Crash 4: N. Gin (Sceniczny Debiut) - boss, jak pokonać
Aktualizacja:
W grze Crash Bandicoot 4 stoczysz walki z kilkoma bossami. Pierwszego z nich znajdziesz na mapie Sceniczny Debiut - Twoim oczom ukaże się N. Gin. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis walki z tym bossem.
Pierwsza faza
Zacznijmy od tego, że pierwsze fazy bossa polegają na popchnięciu przeciwników w kierunku głośników. W pierwszej fazie musisz odepchnąć tak trzech przeciwników, aby móc przejść dalej.

Pamiętaj, aby po każdym wślizgu trochę się cofnąć. Jeśli wlecisz w kolce będziesz powtarzać cały etap od początku.

Po zbiciu wszystkich trzech części musisz podbiec do głównego przeciwnika i uderzyć go prosto w czerwony punkt. Masz na to 15 sekund. Jeśli Ci się nie uda musisz powtórzyć całą falę od początku.
Po zniszczeniu pierwszej części bossa gra zapisze się, a Ty będziesz kontynuować rozgrywkę.
Druga faza

Czas utrudnić trochę zabawę. Twoja walka będzie się toczyć na dwóch torach. Twoim celem ponownie jest uderzenie w trzech przeciwników tak, aby trafili w głośniki.
Po drodze musisz jednak unikać fal - nad zielonymi skaczesz, pod czerwonymi musisz kucać/ślizgać się.

Pamiętaj, aby po każdym wślizgu trochę się cofnąć. Jeśli wlecisz w kolce będziesz powtarzać cały drugi etap od początku.

Po zbiciu wszystkich trzech części musisz podbiec do głównego przeciwnika i uderzyć go prosto w czerwony punkt. Masz na to 15 sekund. Tym razem jednak dostajesz utrudnienie. Twoim zadaniem jest kontrolowanie platform za pomocą maski. Jeśli nie będziesz uważać nie dostaniesz się na górę.
Po zniszczeniu pierwszej części bossa gra zapisze się, a Ty będziesz kontynuować rozgrywkę.
Trzecia faza

Kolejne utrudnienie. Twoja walka będzie się toczyć na trzech torach. Twoim celem ponownie jest uderzenie w trzech przeciwników tak, aby trafili w głośniki.
Po drodze musisz jednak unikać fal, ponownie - nad zielonymi skaczesz, pod czerwonymi musisz kucać/ślizgać się.

Tak jak wcześniej, po każdym wślizgu musisz trochę się cofnąć. Jeśli wlecisz w kolce będziesz powtarzać cały trzeci etap od początku.

Ponownie, po zbiciu wszystkich trzech części musisz podbiec do głównego przeciwnika i uderzyć go prosto w czerwony punkt. Masz na to 15 sekund.
Tak jak się domyślasz czas na kolejne utrudnienie. Tym razem jednak dostajesz utrudnienie. Twoim zadaniem jest kontrolowanie platform za pomocą maski. Platformy będą jednak poruszać się tak, aby utrudnić Ci wejście na górę.
Po zniszczeniu pierwszej części bossa gra zapisze się, a Ty będziesz kontynuować rozgrywkę.
Czwarta faza

Czas na ostatni etap. Tym razem poruszasz się po pływających platformach. Nadal, twoim celem jest uderzenie w trzech przeciwników tak, aby trafili w głośniki.
System dobrze Ci znany nadal funkcjonuje - nad zielonymi skaczesz, pod czerwonymi musisz kucać/ślizgać się.

Uważaj, aby nie wpaść do wody, inaczej stracisz życie i rozpoczniesz etap od początku.

Ponownie, po zbiciu wszystkich trzech części musisz podbiec do głównego przeciwnika i uderzyć go prosto w czerwony punkt. Masz na to 15 sekund.
Musisz przeskoczyć na platformach do bossa, a następnie dostać się na samą górę. Tym razem wszystkie platformy się poruszają. Jeśli nie zdążysz w 15 sekund rozpoczniesz cały czwarty etap od nowa.
Jeśli jednak uda Ci się wykończyć bossa to odblokujesz kolejny świat.
0
Komentarze czytelników
Gierki180 Junior
W tej rundzie można zdobyć też czerwony klejnot, dokładnie przy kolejnej części znikających skał. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale na yt możecie zobaczyć.
Gierki180 Junior
Znaczy jakoś to wytłumaczę. Najpierw wystarczy skoczyć na skałę w lewym, dolnym rogu, potem na skałę w dolnym rogu, potem na tą w prawym, dolnym rogu, potem na tą w prawym rogu, potem na tą w prawym górnym rogu, potem na tą w górnym rogu, potem na tą w lewym, górnym rogu, potem na tą w lewym rogu i na środkową. Pojawi się czerwony klejnot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
