Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

W grze Crash Bandicoot 4, na każdej planszy znajdziesz ukryty diament. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, które możesz zdobyć w grze.

Niegrzeczna pobudka

Na mapie Niegrzeczna pobudka ukryty diament znajdziesz w drewnianym domku - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Niegrzeczna pobudka ukryty diament znajdziesz w drewnianym domku. Aby dostać się do diamentu musisz wpaść pod drewnianą budowlę i podskoczyć.

Ten etap planszy znajduje się zaraz po zjeździe po pnączach. Gdy będziesz przebiegał w okolicy możesz zobaczyć jak coś lśni za drewnami. W ten sposób łatwo to go zauważyć.

Ten diament jest potrzebny do zdobycia stroju - O kurczę!

Szczyt Obłędu

Na mapie Szczyt Obłędu ukryty diament znajdziesz na drugiej części lokacji - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Szczyt Obłędu ukryty diament znajdziesz na drugiej części lokacji. Zaraz po tym jak natrafisz na potwora, który zacznie Cię gonić. Skup się na lewej stronie ekranu. Niech nie rozpraszają Cię owoce Wumpa.

Nie przejmuj się jeśli umrzesz. Diament możesz zabrać tylko raz, a i tak wpadnie do Twojego ekwipunku.

Ten diament jest potrzebny do zdobycia stroju - Róg energii.

Zgniatarka

Zacznijmy od tego, że gdy tylko zjedziesz z poręczy musisz powoli zeskoczyć na półkę poniżej - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zacznijmy od tego, że gdy tylko zjedziesz z poręczy musisz powoli zeskoczyć na półkę poniżej. Jeśli zrobisz to bez gwałtownych ruchów na spokojnie powinno Ci się udać. Ta skrzynia otworzy metalowe drzwi, które zaprowadzą Cię do diamentu.

Po przeklinaniu skrzyni możesz wrócić na poziom i iść dalej - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po przeklinaniu skrzyni możesz wrócić na poziom i iść dalej. Dosłownie za zakrętem ujrzysz klejnot. Musisz po porostu zepchnąć przeciwnika z drogi i wziąć to co Ci się należy.

W drogę!

Ukryty diament znajdziesz po lewej stronie, kolo znikających platform - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz po lewej stronie, kolo znikających platform. Musisz jedynie wybić się i użyć ślizgu, aby dostać się do tej części mapy.

Następnie prześliźnij się pod skrzynią z Nitro i wskocz na górę - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Następnie prześliźnij się pod skrzynią z Nitro i wskocz na górę. Musisz zrobić to z niezwykłą precyzją, aby nie spać w przepaść.

Niezły Młyn

Ukryty diament znajdziesz na samym końcu mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na samym końcu mapy. Wskocz na najwyższą platformę i wybij się z niej na teren, znajdujący się po lewej stronie.

1 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Gdy uda Ci się wbić na górę musisz odpowiednio wymierzyć i wybić się ze skrzynek - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Gdy uda Ci się wbić na górę musisz odpowiednio wymierzyć i wybić się ze skrzynek. Na górze czeka na Ciebie diament. Gdy tylko go dosięgniesz trafi do Twojego ekwipunku.

Gaz do dechy

Ukryty diament na mapie Truck Stopped znajdziesz zaraz obok dźwigu - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament na mapie Truck Stopped znajdziesz zaraz obok dźwigu. Wskocz na deski znajdujące się po prawej strony, aby dostać się do kolejnej części mapy.

Gdy uda Ci się wbić na górę musisz wskoczyć na platformę po lewej stronie - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Gdy uda Ci się wbić na górę musisz wskoczyć na platformę po lewej stronie. Na górze czeka na Ciebie diament. Jeśli tylko go dosięgniesz trafi do Twojego ekwipunku.

Zew łupów

Ukryty diament jest zamknięty w skrzyni - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament jest zamknięty w skrzyni. Znajdziesz ją po prawej stronie, w zamku. Łatwo się do niej dostać, musisz po prostu minąć przeciwników i wskoczyć na odpowiednią platformę.

