Final Fantasy VII Remake: Suknie - jak odblokować? Tifa, Aerith, Cloud Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake dowiesz się jak odblokować suknie dla wszystkich trzech postaci: Tify, Aerith oraz Clouda.

Tifa

To pierwsza postać, dla której wybierzesz strój - Final Fantasy VII Remake: Suknie - jak odblokować? Tifa, Aerith, Cloud - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

To pierwsza postać, dla której wybierzesz strój. Wyboru możesz dokonać w trzecim rozdziale gry - Home Sweet Slum, aby jednak doszło do tej sytuacji musisz wykonać Discovery - Alone at Last.

W trakcie Discovery trafisz do pokoju Tify - Final Fantasy VII Remake: Suknie - jak odblokować? Tifa, Aerith, Cloud - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W trakcie Discovery trafisz do pokoju Tify. Zada Ci ona ważne pytanie - w jakim stroju chciałby ją zobaczyć - Mature, Sporty lub Exotic.

Odpowiedź ma wpływ na wybór jej sukni.

  1. Mature - niebieska suknia;
  2. Sporty - suknia w panterkę;
  3. Exotic - czarna suknia z czerwoną kokardką.

Tifę w wybranym stroju ujrzysz dopiero w 9 rozdziale gry.

Dodatkowo warto pamiętać, że jeśli nie wykonasz tego Discovery Tifa samodzielnie ubierze się w suknię, która chowa się pod opcją Mature.

Aerith

Wpływ na jej suknię ma wpływ liczba zadań pobocznych ukończonych w Rozdziale 8 - Budding Bodyguard. W 8 rozdziale gry znajdziesz 6 zadań pobocznych.

  1. 0 zadań pobocznych - prosta różowa sukienka;
  2. Połowa zadań pobocznych - szykowna różowa suknia;
  3. Wszystkie zadania poboczne - długa, czerwona suknia.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pobocznych misjach w FF7R zajrzyj na strony:

  1. The Mysterious Moogle Merchant;
  2. Kids on Patrol;
  3. Weapons on a Rampage;
  4. A Verified Hero;
  5. The Angel of the Slums;
  6. Paying Respects.

Cloud

Suknia Clouda zależy od zadań które wykonałeś w Rozdziale 9.

  1. Never Stops, A Dynamite Body i Burning Thighs - fioletowo-czarna sukienka;
  2. The Price of Thievery, Shears' Counterattack i Burning Thighs - biała suknia;
  3. Ominięcie wszelkich zadań pobocznych - czarna suknia.