Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

W grze Crash Bandicoot 4 możesz znaleźć 4 specjalne diamenty, które umożliwią Ci wejście do ukrytych poziomów. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o lokalizacji czerwonego diamentu oraz o miejscu jego wykorzystania.

Lokalizacja czerwonego klejnotu

Czerwony klejnot znajdziesz na mapie Wyspa Obłędu, na poziomie Szczyt Obłędu.

Po miejscu z bonusem jest punkt zapisu - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po miejscu z bonusem jest punkt zapisu. Gdy przejdziesz przez drzwi zobaczysz etap ze znikającymi platformami.

Twoim zadaniem jest przeskoczenie na platformach w odpowiednim momencie i w odpowiedniej kolejności - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Twoim zadaniem jest przeskoczenie na platformach w odpowiednim momencie i w odpowiedniej kolejności. Dopiero, gdy to zrobisz pojawi się czerwony klejnot. W trakcie nie możesz spaść ani wycofać się z planszy.

Przed drzwiami znajdziesz rysunek. Wystarczy, że spojrzysz na prawą ścianę, przed wejściem. Ten rysunek przedstawia instrukcje, jak zdobyć czerwony klejnot.

Musisz wskoczyć na znikające platformy w tej samej kolejności, w jakiej pokazywał obraz na ścianie - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Musisz wskoczyć na znikające platformy w tej samej kolejności, w jakiej pokazywał obraz na ścianie. Zacznij, więc od tej położonej najbardziej po lewej stronie (zaznaczonej na screenie cyfrą 1). Następnie poruszaj się przeciwnie do wskazówek zegara. Przejdź całą trasę na około, aby ostatecznie wylądować na środkowej platformie. Gdy to zrobisz pojawi się czerwony kryształ, do którego musisz doskoczyć.

Jeśli popełniłeś błąd i musisz ponownie wskoczyć na pierwszą platformę, aby ponownie uruchomić sekwencję.

Musisz ukończyć poziom, aby zebrany klejnot trafił do Twojego ekwipunku - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Musisz ukończyć poziom, aby zebrany klejnot trafił do Twojego ekwipunku. Jeśli jednak coś Ci się stanie i umrzesz nie musisz po niego wracać.

Użycie czerwonego klejnotu

1 - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Ukryty teren, który odblokuje się tylko jeśli masz czerwony klejnot znajdziesz na poziomie - Zgniatarka - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty teren, który odblokuje się tylko jeśli masz czerwony klejnot znajdziesz na poziomie - Zgniatarka.

Droga zaprowadzi Ci krótkiej planszy, na której możesz zdobyć kilka skrzynek - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Droga zaprowadzi Ci krótkiej planszy, na której możesz zdobyć kilka skrzynek. Niczego poza skrzynkami nie zdobędziesz, nie dostaniesz też żadnego nowego stroju bądź sekretu.

Twoim zadaniem jest przeskoczenie po przekładniach tak, aby nie stracić życia - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Twoim zadaniem jest przeskoczenie po przekładniach tak, aby nie stracić życia. Musisz jednak uważać, wokół jest dużo przeciwników, pułapek czy palników. Łatwo stracić życie na tym krótkim poziomie.

Gdy dotrzesz do końca planszy wrócisz na mapę Zgniatarka - Crash 4: Czerwony klejnot - gdzie znaleźć, lokalizacja diamentu - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Gdy dotrzesz do końca planszy wrócisz na mapę Zgniatarka.