Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

Zew Łupów to szósta plansza dostępna w grze Crash Bandicoot 4. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, skrzyniach, sekretnym poziomie oraz dokładny opis przejścia.

Sekretna taśma

Przygodę z tą planszą warto zacząć od ważnej informacji. Na tej mapie znajdziesz sekretną taśmę, która odblokuje Ci dostęp do retro poziomu.

Pamiętaj, taśmę zdobędziesz jedynie jeśli nie umarłeś ani razu. Dodatkowo musisz ukończyć planszę, aby taśma dodała się do Twojego ekwipunku.

Taśmę znajdziesz już po pierwszym punkcie zapisu - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Taśmę znajdziesz już po pierwszym punkcie zapisu. Po prostu w nią wbiegnij, aby od razu ją zdobyć.

Diamenty

Na mapie Zew Łupów możesz zdobyć 6 diamentów - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Zew Łupów możesz zdobyć 6 diamentów.

Diamenty zdobędziesz za:

  1. Zdobycie 40% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  2. Zdobycie 60% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  3. Zdobycie 80% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  4. Zdobycie wszystkich skrzyń - 173;
  5. Przejście całej planszy z mniejszą ilością śmierci niż 3;
  6. Znalezienie ukrytego diamentu.

Ilość skrzyń

Na mapie Zew Łupów możesz zdobyć 173 skrzynie - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Zew Łupów możesz zdobyć 173 skrzynie.

Opis poziomu

Zacznijmy od czegoś prostego - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zacznijmy od czegoś prostego. Na początku poziomu musisz po prostu przeskoczyć pomiędzy platformami, tak, aby uniknąć celnych szabli przeciwników.

Idąc dalej zobaczysz płonące skrzynie - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Idąc dalej zobaczysz płonące skrzynie. Pamiętaj, że uderzyć w nie musisz w określonym momencie, jeśli się zagapisz stracisz życie.

Po ominięciu przeciwników musisz wskoczyć na linę, która przeprowadzi Cię do drugiej części lokacji - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po ominięciu przeciwników musisz wskoczyć na linę, która przeprowadzi Cię do drugiej części lokacji. To dość długa droga, która wymaga od Ciebie perfekcyjnego skupienia. Omijaj przeszkody, skacz w odpowiednich momentach albo wyginaj bohatera tak, aby omijał przeciwników.

Właśnie tego staraj się omijać - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Właśnie tego staraj się omijać

Po wylądowaniu na drugiej stronie czeka Cię kolejna część mapy.

Po przejściu dalej staraj się pozbyć przeciwników i przejść na prawą część lokacji - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po przejściu dalej staraj się pozbyć przeciwników i przejść na prawą część lokacji. Ta droga jest znacznie prostsza, ponieważ nie spotkasz tam przeciwników. Musisz jednak wykazać się sprytem i cierpliwością.

Aby przejść możesz wybrać jedną z dwóch dróg - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Aby przejść możesz wybrać jedną z dwóch dróg. Jeśli czujesz się pewne w dalekich przeskokach proponujemy tę po prawej stronie. Musisz po prostu wykonać dwa wysokie skoki, a potem wrócić na główną trasę. W ten sposób trafisz do kolejnej części mapy.

Za ogromnymi drzwiami już wszystko powinno pójść prosto - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Za ogromnymi drzwiami już wszystko powinno pójść prosto. Wystarczy, że miniesz przeciwników, a trafisz na metę.

Ukryty diament

Ukryty diament jest zamknięty w skrzyni - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament jest zamknięty w skrzyni. Znajdziesz ją po prawej stronie, w zamku. Możesz doskoczyć do niej z dołu albo po prostu zeskoczyć z krawędzi.

Wystarczy, że uderzysz skrzynie raz, a wypadnie z niej sekretna zawartość - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wystarczy, że uderzysz skrzynie raz, a wypadnie z niej sekretna zawartość.

Sekretny poziom

Wejście na sekretny poziom znajdziesz po przejściu na drugą stronę zbiornika wodnego - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wejście na sekretny poziom znajdziesz po przejściu na drugą stronę zbiornika wodnego. Wystarczy, że wejdziesz do zamku, a po lewej odkryjesz przejście.

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 22 skrzynie - Crash 4: Zew Łupów - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 22 skrzynie. Musisz uważać na TNT i mocarne skrzynie.

Pamiętaj, że na bonusowych poziomach nie tracisz życia!