Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

W grze Crash Bandicoot 4 możesz znaleźć 4 specjalne diamenty, które umożliwią Ci wejście do ukrytych poziomów. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o lokalizacji zielonego diamentu oraz o miejscu jego wykorzystania.

Lokalizacja zielonego klejnotu

Zielony klejnot znajdziesz na mapie Pustkowia Grozy, na poziomie W drogę.

Po pierwszym odcinku, w którym uciekasz w stalowej kulce trafisz na punkt zapisu - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po pierwszym odcinku, w którym uciekasz w stalowej kulce trafisz na punkt zapisu. Zaraz obok niego znajduje się kilka koszy na śmieci.

Twoim zadaniem jest uderzenie w kosz - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Twoim zadaniem jest uderzenie w kosz. W ten sposób wypadnie z niego autko.

Kolejnych kilka ciosów i wypadnie pilot - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Kolejnych kilka ciosów i wypadnie pilot. Teraz już z górki. Uderz w pilota kilka razy, a autko wjedzie w skrzynię z nitro. W ten sposób pojawi się zielony klejnot.

Musisz ukończyć poziom, aby zebrany klejnot trafił do Twojego ekwipunku - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Musisz ukończyć poziom, aby zebrany klejnot trafił do Twojego ekwipunku. Jeśli jednak coś Ci się stanie i umrzesz nie musisz po niego wracać.

Użycie zielonego klejnotu

1 - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty teren, który odblokuje się tylko jeśli masz zielony klejnot znajdziesz na poziomie - Jetboard - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty teren, który odblokuje się tylko jeśli masz zielony klejnot znajdziesz na poziomie - Jetboard.

Droga zaprowadzi Ci krótkiej planszy, na której możesz zdobyć kilka skrzynek - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Droga zaprowadzi Ci krótkiej planszy, na której możesz zdobyć kilka skrzynek. Niczego poza skrzynkami nie zdobędziesz, nie dostaniesz też żadnego nowego stroju bądź sekretu.

To prosta plansza, która opiera się na podobnych założeniach jak cała mapa Jetboard Jetty - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To prosta plansza, która opiera się na podobnych założeniach jak cała mapa Jetboard Jetty. Musisz po prostu iść przed siebie jednocześnie omijając przeszkody.

Na Twojej drodze znajduje się również kilka przeciwników - Crash 4: Zielony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na Twojej drodze znajduje się również kilka przeciwników. Musisz uważać na ich strzały i eliminować ich zanim zdążą zaatakować Ciebie. Gdy dotrzesz do końca planszy wrócisz na mapę Jetboard.