Wystarczy, że uderzysz skrzynie raz, a wypadnie z niej sekretna zawartość - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wystarczy, że uderzysz skrzynie raz, a wypadnie z niej sekretna zawartość.

Hak, linka i kotwica

Ukryty diament jest na podwyższeniu, koło masztu - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament jest na podwyższeniu, koło masztu. Musisz jedynie wskoczyć na górę i zabrać go do swojego ekwipunku.

Pamiętaj, że jeśli umrzesz diament nadal pozostanie zebrany - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Pamiętaj, że jeśli umrzesz diament nadal pozostanie zebrany.

Jetboard

2 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz na metalowych skrzyniach - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na metalowych skrzyniach. Zaraz za etapem z pułapkami. Musisz po prostu na nie wskoczyć, aby dostać się do sekretu.

Morska bryza

Ukryty diament znajduje się na początku mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się na początku mapy. Wystarczy, że wskoczysz na małą drewnianą platformę, znajdującą się za beczkę z TNT.

Kręcioł

3 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz na prawej części mapy, zaraz przed wodospadem - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na prawej części mapy, zaraz przed wodospadem. Wystarczy, że przeskoczysz na drewnianą platformę, a następnie zbijesz wszystkie okoliczne skrzynie. W ten sposób diament trafi do Twojego ekwipunku.

Magiczna mieszanka

Ukryty diament znajduje się zaraz za przejście po ścianie, po prawej stronie - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajduje się zaraz za przejście po ścianie, po prawej stronie. Łatwo do niego trafić, ponieważ żaden przeciwnik nie stanie Ci na drodze.

Na spokojnie

Ukryty diament znajdziesz we wnęce, znajdującej się zaraz za lwem - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz we wnęce, znajdującej się zaraz za lwem.

Diament znajduje się po lewej stronie, na samym końcu wnęki - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Diament znajduje się po lewej stronie, na samym końcu wnęki. Musisz dojechać do samego końca, aby go zdobyć - inaczej po prostu będziesz niszczyć skrzynie.

Bez balansu

To jeden z trudniejszych diamentów, które możesz zdobyć w grze - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To jeden z trudniejszych diamentów, które możesz zdobyć w grze. Pierw musisz zeskoczyć w miejscu pokazanym na screenie powyżej - zaraz obok głównej drogi.

Trafisz do specjalnej lokacji, w której jest masa pułapek, ale nic więcej - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Trafisz do specjalnej lokacji, w której jest masa pułapek, ale nic więcej. Dopiero na samym jej końcu trafisz na klejnot.

Tamuj nagłe odruchy i zaufaj swojej intuicji - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Tamuj nagłe odruchy i zaufaj swojej intuicji. Ten etap wymaga ogromnego spokoju. Musisz uważać na wszelkie skrzynie nitro i przedostać się do samego końca.

Poza rytmem

Ukryty diament znajdziesz na drewnianej platformie, zaraz za levelem bonusowym - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na drewnianej platformie, zaraz za levelem bonusowym. Musisz jedynie ustatić odpowiednio przeciwników - kontrolujesz ich za pomocą maski.

Domowa kuchnia

Ukryty diament znajdziesz po prawej stronie, gdy przejdziesz przez spaloną restaurację - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz po prawej stronie, gdy przejdziesz przez spaloną restaurację.

Twoim zadaniem jest przeskoczenie na drugą stronę drewnianych platform, tam znajdziesz diament - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Twoim zadaniem jest przeskoczenie na drugą stronę drewnianych platform, tam znajdziesz diament. Po drodze nie ma żadnego zagrożenia.

Rozlewisko

Zaraz po sekwencji z linami trafisz na drewniane platformy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz po sekwencji z linami trafisz na drewniane platformy. Po ich prawej stronie znajduje się niewielki teren, na którym ukryto diament.

Musisz pierw uderzyć w punkt znajdujący się za drewnianą beczką, a następnie wyskoczyć na metalową cześć platformy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Musisz pierw uderzyć w punkt znajdujący się za drewnianą beczką, a następnie wyskoczyć na metalową cześć platformy. W ten sposób zdobędziesz diament.

