Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Trofea/Osiągnięcia Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziesz poradnik trofeowy do gry Crash Bandicoot 4. Zamieściliśmy bardzo szczegółowe opisy wszystkich trofeów gry. Dowiesz się jakie wymagania mają poszczególnie trofea, jak wypełniać założenia trofeów oraz jak odblokować platynowe trofeum w Crash Bandicoot 4. Bardziej złożone trofea zostały szczegółowo opisane na odrębnych stronach poradnika.

Mistrzowski torbacz

Rodzaj trofeum: platynowe

Sposób odblokowania: Zdobądź wszystkie trofea.

Kogokolwiek i jakkolwiek

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: pokonaj dowolnego bossa w trybie Na odwrót.

Komentarz: po odblokowaniu trybów Na odwrót dostaniesz dostęp do wszystkich plansz w nowym trybie. W ten sposób możesz ponownie przejść bossów. Jeśli któregokolwiek z nich zabijesz w trybie Na odwrót, otrzymasz osiągnięcie.

TO MI RYJE BANIĘ!!!

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ukończ dowolny poziom w trybie Na odwrót.

Komentarz: po odblokowaniu trybów Na odwrót dostaniesz dostęp do wszystkich plansz w nowym trybie. Przejdź jedną z nich, aby zdobyć osiągnięcie.

Okrężna droga

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ukończ dodatkową ścieżkę.

Komentarz: na zwykłych poziomach znajdziesz bonusowe levele. Musisz ukończyć jedne z nich, aby dostać osiągnięcie - nie musisz go maskować.

Pełen obraz

Rodzaj trofeum: srebrne - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: ukończ wszystkie linie czasowe.

Komentarz: wykonaj wszystkie poziomy, licząc dodatkowe - dla innych postaci. Nie musisz grać w plansze Na odwrót.

Szersza perspektywa

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ukończ dowolną linię czasową.

Komentarz: ukończ wszystkie dodatkowe poziomy, dla specjalnych postaci. Odblokowują się one zaraz po przejściu levelu w normalny sposób.

Na pełnej prędkości

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zagraj w Wyścig do punktu kontrolnego.

Komentarz: Aby odblokować to osiągnięcie, wybierz "Bandicoot Battle"z ekranu startowego, a następnie opcję "wyścig do punktu kontrolnego".

Wyrównanie rachunków

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zagraj w Serię skrzynek.

Komentarz: Aby odblokować to osiągnięcie, wybierz "Bandicoot Battle"z ekranu startowego, a następnie opcję "seria skrzynek".

Jak było, tak będzie

Rodzaj trofeum: złote

Sposób odblokowania: pokonaj ostatniego bossa.

Komentarz: walkę z finałowym bossem znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Do czterech razy sztuka

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: pokonaj Neo Cortexa.

Komentarz: walkę z tym bossem znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Mistrz mikstur

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: pokonaj N.Brio.

Komentarz: walkę z tym bossem znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Odbębniony

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: pokonaj N. Gina.

Komentarz: walkę z tym bossem znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Podwójne kłopoty

Rodzaj trofeum: srebrne - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: pokonaj N. Tropy.

Komentarz: walkę z tym bossem znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Szafirowy świr

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź niebieski klejnot.

Komentarz: sposób zdobycia niebieskiego klejnotu dokładnie opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika.

Kryształowy bandik

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź połowę klejnotów.

Komentarz: wykonując zadania na mapie wbij połowę klejnotów dostępnych w grze.

Łowca skarbów

Rodzaj trofeum: srebrne - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: zbierz wszystkie klejnoty.

Komentarz: zdobądź wszystkie ukryte klejnoty oraz te, które możesz zdobyć na każdym z poziomów.

Szmaragdowy szał

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź zielony klejnot.

Komentarz: sposób zdobycia zielonego klejnotu dokładnie opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika.

Rubinowy rozbłysk

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź czerwony klejnot.

Komentarz: sposób zdobycia czerwonego klejnotu dokładnie opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika.

Topazowy tytan

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź żółty klejnot.

Komentarz: sposób zdobycia żółtego klejnotu dokładnie opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika.

Choroba wysokościowa

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: wykonaj wślizg i podwójny skok.

Komentarz: w ten sposób sprawnie dostaniesz się do wysokich platform. Spróbuj kucnąć i wykonać podwójny skok, w ten sposób zdobędziesz wiele sekretów.

Cichy bohater

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: poznaj 'Akano.

Komentarz: pierwszy raz zdobądź fioletową maskę - wejście na mapę Kręcioł. Tego osiągnięcia nie możesz przegapić.

Wzloty i upadki

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: poznaj Ika-Ika.

Komentarz: pierwszy raz zdobądź maskę - po poziomie Zryw Dinozaura. Tego osiągnięcia nie możesz przegapić.

Roztrzaskana rzeczywistość

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: poznaj Lani-Loli.

Komentarz: ukończ drugą planszę dostępna w grze - Szczyt Obłędu. Tego osiągnięcia nie możesz przegapić.

