Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Louise - boss, jak pokonać Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

W grze Crash Bandicoot 4 stoczysz walki z kilkoma bossami. Drugiego z nich znajdziesz na mapie Jetboard - Twoim oczom ukaże się Louise. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis walki z tym bossem.

Boss pojawi się na samym końcu planszy Jetboard. Dzięki temu, że jest on w trakcie normalnego poziomu możesz zebrać maski, które pomogą Ci w walce. Nie możesz go ominąć - blokuje on przejście do zakończenia poziomu.

Ten boss nie ma etapów czy fal - Crash 4: Louise - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ten boss nie ma etapów czy fal. Twoim zadaniem jest po prostu pozbycie się jego macek. Pierw pojawi się jedna z nich. Musisz po prostu nakierować przeciwnika tak, aby natrafił na mackę bądź zginął pod uderzeniem macki.

Po zniszczeniu pierwszej pojawią się dwie - Crash 4: Louise - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po zniszczeniu pierwszej pojawią się dwie. Musisz wykonać dokładnie to samo - pozwolić przeciwnikom wpaść na bossa i zniszczyć jego macki.

Część trzecia - trzy macki do zniszczenia - Crash 4: Louise - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Część trzecia - trzy macki do zniszczenia. Metoda działania jest dokładnie taka sama jak wcześniej. Gdy się ich pozbędziesz Louise zniknie.

Mimo wszystko warto uważać, Crash miewa samobójcze myśli - Crash 4: Louise - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Mimo wszystko warto uważać, Crash miewa samobójcze myśli

Ostatni etap to po prostu wskoczenie na drewnianą część. To zakończy walkę z bossem i dopuści Cię do kolejnych etapów.