Bez ociągania się!

Zaraz po sekwencji z ogromną ilością nitro musisz skręcić w lewo i przeskoczyć na małą platformę znajdującą się poza zasięgiem wzroku - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz po sekwencji z ogromną ilością nitro musisz skręcić w lewo i przeskoczyć na małą platformę znajdującą się poza zasięgiem wzroku.

Wystarczy, że odbijesz się od platformy i podskoczysz wystarczająco wysoko, aby zdobyć diament - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wystarczy, że odbijesz się od platformy i podskoczysz wystarczająco wysoko, aby zdobyć diament.

Śnieżny spacer

W trakcie poruszania się po kawałkach lodu musisz zeskoczyć na drewnianą platformę, znajdującą się po prawej stronie - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

W trakcie poruszania się po kawałkach lodu musisz zeskoczyć na drewnianą platformę, znajdującą się po prawej stronie.

Wskocz na skrzynie i wybij się jak najwyżej w powietrze - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wskocz na skrzynie i wybij się jak najwyżej w powietrze. Tam czeka na Ciebie diament.

Pokłady cierpliwości

4 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Na samym początku planszy trafisz na metalową konstrukcję - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na samym początku planszy trafisz na metalową konstrukcję. Musisz po prostu przeskoczyć na lewą część, aby dostać się do diamentu.

Następnie wskocz na skrzynie i wybij się w powietrze. Tam czeka na Ciebie diament.

Zimna krew

Zaraz przez fragmentem, w którym musisz przeskoczyć nad rekinem skręć w lewo - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz przez fragmentem, w którym musisz przeskoczyć nad rekinem skręć w lewo. Musisz wybić się tak, aby dostać się do kolejnej platformy.

Na ostatniej platformie znajdującej się w tamtym miejscu czeka na Ciebie diament - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na ostatniej platformie znajdującej się w tamtym miejscu czeka na Ciebie diament.

Polarny rajd

Przed ostatnim fragmentem z opadającymi platformami znajdziesz mała półkę, która nie będzie widoczna na pierwszy rzut oka - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Przed ostatnim fragmentem z opadającymi platformami znajdziesz mała półkę, która nie będzie widoczna na pierwszy rzut oka. Musisz zsunąć się po lewej stronie, tak, aby wskoczyć na niewielki fragment terenu.

Nie powinno przysporzyć Ci to żadnych problemów, w tym miejscu nie trafi Cię żaden przeciwnik - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Nie powinno przysporzyć Ci to żadnych problemów, w tym miejscu nie trafi Cię żaden przeciwnik.

Prosto z mostu

Po przeskoczeniu przez platformy podpięte do prąd trafisz do kolejnej części mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po przeskoczeniu przez platformy podpięte do prąd trafisz do kolejnej części mapy.

Po lewej stronie znajdziesz mała półkę, która nie będzie widoczna na pierwszy rzut oka - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po lewej stronie znajdziesz mała półkę, która nie będzie widoczna na pierwszy rzut oka. Musisz zsunąć się, tak, aby wskoczyć na niewielki fragment terenu.

Skok w przeszłość

Ukryty diament znajdziesz podczas etapu, w którym zjeżdżasz po pnączach - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz podczas etapu, w którym zjeżdżasz po pnączach. Schowany jest zaraz za fragmentem drzewa.

Aby dostać się do tego diamentu musisz bardzo szybko zeskoczyć z lewego pnącza i wbić się na prawy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Aby dostać się do tego diamentu musisz bardzo szybko zeskoczyć z lewego pnącza i wbić się na prawy. Zrób to, gdy tylko miniesz przeszkodę.

Jurajski impuls

5 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz na początku mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na początku mapy. Wystarczy, że wskoczysz w przepaść, zaraz po lewej stronie, na samym początku tego obszaru, czeka na Ciebie diament. Bez problemu się stamtąd wydostaniesz, musisz jedynie podskoczyć w lewym dolnym rogu, stamtąd obijesz się wyżej.