Z duchem czasu

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: poznaj Kupuna-Wa.

Komentarz: ukończ planszę Rozlewisko. Tego osiągnięcia nie możesz przegapić.

Dziewczyny górą

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zagraj jako Coco.

Komentarz: rozpoczynając planszę zmień postać z Crasha na Coco.

Niespodziewane, choć nieuniknione

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zostań zdradzony przez wroga.

Komentarz: Tego osiągnięcia nie możesz przegapić. Ukończ mapę - Wielka Ucieczka.

Wzorowy obiekt badań

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ukończ retrospekcję.

Komentarz: ukończ dowolną retrospekcję. Odblokowujesz je poprzez zdobywanie taśm.

Dziennik badań kompletny

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: zdobądź wszystkie platynowe relikty z retrospekcji.

Komentarz: Każdy poziom z retrospekcji posiada trzy możliwe relikty:

  1. Pierwszy - za samo przejście poziomu;
  2. Drugi - za zdobycie 90% skrzyń;
  3. Trzeci - za zdobycie wszystkich skrzyń.

Aby zdobyć to osiągnięcie musisz wbić wszystkie 21 poziomów na 100%.

Szybciej niż żółw

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ukończ próbę czasową.

Komentarz: po przejściu poziomu odblokujesz jego próbę czasową. Podczas niej nie musisz zbierać sekretów ani skrzynek, po prostu dobiegnij do końca.

Szybciej niż dźwięk

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: zdobądź wszystkie platynowe relikty z prób czasowych.

Komentarz: za najlepsze wyniki podczas prób czasowych otrzymasz platynowe relikty. Aby zdobyć to osiągnięcie musisz wszystkie poziomy przejść z najlepszym wynikiem.

Na bóstwo

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zmień skórkę postaci.

Komentarz: W grze Crash Bandicoot 4 możesz zmieniać skórki swoim postaciom. Większość z nich odblokujesz zbierając diamenty na mapach. Musisz po prostu zmienić skórkę, aby zdobyć to osiągnięcie.

Wow!

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: wykonaj potrójny obrót.

Komentarz: wykonaj obrót, ślizg, obrót, sok i kolejny obrót, aby zsynchronizować wszystkie obroty.

Szpaner

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: pokonaj wroga potrójnym obrotem.

Komentarz: patrz osiągnięcie wyżej, po prostu zabij wroga podczas ostatniego obrotu.

Na żywca

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ukończ poziom ani razu nie ginąc.

Komentarz: świetnie łączy się ze zdobywaniem taśm. Wystarczy, że przebiegniesz którykolwiek poziom bez śmierci.

Założyciel klubu audio-wideo

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź taśmę.

Komentarz: zbierz dowolną taśmę. Pamiętaj, że do zdobycia ich nie możesz umrzeć ani razu.

Owocna praca

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź jagodę bumpa, prosto z drzewa.

Komentarz: na mapie Bez balansu, na samym początku, jest fioletowe drzewo. Po prostu podskocz i je uderz, a wypadną jagody.

Kici, kici

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: przestrasz kota.

Komentarz: na mapie Poza rytmem znajduje się kosz, zaraz obok 2 punktu zapisu. Uderz w niego, aby wystraszyć kota.

Oddaj salwę!

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: wyceluj i strzel.

Komentarz: Aby osiągnąć to osiągnięcie, musisz zaatakować dwa działa na poziomie Morska bryza.

Strzelec wyborowy

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zestrzel wszystkie znaki.

Komentarz: na mapie Domowa kuchnia znajdziesz 5 znaków z nietoperzami. Korzystaj z TNT i niszcz je wszystkie, aby zdobyć osiągnięcie.

Śmieciowy przebój

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zagraj na czymś.

Komentarz: uderz w cztery kosze na śmieci na poziomie W drogę.

O TAK!

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobądź buszel jagód.

Komentarz: po prostu zbierz wszystkie 18 owoców na początku poziomu, jadąc po szynie - Kosmiczna dziura.

Wygadany naukowiec

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ucisz N. Brio.

Komentarz: na mapie Kręcioł znajdują się zlewki, przez które N. Brio do Ciebie przemawia. Po prostu uderz jedną z nich, aby zdobyć osiągnięcie.

Przez megafon

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ucisz N. Gina.

Komentarz: na mapie Niezły Młyn znajdują się megafony, przez które N. Gin do Ciebie przemawia. Po prostu uderz jeden z megafonów, aby zdobyć osiągnięcie.

Komu bije gong

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: narób hałasu.

Komentarz: na mapie Na spokojnie znajdziesz 4 dzwony. Uderz we wszystkie z nich, aby zdobyć osiągnięcie.

Skoczek kanałowy

Rodzaj trofeum: brązowe - Crash 4: Trofea/Osiągnięcia - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: spędź czas w kanałach.

Komentarz: na pierwszym poziomie - Niegrzeczna pobudka stoi telewizor. Podbiegnij do niego i go uderz. Na ekranie wyświetlą się grafiki z wcześniejszych części. Jeśli czterokrotnie uderzysz w ekran otrzymasz osiągnięcie.