Minecraft Dungeons - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Mines & Dragons Minecraft Dungeons poradnik i solucja to najlepsze porady i wskazówki do tej gry rpg, hack'n'slash. Znajdziesz tu porady na start, przewodnik po misjach, poradnik do craftingu, poradnik trofeowy, sterowanie oraz wymagania sprzętowe PC.

Poniższy poradnik do Minecraft Dungeons zawiera kompletny zbiór informacji o grze akcji będącej spin-offem popularnego Minecrafta.

Obecnie solucja zawiera informacje opracowane w oparciu o materiały przedpremierowe. Na ten moment znajdziesz tutaj rozdziały, które mówią o walce, eksploracji świata i rozwoju postaci.

Po ukazaniu się pełnej wersji Minecraft Dungeons, poradnik zostanie rozbudowany. Wówczas znajdziesz w nim między innymi kompletny opis przejścia wszystkich etapów oraz rozbudowany dział FAQ, w którym znajdziesz odpowiedzi na pytania mogące pojawić się w czasie rozgrywki.

Poradnik powstał w oparciu o materiały prasowe udostępnione przez twórców i dystrybutorów. Treści mogą ulec zmianie.

Krótko o Minecraft Dungeons

Minecraft Dungeons to opracowana przez Mojang AB przygodowa gra akcji będąca spin-offem kultowego Minecrafta.

Tytuł osadzony został w realiach fantasy. W czasie zabawy musisz zmierzyć się ze złoczyńcą znanym jako Arch-Illager i jego armią potworów, którzy chcą zniszczyć Twoją wioskę. Aby zniweczyć jego plany musisz wyruszyć na pełną niebezpieczeństw wyprawę.

Cała zabawa w Minecraft Dungeons opiera się na eksploracji generowanych proceduralnie lokacji oraz starciach z napotkanymi przeciwnikami. System walki ma zręcznościowy charakter, przez co próg wejścia produkcji jest niski.

Na jakie platformy trafi Minecraft Dungeons?

Minecraft Dungeons trafi PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Na wszystkich wymienionych platformach gra pojawi się tego samego dnia.

Czy Minecraft Dungeons jest za darmo?

Minecraft Dungeons nie jest tytułem free-to-play i musisz go kupić. Produkcja ta, od dnia premiery będzie także dostępna dla abonentów usługi Xbox Game Pass.

Czy w Minecraft Dungeons zagram z innymi?

Tak. W Minecraft Dungeons możesz grać samotnie. Tytuł jednak oferuje także tryb kooperacji przeznaczonym dla maksymalnie czterech osób.

Czy Minecraft Dungeons zawiera mikrotransakcje?

Minecraft Dungeons nie zawiera żadnych mikrotransakcji oraz lootboxów.

W przygotowaniu Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Poradnik do gry Minecraft: Dungeons jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Minecraft: Dungeons.

Minecraft: Dungeons - screen - 2019-06-10 - 398748Minecraft: Dungeons - screen - 2019-06-10 - 398747Minecraft: Dungeons - screen - 2019-06-10 - 398746Minecraft: Dungeons - screen - 2019-06-10 - 398745Minecraft: Dungeons - screen - 2019-06-10 - 398744Minecraft: Dungeons - screen - 2019-06-10 - 398743