Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Najwyższy czas! Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja to najlepsze porady i wskazówki do tej gry platformowej. Dowiesz się tutaj, jak zdobyć wszystkie skrzynie, odnaleźć znajdźki, ukończyć poziomy w najlepszym czasie i zdobyć platynę. Nie zabrakło również opisu sterowania.

Nasz poradnik do Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas to zbiór wielu najważniejszych informacji o grze. Znajdziesz tutaj porady na start, sterowanie oraz informacje o długości gry.

Wraz z naszym poradnikiem łatwo zdobędziesz platynę. Na pierwszych stronach poradnika znajdziesz poradnik do trofeów, który dokładnie objaśnia jak zdobyć wszystkie osiągnięcia dostępne w grze. W omówieniach trofeów znalazły się wskazówki i podpowiedzi, które ułatwią Ci wykonywanie skomplikowanych działań. Bardziej złożone trofea zostały szczegółowo opisane na odrębnych stronach poradnika.

Znajdziesz tutaj również omówienie wszystkich dostępnych etapów. W opisach misji zawarliśmy również informacje na temat potencjalnych zagrożeń czy ważnych skarbów. Dodatkowo opisaliśmy wszystkich bossów w grze, dzięki temu w łatwy sposób dowiesz się jak pozbyć się przeciwników.

Crash Bandicoot 4 - informacje o grze

Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas to platformówka 3D studia Toys for Bob stanowiąca kontynuację Crash Bandicoot 3: Warped z 2007 roku - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas to platformówka 3D studia Toys for Bob stanowiąca kontynuację Crash Bandicoot 3: Warped z 2007 roku.

Fabuła gry rozpoczyna się, gdy złoczyńcy uciekają z więzienia, wyrywając przy okazji wielką dziurę w kontinuum czasoprzestrzennym. Twoim zadaniem jest powstrzymanie ich nim zawładną całym multiwersum.

Trofea i platyna - poradnik

W naszym poradniku znajdziesz dokładny opis wszystkich trofeów, które można zdobyć grając w Crash Bandicoot 4.

Nasz poradnik trofeowy znajdziesz tutaj.

Edycje gry

Crash Bandicoot 4 wyszedł tylko w zwykłej wersji, do gry nie są więc dołączane żadne figurki ani gadżety. Grę możesz jednak zakupić na PS4 oraz Xbox One.

Długość gry

Crash Bandicoot 4 to gra, w której wiele zależy od twoich umiejętności. W grze znajduje się 38 głównych poziomów. Pojawiają się jednak bonusowe levele, plansze retro oraz różne tryby rozgrywki.

Więcej o długości rozgrywki znajdziesz w oddzielnym rozdziale naszego poradnika.

Informacje o Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 21 września 2020

Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-10-06 - 424542Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-10-06 - 424541Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-10-06 - 424540Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-10-05 - 424353Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-10-05 - 424352Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-10-05 - 424351Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-09-05 - 422778Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-09-05 - 422777Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas - screen - 2020-09-05 - 422776