Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Crash 4: Neo Cortex - boss, jak pokonać Crash Bandicoot 4 poradnik, solucja

W grze Crash Bandicoot 4 stoczysz walki z kilkoma bossami. Trzeciego z nich znajdziesz na mapie Do czterech razy sztuka - Twoim oczom ukaże się Neo Cortex. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis walki z tym bossem.

Pierwszy etap

Na samym początku boss wystrzeli w Twoim kierunku kilkanaście rakiet. Musisz uważać, aby nie znaleźć się w zasięgu ich wybuchu.

Po serii rakiet trafisz na małego przeciwnika, który będzie kręcił się w kółko - Crash 4: Neo Cortex - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po serii rakiet trafisz na małego przeciwnika, który będzie kręcił się w kółko. Jeśli się do niego zbliżysz to Cię uderzy. Musisz wyczekać, aż przestanie, a wtedy kopnąć go tak, aby poleciał w bossa.

Drugi etap

Boss wyrzuci z siebie serię fal - nad zielonymi skaczesz, pod czerwonymi musisz kucać/ślizgać się, fioletowych unikasz przelatując pomiędzy - Crash 4: Neo Cortex - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Boss wyrzuci z siebie serię fal - nad zielonymi skaczesz, pod czerwonymi musisz kucać/ślizgać się, fioletowych unikasz przelatując pomiędzy.

Po serii fal pojawi się przeciwnik, który znowu będzie kręcił się w kółko - Crash 4: Neo Cortex - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Po serii fal pojawi się przeciwnik, który znowu będzie kręcił się w kółko. Kopnij go tak, aby poleciał w bossa.

Trzeci etap

Czas na połączenie pierwszego i drugiego etapu - Crash 4: Neo Cortex - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Czas na połączenie pierwszego i drugiego etapu. Omijaj fal i rakiet jak tylko możesz, aby wyczekać na przeciwnika do kopnięcia.

Czwarty etap

Ostatnie wyzwanie, połączenie rakiet, fal i opadania terenu - Crash 4: Neo Cortex - boss, jak pokonać - Crash Bandicoot 4 - poradnik, solucja

Ostatnie wyzwanie, połączenie rakiet, fal i opadania terenu. Musisz unikać wszystkiego co stanie Ci na drodze, aby dostać się do ostatniego przeciwnika, którego uderzenie zabije bossa.