Zryw dinozaura

Ukryty diament znajdziesz za drugą ucieczką przed dinozaurem - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz za drugą ucieczką przed dinozaurem. Wystarczy, że wejdziesz za skałę pokazaną na screenie powyżej.

Zablokowana droga

Ukryty diament czeka na Ciebie, na samym początku mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament czeka na Ciebie, na samym początku mapy. Musisz jedynie przed wskoczeniem na dinozaura skręcić w prawo i wyskoczyć na konary, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Odbij się od drzewa i wskocz na skalną platformę - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Odbij się od drzewa i wskocz na skalną platformę. Tam czeka na Ciebie diament. Pamiętaj, że jeśli umrzesz i tak wpadnie do Twojego ekwipunku.

Gotowy do startu

6 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz za wielką rurą, znajdującą się po lewej stronie ekranu - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz za wielką rurą, znajdującą się po lewej stronie ekranu. Zaraz przed platformami do skoków.

Błąd pokładowy

7 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz na początku mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na początku mapy. Wystarczy, że wskoczysz na półkę, zaraz po lewej stronie, na samym początku tego obszaru, czeka na Ciebie diament.

Pasażer na gapę

8 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
9 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
W wentylacji jest niewielki otwór, do którego musisz się dostać - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

W wentylacji jest niewielki otwór, do którego musisz się dostać. Twoim zadaniem jest pierw skręcenie w prawo i uderzenie skrzyni, która aktywuje klejnot po lewej stronie.

Awaryjne lądowanie

10 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz na ukrytym podwyższeniu, do którego dostaniesz się korzystając z maski - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na ukrytym podwyższeniu, do którego dostaniesz się korzystając z maski.

Bieg po przekąski

Ukryty diament znajdziesz na samym początku etapu, podczas pierwszego skoku po autach - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na samym początku etapu, podczas pierwszego skoku po autach. Wystarczy, że przeskoczysz w lewo, na środkowym aucie. Pamiętaj jednak, że jeśli za długo stoisz na pojeździe może on spaść.

Godzina szczytu

11 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz zaraz za sekwencją ze skakaniem po samochodach - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz zaraz za sekwencją ze skakaniem po samochodach. Wystarczy, że nie zjedziesz windą, a przeskoczysz w prawo, dostaniesz się na metalowa półkę i zdobędziesz diament. Uważaj, na przeciwnika, który czai się w kącie.

Wielka ucieczka

12 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty diament znajdziesz pomiędzy pędzącymi pociągami - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz pomiędzy pędzącymi pociągami. Musisz pierw uruchomić skrzynie z wykrzyknikiem, aby odblokować drogę do diamentu. Gdy uderzysz już w pokazaną na screenie skrzynie musisz się wrócić na wcześniejszą platformę. Uważaj, aby po drodze nie dać się zabić.

Fabryka Nitro

Ukryty diament znajdziesz na początku mapy - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na początku mapy. Musisz pozwolić Crashowi dojechać na samą górę koła zębatego, tam odbij się od krawędzi i doskocz do diamentu.

Toksyczne tunele

Ukryty diament znajdziesz zaraz za sekretnym poziomem - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz zaraz za sekretnym poziomem. Dokładnie opisaliśmy przejście przez ten bonus na oddzielnej stronie poradnika.

Zamek Cortexa

13 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Aby dostać się do diamentu musisz pierw wskoczyć na TNT i korzystając z opcji wślizg i podwójny skok, dostać się na niewielką poręcz - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Aby dostać się do diamentu musisz pierw wskoczyć na TNT i korzystając z opcji wślizg i podwójny skok, dostać się na niewielką poręcz.

14 - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ponownie wykonaj wślizg i podwójny skok, aby dostać się do TNT - Crash 4: Diamenty - gdzie znaleźć, lokalizacja - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ponownie wykonaj wślizg i podwójny skok, aby dostać się do TNT. Stamtąd droga już prosta, jedynie wybij się tak, aby zdobyć diament.