się pośrodku rzeki - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz po sekwencji z motorówką odwróć się, wykonaj ślizg i podwójny skok i dostań się do małego fragmentu znajdującego się pośrodku rzeki.

Śnieżny spacer

Klejnot znajduje się pod wodospadem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Klejnot znajduje się pod wodospadem.

Pokłady cierpliwości

Ukryty diament znajdziesz na górze wieży złożonej ze skrzyń - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na górze wieży złożonej ze skrzyń. Musisz po prostu wybić się najwyżej jak się da, aby zdobyć skarb.

Zimna krew

Podczas poruszania się po poręczy musisz spuścić się zaraz po przeskoczeniu przez obręcz z kolcami - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Podczas poruszania się po poręczy musisz spuścić się zaraz po przeskoczeniu przez obręcz z kolcami. Tam zdobędziesz diament.

Polarny rajd

Ukryty diament znajduje się koło poruszających się platform - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się koło poruszających się platform. Musisz po prostu użyć ślizgu i podwójnego skoku, aby się do niego dostać.

Prosto z mostu

Ukryty diament znajduje się zaraz za drzewem, które zniszczy Twój przeciwnik - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się zaraz za drzewem, które zniszczy Twój przeciwnik. Musisz po prostu tam wjechać, aby zdobyć skarb.

Skok w przeszłość

Ukryty diament schowany jest poza zasięgiem Twojego wzroku - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament schowany jest poza zasięgiem Twojego wzroku. Musisz odbić się od skrzyni i wyskoczyć jak najwyżej, aby zdobyć klejnot.

Jurajski impuls

Ukryty diament znajdziesz nad TNT - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz nad TNT. Musisz jedynie zamienić przeciwnika w odbijającą platformę i za pomocą dasha dostać się do klejnotu.

Zryw dinozaura

Ukryty diament znajdziesz po lewej stronie drogi, zaraz za ucieczką przed dinozaurem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz po lewej stronie drogi, zaraz za ucieczką przed dinozaurem.

Zablokowana droga

Ukryty diament czeka na Ciebie pod liściem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament czeka na Ciebie pod liściem. Aby się do niego dostać musisz odbić się od skrzyni i wybić w powietrze.

Gotowy do startu

Ukryty diament znajdziesz na samym początku poziomu - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na samym początku poziomu. Musisz po prostu wyskoczyć do sufitu, zaraz przed płonącymi skrzyniami.

Błąd pokładowy

Kolejny diament ukryty pod sufitem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Kolejny diament ukryty pod sufitem. Musisz po prostu wyskoczyć zaraz przed windą.

Pasażer na gapę

Poi zjedzie windą w dół cofnij się kawałek, aby zdobyć ukryty diament - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Poi zjedzie windą w dół cofnij się kawałek, aby zdobyć ukryty diament. Przed Tobą będzie punkt zapisu i masa, więc łatwo rozpoznać to miejsce.

Awaryjne lądowanie

Ukryty diament znajdziesz na podniesieniu, na drodze z niebieskim klejnotem - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na podniesieniu, na drodze z niebieskim klejnotem. Jeśli go nie zdobyłeś nie dostaniesz się do tego diamentu.

Bieg po przekąski

Ukryty diament znajduje się pod metalowym elementem, po którym się poruszasz - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się pod metalowym elementem, po którym się poruszasz. Możesz na spokojnie skoczyć w przepaść i kontynuować rozgrywkę po śmierci.

Godzina szczytu

To na samym początku planszy - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To na samym początku planszy. Musisz pozwolić sobie na śmierć. Po prostu stań na ostatniej platformie i poczekaj, aż spadnie.

Wielka ucieczka

Ukryty diament znajdziesz pomiędzy metalowymi elementami - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz pomiędzy metalowymi elementami. Dotrzesz do niego za pomocą dasha.

Fabryka Nitro

Gdy na Twojej drodze pojawia się zielone wybuchające stworki skręć w lewo - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Gdy na Twojej drodze pojawia się zielone wybuchające stworki skręć w lewo. Tam, zaraz za ścianą, jest ukryty diament.

Toksyczne tunele

To sam koniec mapy - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To sam koniec mapy. Stań na platformie po prawej stronie, a następnie wykonaj ślizg i podwójny wyskok.

Zamek Cortexa

To banalnie proste - Crash 4: Diamenty (Poziomy Na Odwrót) - lista, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To banalnie proste. Po zdobyciu maski wskocz na TNT (pamiętaj, aby przed wylądowaniem wyłączyć maskę). Z TNT wybij się w prawo i uderz w kolumnę na górze, tam czeka na Ciebie diament.