Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

Kręcioł to dziewiąta plansza dostępna w grze Crash Bandicoot 4. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, skrzyniach, sekretnym poziomie oraz dokładny opis przejścia.

Sekretna taśma

Przygodę z tą planszą warto zacząć od ważnej informacji. Na tej mapie znajdziesz sekretną taśmę, która odblokuje Ci dostęp do retro poziomu.

Pamiętaj, taśmę zdobędziesz jedynie jeśli nie umarłeś ani razu. Dodatkowo musisz ukończyć planszę, aby taśma dodała się do Twojego ekwipunku.

Taśmę znajdziesz zaraz za wodospadem, przed drogą stworzoną z liści - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Taśmę znajdziesz zaraz za wodospadem, przed drogą stworzoną z liści.

Diamenty

Na mapie Kręcioł możesz zdobyć 6 diamentów - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Kręcioł możesz zdobyć 6 diamentów.

Diamenty zdobędziesz za:

  1. Zdobycie 40% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  2. Zdobycie 60% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  3. Zdobycie 80% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  4. Zdobycie wszystkich skrzyń - 212;
  5. Przejście całej planszy z mniejszą ilością śmierci niż 3;
  6. Znalezienie ukrytego diamentu.

Ilość skrzyń

Na mapie Kręcioł możesz zdobyć 212 skrzyń - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Kręcioł możesz zdobyć 212 skrzyń.

Opis poziomu

Na samym początku levelu otrzymasz maskę, która umożliwi Ci niszczenie przeciwników, skrzyń oraz dalekie skoki - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na samym początku levelu otrzymasz maskę, która umożliwi Ci niszczenie przeciwników, skrzyń oraz dalekie skoki.

Używając nowej umiejętności możesz zniszczyć wszystkie okoliczne skrzynki, a następnie doskoczyć na niewielką platformę - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Używając nowej umiejętności możesz zniszczyć wszystkie okoliczne skrzynki, a następnie doskoczyć na niewielką platformę. Od niej przeniesiemy się dalej.

Kolejny dłuższy przeskok - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Kolejny dłuższy przeskok. Musisz jednak pamiętać, aby nie uderzyć o TNT. Jeśli używając maski uderzysz w TNT wszystko wybuchnie. Możesz po prostu wyłączyć działanie maski, gdy będziesz spadać, a nic się nie stanie.

Idąc dalej natrafisz na drogę stworzoną z liści - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Idąc dalej natrafisz na drogę stworzoną z liści. Część z nich zachowuje się jak muchołówki. Uważaj na nie, jak tylko za długo na nich postoisz od razu Cię zjedzą.

Czas na kolejny etap z maską - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Czas na kolejny etap z maską. Przy okazji spotkasz lwa, który będzie Cię odpychać na wszelkie możliwe sposoby. Jeśli chcesz go wyeliminować musisz uderzyć go od tyłu.

Mam nadzieję, że pamiętasz o tym, żeby uważać na TNT - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Mam nadzieję, że pamiętasz o tym, żeby uważać na TNT. W tym miejscu musisz zwolnić, wyłączyć działanie maski i powoli mniszyć TNT stojące Ci na drodze.

Kolejni przeciwnicy - wieżyczki - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Kolejni przeciwnicy - wieżyczki. Jeśli chcesz się ich pozbyć to po prostu odbij ich strzały za pomocą maski.

Dalekie skoki mogą być dość problematyczne - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Dalekie skoki mogą być dość problematyczne. Pamiętaj jednak, że możesz wyłączać działanie maski, przez co postać będzie bezpieczniej lądować.

Żółte liście są najgorsze - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Żółte liście są najgorsze. W odróżnieniu od zielonych, które zdążyłeś już poznać, te nie reagują na Twój ruch. One po prostu zamykają się w określonym czasie. Pamiętaj, aby dokładnie zapoznać się z czasem ich otwarcia, aby nie wpaść prosto w ich paszczę.

Trafisz na miejsce, z którego możesz iść dwoma drogami - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Trafisz na miejsce, z którego możesz iść dwoma drogami. Po prawej stronie powinno pójść Ci znacznie łatwiej. Jeśli jednak chcesz zebrać wszystkie skrzynie idź lewą drogą. Uważaj jednak na przeciwników i skrzynie z nitro.

Ostatnie przeskoki i już prawie jesteś na miejscu - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ostatnie przeskoki i już prawie jesteś na miejscu. Wystarczy, że pokonasz zbiornik wodny, a dotrzesz ddo mety.

Ukryty diament

Ukryty diament znajdziesz na prawej części mapy, zaraz przed wodospadem - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na prawej części mapy, zaraz przed wodospadem.

Wystarczy, że przeskoczysz na drewnianą platformę, a następnie zbijesz wszystkie okoliczne skrzynie - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wystarczy, że przeskoczysz na drewnianą platformę, a następnie zbijesz wszystkie okoliczne skrzynie.

Sekretny poziom

Wejście na sekretny poziom znajdziesz w małym budynku, zaraz za ogromnym zbiornikiem wodnym - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wejście na sekretny poziom znajdziesz w małym budynku, zaraz za ogromnym zbiornikiem wodnym.

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 31 skrzynie - Crash 4: Kręcioł - solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 31 skrzynie. Musisz uważać na TNT i specjalnie skrzynie.

Pamiętaj, że na bonusowych poziomach nie tracisz życia!