Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

Niezły Młyn to trzecia plansza dostępna w grze Crash Bandicoot 4. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz informacje o wszystkich diamentach, skrzyniach, sekretnym poziomie oraz dokładny opis przejścia.

Diamenty

Na mapie Niezły Młyn możesz zdobyć 6 diamentów - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Niezły Młyn możesz zdobyć 6 diamentów.

Diamenty zdobędziesz za:

  1. Zdobycie 40% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  2. Zdobycie 60% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  3. Zdobycie 80% wszystkich owoców Wumpa dostępnych na mapie;
  4. Zdobycie wszystkich skrzyń - 153;
  5. Przejście całej planszy z mniejszą ilością śmierci niż 3;
  6. Znalezienie ukrytego diamentu.

Ilość skrzyń

Na mapie Niezły Młyn możesz zdobyć 153 skrzynie - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na mapie Niezły Młyn możesz zdobyć 153 skrzynie.

Opis poziomu

Zacznijmy od tego, że na starcie otrzymasz specjalną maskę, dzięki której będziesz mógł manewrować otoczeniem - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zacznijmy od tego, że na starcie otrzymasz specjalną maskę, dzięki której będziesz mógł manewrować otoczeniem. Przyjrzyj się dokładnie mapie. Zobaczysz wiele jasnoniebieskich elementów, które możesz zmodyfikować. Bardzo prosto tłumacząc - klikając odpowiedni klawisz sprawisz, że część przedmiotów się pojawi, a inna zniknie. Musisz stale manewrować otoczeniem, aby móc przejść dalej.

Idąc dalej natrafisz na platformy, które możesz uruchomić za pomocą maski - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Idąc dalej natrafisz na platformy, które możesz uruchomić za pomocą maski. Jeśli chcesz przebiec jedynie do przodu nie musisz niczego zmieniać. Jeśli jednak pragniesz zdobyć wszystkie skrzynie musisz bardzo uważać. Musisz dokładnie obserwować zmieniające się otoczenie, aby nie spać w przepaść.

Dotrzesz do platformy, która na pierwszy rzut oka będzie wydawać się nie do ruszenia - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Dotrzesz do platformy, która na pierwszy rzut oka będzie wydawać się nie do ruszenia. Nie próbuj skakać w przepaść, atakować czy rzucać się na podłogę. Tak samo jak wcześniejsze elementy, możesz usunąć ją korzystając z maski. Kliknij odpowiedni klawisz, a Twoja postać od razu spadnie na niższy poziom.

Idąc dalej natrafisz na wytresowane rekiny oraz niestabilne beczki - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Idąc dalej natrafisz na wytresowane rekiny oraz niestabilne beczki. Uważaj, razem tworzą mieszankę wybuchową. Rekiny na szczęście wyskakują ze sporym opóźnieniem. Daje Ci to idealny czas na skakanie pomiędzy platformami.

Nadal przyda Ci się maska - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Nadal przyda Ci się maska. Na Twojej drodze znajduje się wiele elementów, które możesz w prosty sposób usunąć. Skup się i po prostu modyfikuj świat, gdy przeskakujesz nad przepaściami.

Idąc dalej nauczysz się nowej mechaniki - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Idąc dalej nauczysz się nowej mechaniki. Musisz przykucnąć, a następnie kliknąć dwa razy przycisk odpowiadający za skok. W ten sposób dostaniesz się na wysokie platformy.

Czas na zjawiskowy zjazd po poręczy - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Czas na zjawiskowy zjazd po poręczy. Musisz odpowiednio manewrować postacią, aby nie uderzyła w przeszkody. Twoim zadaniem jest po prostu skakanie bądź spuszczanie się tak, aby nie trafiać w metalowe elementy.

Pamiętaj, że nie możesz spaść z metalowej poręczy. Musisz jedynie poruszać się góra dół, o nic innego się nie bój.

Po wylądowaniu na stabilnym terenie możesz zebrać kolejne skrzynki - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po wylądowaniu na stabilnym terenie możesz zebrać kolejne skrzynki. Zobaczysz również nowe skrzynie, osłonięte metalowymi elementami. Jeśli chcesz je rozbić musisz użyć podwójnego skoku, a następnie spać na nie całą masą swojego ciała.

Czas na kolejną nową mechanikę - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Czas na kolejną nową mechanikę. Jeśli zauważysz skrzynie z wykrzyknikiem to musisz w nie uderzyć. Dzięki nim mogę pojawiać się kolejne elementy, które pozwolą Ci zdobyć skrzynie, diamenty bądź po prostu otworzą Ci przejście.

Kolejny zjazd po poręczy - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Kolejny zjazd po poręczy. Tym razem musisz nie tylko kontrolować swoje ruchu góra dół, ale również na boki. Gdy będziesz poruszał się pod poręczą możesz wyginać ciał tak, aby zdobywać skrzynki znajdujące się po bokach. Na górze możesz natomiast przeskakiwać pomiędzy poręczami, dzięki czemu zdobędziesz większa mobilność.

Nadal jednak nie możesz spać z poręczy. Umrzesz jedynie jeśli uderzysz w jakąś przeszkodę.

Zaraz za poręczą czeka Cię wejście na sekretny poziom - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Zaraz za poręczą czeka Cię wejście na sekretny poziom. Jeśli jednak pójdziesz dalej zobaczysz nowy typ przeciwnika. Lata on w powietrzu i rzuca bombami w określone miejsca. Łatwo ominiesz jego strzały jeśli tylko skupisz się na znakach pokazanych na podłodze. Jeśli widzisz, że pod Twoimi nogami pojawia się świecący okrąg to uciekaj najszybciej jak się da.

Pamiętasz kombinację beczek i rekinów - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Pamiętasz kombinację beczek i rekinów? Dorzućmy do tego jeszcze panów z granatami. Twoim zadaniem jest jak najszybsze przebiegniecie przez tę śmiercionośną część mapy i dotarcie do punktu zapisu.

To już prawie koniec - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

To już prawie koniec. Po prostu przedostań się na druga stronę mapy korzystając z platform. Pamiętaj, że kontrolujesz je za pomocą masek. Nie musisz się, więc obawiać, że spadniesz w przepaść.

Idąc dalej po prostu wskocz na samą górę, a następnie skręć w prawo. Tam czeka Cię meta.

Ukryty diament

Ukryty diament znajdziesz na samym końcu mapy - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ukryty diament znajdziesz na samym końcu mapy. Wskocz na najwyższą platformę i wybij się z niej na teren, znajdujący się po lewej stronie.

1 - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja
Gdy uda Ci się wbić na górę musisz odpowiednio wymierzyć i wybić się ze skrzynek - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Gdy uda Ci się wbić na górę musisz odpowiednio wymierzyć i wybić się ze skrzynek. Na górze czeka na Ciebie diament. Gdy tylko go dosięgniesz trafi do Twojego ekwipunku.

Sekretny poziom

Wejście na sekretny poziom znajdziesz, gdy zsuniesz się z drugiej poręczy - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Wejście na sekretny poziom znajdziesz, gdy zsuniesz się z drugiej poręczy. Znajduje się ono dokładnie po prawej stronie, przed przejściem dalej.

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 22 skrzynie - Crash 4: Niezły Młyn solucja, opis przejścia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Na tym bonusowym poziomie możesz zdobyć 22 skrzynie. Na samym początku dostaniesz maskę, która umożliwia Ci zmianę skrzynek. Pamiętaj, aby zawsze przemyśleć swój ruch, aby przypadkiem nie spaść w przepaść.

Pamiętaj, że na bonusowych poziomach nie tracisz życia!