Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Minecraft Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Minecraft Dungeons: Ulepszenia broni - lista Minecraft Dungeons poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Minecraft Dungeons znajdziesz listę ulepszeń dostępnych w grze.

Anima Conduit

Każda dusza zapewnia niewielką ilość regeneracji zdrowia:

  1. Poziom 1 - 1% regeneracji zdrowia;
  2. Poziom 2 - 2% regeneracji zdrowia;
  3. Poziom 3 - 3% regeneracji zdrowia.

Chains

Zapewnia 30% szans na połączenie ze sobą grupy przeciwników, za pomocą łańcucha.

  1. Poziom 1 - 1 sekunda w łańcuchach;
  2. Poziom 2 - 2 sekunda w łańcuchach;
  3. Poziom 3 - 3 sekunda w łańcuchach;

Committed

Zapewnia zadanie większej ilość obrażeń zranionym wrogom:

  1. Poziom 1 - 50% wyższe obrażenia;
  2. Poziom 2 - 70% wyższe obrażenia;
  3. Poziom 3 - 100% wyższe obrażenia.

Critical Hit

Trafienie krytycznie zadaje potrójne obrażenia i unieruchamia przeciwnika:

  1. Poziom 1 - 10% szans na uruchomienie;
  2. Poziom 2 - 15% szans na uruchomienie;
  3. Poziom 3 - 20% szans na uruchomienie.

Exploding

Przeciwnicy wybuchają po śmierci:

  1. Poziom 1 - 20% zdrowia przeciwnika zadaje obrażenia;
  2. Poziom 2 - 40% zdrowia przeciwnika zadaje obrażenia;
  3. Poziom 3 - 60% zdrowia przeciwnika zadaje obrażenia.

Fire Aspect

Podpala przeciwników na trzy sekundy, zadając obrażenia w czasie:

  1. Poziom 1 - 14 obrażeń na sekundę;
  2. Poziom 2 - 17 obrażeń na sekundę;
  3. Poziom 3 - 20 obrażeń na sekundę.

Freezing

Spowalnia przeciwników na trzy sekundy:

  1. Poziom 1 - 20% zmniejszona prędkość;
  2. Poziom 2 - 30% zmniejszona prędkość;
  3. Poziom 3 - 40% zmniejszona prędkość.

Gravity

Ten efekt przyciąga przeciwników w kierunku miejsca uderzenia broni:

  1. Poziom 1 - 1 sekunda - czas trwania;
  2. Poziom 2 - 1,5 sekundy - czas trwania;
  3. Poziom 3 - 2 sekundy - czas trwania.

Leeching

Pokonanie przeciwników regeneruje zdrowie postaci:

  1. Poziom 1 - 4% zdrowia;
  2. Poziom 2 - 6% zdrowia;
  3. Poziom 3 - 8% zdrowia.

Looting

Zwiększa szansę na pojawienie się TNT:

  1. Poziom 1 - 100% większa szansa;
  2. Poziom 2 - 200% większa szansa;
  3. Poziom 3 - 300% większa szansa.

Poison Cloud

Przywołuje chmurę trucizny, która przez trzy sekundy zadaje obrażenia wrogom:

  1. Poziom 1 - 9 obrażeń na sekundę;
  2. Poziom 2 - 18 obrażeń na sekundę;
  3. Poziom 3 - 26 obrażeń na sekundę.

Prospector

Zwiększa ilość klejnotów z poległych wrogów:

  1. Poziom 1 - 100% większa szansa;
  2. Poziom 2 - 200% większa szansa;
  3. Poziom 3 - 300% większa szansa.

Rampaging

Po pokonaniu przeciwnika istnieje 10% szansa na zwiększenie prędkości ataku o + 50% na krótki czas.:

  1. Poziom 1 - 5 sekund - czas trwania;
  2. Poziom 2 - 10 sekund - czas trwania;
  3. Poziom 3 - 15 sekund - czas trwania.

Smiting

Zwiększa obrażenia przeciwko nieumartym:

  1. Poziom 1 - 20% zwiększone obrażenia;
  2. Poziom 2 - 30% zwiększone obrażenia;
  3. Poziom 3 - 40% zwiększone obrażenia.

Soul Siphon

Po trafieniu przeciwnika zwiększa się szansa na zdobycie dusz:

  1. Poziom 1 - 3 dusze;
  2. Poziom 2 - 6 dusz;
  3. Poziom 3 - 9 dusz.

Thundering

Daje 30% szans na przywołanie błyskawicy, która zadaje obrażenia pobliskim wrogom:

  1. Poziom 1 - 9 obrażeń;
  2. Poziom 2 - 18 obrażeń;
  3. Poziom 3 - 27 obrażeń.