Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Minecraft Dungeons: Najlepsze bronie, lista Minecraft Dungeons poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Minecraft Dungeons znajdziesz opis najlepszych broni.

Firebrand

Ten mistyczny topór pała niezawiłością do Twoich przeciwników - Minecraft Dungeons: Najlepsze bronie, lista - Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Ten mistyczny topór pała niezawiłością do Twoich przeciwników. Topór bowiem pali wrogów, każdego typu. Zadając przy okazji trwałe obrażenia od ognia zwykłej stali.

Umiejętności broni:

  1. Podpala przeciwników;
  2. Umożliwia atak, w obrocie, który zadaje wszystkim wokół.

Diamond Pickaxe

Ten topór to puszczenie oczka do wszystkich miłośników Minecrafta. Oprócz świetnych obrażeń zapewni Ci dodatkowe klejnoty.

Dodatki do broni:

  1. Z przeciwników wypada więcej klejnotów.

Diamond Sword

Ten miecz to idealna broń dla wszystkich zwolenników bezpośredniej walki. Został on bowiem tak zaczarowany, aby z każdym trafieniem zadawać coraz to więcej obrażeń.

Dodatki do broni:

  1. Wzmocnione obrażenia.

Nightmare's Bit

Ta broń idealnie sprawdzi się w walkach na małych dystansach, najlepiej w ciasnych pomieszczeniach.

Dodatki do broni:

  1. Przywołuje trujące chmury;
  2. Podwójne obrażenia.

Guardian Bow

Ten łuk może nieraz uratować Ci życie dzięki swojej umiejętności. Większość strzał spowalnia Twoich przeciwników, co daje Ci szanse na ucieczkę bądź zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi.

Dodatki do broni:

  1. Spowalnianie przeciwników;
  2. Długie naładowanie strzały.

Red Snake

Ten łuk świetnie sprawdza się w eliminacji sporej grupy przeciwników. Dzięki wybuchającym strzałom możesz bowiem zniszczyć wielu przeciwników jednocześnie.

Dodatki do broni:

  1. Strzały wybuchają, gdy dotrą do celu.

The Green Menace

Ten łuk świetnie sprawdza się w eliminacji sporej grupy przeciwników w dalej odległości. Jak nikt inny przyciąga chmury, które zatruwają przeciwników. Dodatkowo umożliwia wystrzał wielu strzał jednocześnie, dzięki czemu staje się bardzo śmiercionośną bronią.

Dodatki do broni:

  1. Przywołuje trujące chmury;
  2. Umożliwia atakowanie wielu celów jednocześnie.

The Pink Scoundrel

Ten łuk zawróci w głowie Twoim przeciwnikom. Zaczną oni szaleć, atakować swoich sojuszników i poruszać się w niekontrolowanym trybie.

Dodatki do broni:

  1. Powoduje, że przeciwnicy wpadają w szał;
  2. Umożliwia atakowanie wielu celów jednocześnie.