Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

Niegrzeczna pobudka to pierwsza plansza dostępna w grze Crash Bandicoot 4. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, skrzyniach, sekretnym poziomie oraz dokładny opis przejścia.

Diamenty

Na mapie Niegrzeczna pobudka możesz zdobyć 6 diamentów - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Niegrzeczna pobudka możesz zdobyć 6 diamentów. Dzięki nim odblokujesz kostium - o kurczę!

Diamenty zdobędziesz za:

  1. Zdobycie 40% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  2. Zdobycie 60% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  3. Zdobycie 80% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  4. Zdobycie wszystkich skrzyń - 104;
  5. Przejście całej planszy z mniejszą ilością śmierci niż 3;
  6. Znalezienie ukrytego diamentu.

Ilość skrzyń

Na mapie Niegrzeczna pobudka możesz zdobyć 104 skrzynie - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Niegrzeczna pobudka możesz zdobyć 104 skrzynie.

Opis poziomu

Zacznijmy od tego, że już na starcie możesz zdobyć pierwsze osiągnięcie - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zacznijmy od tego, że już na starcie możesz zdobyć pierwsze osiągnięcie. Wystarczy, że parokrotnie uderzysz w telewizor znajdujący się po lewej stronie poziomu. Zaraz obok niego stoi kanapa, więc łatwo go zauważyć.

Na ekranie wyświetlą się grafiki z wcześniejszych części. Jeśli czterokrotnie uderzysz w ekran otrzymasz osiągnięcie - Channel Surfer.

Ta mapa to samouczek, na którym poznasz wiele podstawowych mechanik - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ta mapa to samouczek, na którym poznasz wiele podstawowych mechanik. Zacznijmy jednak od podstawowych skoków nad przeszkodami oraz eliminacji przeciwników. Wystarczy, że zaatakujesz pierwszego kraba używając obrotu. W ten sposób ciało pierwszego kraba poleci na drugiego i pozbędziesz się ich obu, za jednym uderzeniem.

Kawałek dalej natrafisz na kolejnego przeciwnika - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Kawałek dalej natrafisz na kolejnego przeciwnika. Dzik wyskoczy na Ciebie zza zakrętu. Musisz go zaatakować, inaczej nie da Ci spokoju.

Podążając dalej natrafisz na koła, które będą próbowały Cię zabić - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Podążając dalej natrafisz na koła, które będą próbowały Cię zabić. Twoim zadaniem jest wyskoczenie w odpowiednim momencie, tak, aby nie dać się zranić. Jeśli koło Cię uderzy od razu przeniesiesz się na początek planszy.

W pewnym momencie trafisz do świątyni spowitej mrokiem i trującymi pająkami - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

W pewnym momencie trafisz do świątyni spowitej mrokiem i trującymi pająkami. Zwisają one z sufitu i czekają, aż podwinie Ci się noga. Jeśli tylko wejdziesz im w drogę zaatakują Cię, a Ty stracisz swoje życie.

Po wyjściu na zewnątrz musisz zjechać po pnączach - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po wyjściu na zewnątrz musisz zjechać po pnączach. Twoim zadaniem jest jedynie doskakiwanie do skrzynek bądź owoców. Nie musisz przejmować się ruchem postaci. Nie możesz bowiem spaść z pnączy ani w żaden sposób się uszkodzić.

Natkniesz się na przeciwników rzucających w Ciebie rzeczami - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Natkniesz się na przeciwników rzucających w Ciebie rzeczami. Musisz na nich uważać, ponieważ każdy ich atak pozbawia Cię życia. Jeśli zobaczysz ich na swojej drodze odczekaj chwili, aż pozbędą się swojego naboju, a następnie zaatakuj, gdy przeładowują.

Niby stabilne kamienne platformy, na których wylądujesz, są bardzo niebezpieczne - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Niby stabilne kamienne platformy, na których wylądujesz, są bardzo niebezpieczne. Pod Twoimi nogami zaczną się trząść, a następnie spadną w przepaść. Musisz szybko kontrolować ruchy swojej postaci i uniknąć straty życia.

Po przejściu dalej trafisz do kolejnej części kamiennej świątyni - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po przejściu dalej trafisz do kolejnej części kamiennej świątyni. Możesz stamtąd dostać się do bonusowego poziomu oraz zdobyć maskę. Ta część nie jest długa. Wystarczy, że ominiesz pająki i przeskoczysz nad kilkoma przepaściami, a wydostaniesz się na zewnątrz.

To już prawie koniec - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To już prawie koniec. Trafisz na platformy oznaczone czaszką. Tak jak możesz się spodziewać, nie oznacza to nic miłego. Gdy tylko wskoczysz na dany element zacznie się on rozpadać. Po prostu przeskocz najszybciej jak możesz na drugą stronę, aby nie stracić niepotrzebnie życia.

Ostateczny koniec planszy jest na samej górze - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ostateczny koniec planszy jest na samej górze. Wystarczy, że wskoczysz po platformach i wbiegniesz w metę. Musisz jednak uważać, ponieważ część z nich porusza się w określonym czasie. Odczekuj do momentu, gdy będziesz pewny, że deska nie usunie się spod Twoich stóp.

Ukryty diament

Ukryty diament znajdziesz w drewnianym domku - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz w drewnianym domku. Zbudowany jest na palach, dostaniesz się do niego zaraz po podróży na pnączach.

Aby dostać się do diamentu musisz wpaść pod drewnianą budowlę i podskoczyć. W ten sposób diament trafi do Twojego ekwipunku.

Sekretny poziom

Wejście na sekretny poziom znajdziesz, gdy dotrzesz do drugiej części kamiennej świątyni - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wejście na sekretny poziom znajdziesz, gdy dotrzesz do drugiej części kamiennej świątyni. Jest ono bardzo widoczne, znajduje się zaraz na wejściu, po lewej stronie.

Bonusowy poziom na mapie Niegrzeczna pobudka to jeden z łatwiejszych etapów w grze - Crash 4: Niegrzeczna pobudka solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Bonusowy poziom na mapie Niegrzeczna pobudka to jeden z łatwiejszych etapów w grze. Musisz zdobyć jedynie 8 skrzynek, a następnie powrócić na powierzchnię.

Pamiętaj, że na bonusowych poziomach nie tracisz życia!