Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

Rozlewisko to czternasta plansza dostępna w grze Crash Bandicoot 4. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, skrzyniach, sekretnym poziomie oraz dokładny opis przejścia.

Sekretna taśma

Przygodę z tą planszą warto zacząć od ważnej informacji. Na tej mapie znajdziesz sekretną taśmę, która odblokuje Ci dostęp do retro poziomu.

Pamiętaj, taśmę zdobędziesz jedynie jeśli nie umarłeś ani razu. Dodatkowo musisz ukończyć planszę, aby taśma dodała się do Twojego ekwipunku.

Taśmę znajdziesz na samym końcu sekwencji z łódką - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Taśmę znajdziesz na samym końcu sekwencji z łódką. Musisz jedynie wskoczyć na TNT i złapać taśmę w trakcie drogi.

Diamenty

Na mapie Rozlewisko możesz zdobyć 6 diamentów - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Rozlewisko możesz zdobyć 6 diamentów.

Diamenty zdobędziesz za:

  1. Zdobycie 40% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  2. Zdobycie 60% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  3. Zdobycie 80% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  4. Zdobycie wszystkich skrzyń - 215;
  5. Przejście całej planszy z mniejszą ilością śmierci niż 3;
  6. Znalezienie ukrytego diamentu.

Ilość skrzyń

Na mapie Rozlewisko możesz zdobyć 215 skrzyń - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Rozlewisko możesz zdobyć 215 skrzyń.

Opis poziomu

Zaraz po uruchomieniu mapy musisz wskoczyć do motorówki i rozpocząć krótką przejażdżkę - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz po uruchomieniu mapy musisz wskoczyć do motorówki i rozpocząć krótką przejażdżkę.

Na twojej drodze stanie wiele bomb, które wybuchnąć jeśli tylko w nie wjedziesz - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na twojej drodze stanie wiele bomb, które wybuchnąć jeśli tylko w nie wjedziesz. Musisz spokojnie dojechać do celu, aby dostać się do kolejnej części mapy.

Twoim kolejnym zadaniem jest ominięcie przeciwników z nitrem - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Twoim kolejnym zadaniem jest ominięcie przeciwników z nitrem. Zrzucą oni swój ładunek, gdy tylko znajdziesz się w zasięgu ich wzroku. Jeśli spadnie na Ciebie zielona skrzynia to od razu pożegnasz się życiem.

Na kolejnej części mapy musisz poruszać się po linach - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na kolejnej części mapy musisz poruszać się po linach. Musisz dokładnie wyczuć zachowanie lin, aby móc przedostać się na drugą stronę. Omijaj spadające skrzynie i staraj się nie wpaść prosto do wody.

Druga sekwencja z motorówką - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Druga sekwencja z motorówką. Musisz unikać wszelkich pułapek, aby nie stracić życia.

To najciekawsza, a zarazem najtrudniejszy etap na tej planszy - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To najciekawsza, a zarazem najtrudniejszy etap na tej planszy. Twoim zadaniem jest przejechanie na drugą stronę mapy. Musisz jedynie stać na łódce, skakać bądź chować głowę w odpowiednich momentach.

To już prawie koniec - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To już prawie koniec. Musisz po prostu dopłynąć do mety. Unikaj beczek, TNT oraz przeciwników.

Ukryty diament

Zaraz po sekwencji z linami trafisz na drewniane platformy - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz po sekwencji z linami trafisz na drewniane platformy. Po ich prawej stronie znajduje się niewielki teren, na którym ukryto diament.

Wychyl się i przeskocz na drugą stronę tak, aby dostać się do skarbu - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wychyl się i przeskocz na drugą stronę tak, aby dostać się do skarbu.

Sekretny poziom

Pomiędzy sekwencjami z liniami jest fragment stabilnego terenu - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Pomiędzy sekwencjami z liniami jest fragment stabilnego terenu. Tam, po lewej stronie, znajdziesz wejście na bonusowy level.

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 22 skrzynie - Crash 4: Rozlewisko - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 22 skrzynie.

Pamiętaj, że na bonusowych poziomach nie tracisz życia!