Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Minecraft Dungeons: Mapa - wyświetlenie, działanie, poruszanie się Minecraft Dungeons poradnik, solucja

W grze Minecraft Dungeons będziesz poruszać się po specjalnie przygotowanej mapie, na której znajdują się różnorodne misje. Niektóre z nich odblokujesz dopiero znajdując sekrety, podczas eksploracji. Na tej stronie opiszemy jak wejść w mapę świata, jak się po niej poruszać oraz odpowiemy na pytania - jak zmienić poziom trudności i czy można wrócić do wcześniejszej lokacji.

Otwieranie mapy świata

Mapę świata otworzysz w obozie - Minecraft Dungeons: Mapa - wyświetlenie, działanie, poruszanie się - Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Mapę świata otworzysz w obozie. Wystarczy, że klikniesz w papierową mapę, ułożoną na stole. W ten sposób zyskasz dostęp do mapy pokazującej Ci wszystkie dostępne lokacje.

Poruszanie się po mapie świata

Twoim zadaniem jest jedynie wybieranie lokacji i ich poziomów trudności - Minecraft Dungeons: Mapa - wyświetlenie, działanie, poruszanie się - Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest jedynie wybieranie lokacji i ich poziomów trudności. Gra dokładnie wszystko pokazuje, jednak możesz samodzielnie określić swoje wymagania. W ten sposób przystosujesz grę do siebie, przez co będzie jeszcze ciekawsza.

Zmiana poziomu trudności mapy

Wystarczy, że przed rozpoczęciem eksploracji danego terenu wejdziesz w ustawianie danej mapy - Minecraft Dungeons: Mapa - wyświetlenie, działanie, poruszanie się - Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Wystarczy, że przed rozpoczęciem eksploracji danego terenu wejdziesz w ustawianie danej mapy. Po lewej stronie ekranu pojawi Ci się pasek, który określa poziom mapy. Możesz zmniejszyć poziom trudności bądź go zwiększyć.

Im wyższy poziom trudności, tym większa szansa, na zdobycie lepszego ekwipunku - Minecraft Dungeons: Mapa - wyświetlenie, działanie, poruszanie się - Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Im wyższy poziom trudności, tym większa szansa, na zdobycie lepszego ekwipunku.

Powrót do wcześniejszej lokalizacji na mapie

Minecraft Dungeons w żaden sposób nie blokuje poruszania się po mapie - Minecraft Dungeons: Mapa - wyświetlenie, działanie, poruszanie się - Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Minecraft Dungeons w żaden sposób nie blokuje poruszania się po mapie. W każdej chwili możesz cofnąć się do wybranej lokacji. Możesz przejść ją, np. na wyższym poziomie trudności, aby zdobyć lepszy sprzęt.

Wcześniejszą mapę musisz wybrać dokładnie tak jak zawsze. Wystarczy, że klikniesz w wybraną mapę, a otrzymasz do niej dostęp.

W ten sposób możesz zdobywać lepsze łupy oraz zbierać przegapione skrzynie i sekrety.