Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Three Kingdoms - poradnik do gry

Total War Three Kingdoms - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tryby poruszania się armii | Wojsko w Total War Three Kingdoms Total War Three Kingdoms poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 10 czerwca 2019

Wzorem poprzednich odsłon serii Total War, również Three Kingdoms pozwala armiom poruszać się w jednym z rozmaitych trybów. Wpływa to w znaczącym stopniu na możliwości armii, pozwalając jej, na przykład, sięgnąć dalekiego celu, zasadzić się na wroga czy rozbić obóz. W tym rozdziale znajdziesz informacje o wszystkich dostępnych w Total War: Three Kingdoms trybach poruszania się.

Tryb poruszania się - jak zmienić?

By zmienić tryb poruszania się, musisz wybrać interesującą Cię armię, a następnie kliknąć ikonkę ulokowaną nad głową głównego generała. Następnie wyświetli się lista dostępnych opcji, które będzie można teraz aktywować, by zmienić tryb poruszania się. Warto zaznaczyć, iż niektóre tryby posiadają własne wymagania dotyczące tego, kiedy można z nich skorzystać - te znajdziesz najeżdżając na ich ikonki.

Rodzaje trybów poruszania się

Gra oferuje tylko kilka trybów poruszania się, jednak w zupełności to wystarczy. - Tryby poruszania się armii | Wojsko w Total War Three Kingdoms - Total War Three Kingdoms - poradnik do gry
Gra oferuje tylko kilka trybów poruszania się, jednak w zupełności to wystarczy.

W grze dostępne są następujące tryby poruszania się:

  1. Normalny (Normal) - w tym trybie armia ma możliwość zainicjowania walki, posiada także zdolność rekrutacji nowych wojsk. Nie ma tutaj żadnych dodatkowych wymagań do aktywacji, a sama armia posiada domyślny zasięg ruchu.
  2. Marsz (March) - w trym trybie armia nie ma możliwości inicjowania walk, nie może także werbować jednostek, otrzymuje z kolei 50% premię do zasięgu ruchu na mapie. Gdy armia po ruchu w Marszu zostanie zaatakowana, jej jednostki będą automatycznie zmęczone.
  3. Obozowanie (Encamp) - w tym trybie armia nie możesz się w ogóle poruszać, nie może też sama inicjować walk, a sam tryb aktywowany może być tylko wtedy, gdy armia posiada 50% wskaźnika ruchu. Werbunek dla armii jest aktywny (pod warunkiem przebywania na swoim terytorium), a w momencie ataku, bitwa rozegra się w obozie.
  4. Zasadzka (Ambush) - drugi tryb, w którym armia nie może się w ogóle poruszać i inicjować walk, można ją też aktywować tylko wtedy, gdy wskaźnik ruchu armii wyniesie 25%. Armia posiada możliwość werbunku i jest ukryta przed wrogiem - gdy ten pojawi się tuż obok niej, będzie można wyprowadzić atak z zasadzki.
  5. Wyzwalanie (Liberate) - tryb poruszania się dostępny wyłącznie dla przywódcy Gong Du, który sprawia, iż armia kradnie żywność i zasoby z komanderii.

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre tryby nie pozwalają inicjować walk. Nie warto gnać w trybie Marszu do wroga, by na koniec nie móc i tak zainicjować walki.